معرفی خانه زیبا و دلنشین ۱۳۰۷
معرفی خانه زیبا و دلنشین ۱۳۰۷

معرفی خانه زیبا و دلنشین ۱۳۰۷


خانه ۱۳۰۷ ( با کادری مجرب و حرفه ای و ، مدیریتی عالی )، واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به خیابان حافظ ، خیابان پور موسی ، بن بست شیرین ، پلاک بیست و یک ، از جمله زیبا ترین و پر طرفدار ترین کافه های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ پذیرای عموم مردم است. افراد می توانند پیش از حضور در این کافه ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را در هر یک از بخش ها رزرو کنند .
خانه ۱۳۰۷ ( با دکوراسیونی خاص و دلنشین ، با دو محیط سر پوشیده و رو باز ) ، محیطی دنج و عالی برای زوج های جوان ، قراری های کاری ، دورهمی های دوستانه ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های گروهی ( قرار های بالای بیست نفر ) ، و ... می باشد . افراد می توانند در صورت تمایل جشن ها و مراسم های خود را ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، سالگرد دوستی ، و ... ) در محیطی دنج و صمیمی برگزار کنند و لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را در کنار یک دیگر ثبت نمایند . همچنین باید افزود که : خانه ۱۳۰۷ با دارا بودن دو طبقه مجزا و حیاط ، محیطی عالی و مناسب برای برگزار کردن ایونت ها ، جلسات کاری ، و ... می باشد . همچنین این کافه دارای یک مطبخ خانه زیبا و دلنشین و یک گالری ( در زیر زمین ) است ، که تمامی این موارد باعث خاص و زیبا تر شدن خانه دلنشین و دنج ۱۳۰۷ شده است .

از دیگر مواردی که می توان در خصوص خانه زیبا و دلنشین ۱۳۰۷ ذکر کرد ، بخش های منو این خانه می باشد که عبارت است از : بخش صبحانه ( همچون : املت سبزیجات ، عدسی ، نرگسی ، و ... ) ، بخش میان وعده ها ( همچون : کراسان نیمرو بیکن ، بورک گوشت ، املت پپرونی ، و ... ) ، بخش غذا های اصلی ( همچون : کباب تابه ای با برنج ، استیک مرغ ، پاستا آلفردو ، ساندویچ سبزیجات ، و .. ) ، بخش کنار غذا ( همچون : سالاد شیرازی ، ماست و خیار ، و .. ) ، بخش سالاد ها ( همچون : سالاد مخصوص ۱۳۰۷ ، سالاد سزار ، و ... ) ، بخش قهوه ها ( همچون : قهوه ترک ، کارامل ماکیاتو ، آمریکانو ، و ... ) ، بخش نوشیدنی های گرم ( همچون : هات چاکلت ، شیر عسل دارچین ، وایت چاکلت ، و ... ) ، بخش چای و دمنوش ها ( همچون : دمی سیب دارچین ، چای سبز و گل یاس ، دمی سیب زرد ، و ... ) ، بخش نوشیدنی های سرد ( شربت ها همچون : شربت شیراز ، شربت اختر الملوک ، شربت بهار نارنج ، و ... ) ، بخش کیک و دسر ها ( همچون : کیک شکلاتی ، کیک هویج گردو ، و ... ) ، بخش شیک ها ( همچون : شیک موز شکلات ، شیک بادام زمینی ، و ... ) ، و ... . 
همچنین باید افزود که : در خانه ۱۳۰۷ تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : استفاده کردن از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی بین میز ها ، ضدعفونی کردن میز ها ، و .. ) به خوبی رعایت می شود و افراد می توانند با خاطری آسوده لحظاتی را به دور از هیاهو و شلوغی شهر ، در محیطی دنج و آرام سپری کنند . و از نوشیدنی ها و غذا های با کیفیت و خوش طعم و رنگ این کافه ، لذت ببرند .