معرفی کافه معروف و پر طرفدار پلاک
معرفی کافه معروف و پر طرفدار پلاک

معرفی کافه معروف و پر طرفدار پلاک

 
 
کافه زیبا و معروف پلاک ( با کادری مجرب و حرفه ای ، و مدیریتی عالی )، واقع در: خیابان فلسطین شمالی ، بعد از خیابان ایتالیا ، نرسیده به میدان فلسطین ، بن بست سعدی ، پلاک ۹ ، از جمله پر طرفدار ترین و دنج ترین کافه رستوران های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۲ ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند پیش از حضور در این کافه ، با بر قراری تماس با این مجموعه ، میز‌ مورد نظر خود را در هر یک از بخش ها رزرو کنند . 
کافه معروف و منحصر به فرد پلاک ( با دکوراسیونی خاص و زیبا ، با دو محیط سر پوشیده و رو باز ) ، محیطی دنج و عالی برای : زوج های جوان ، قرار های کاری ، دورهمی های دوستانه ، دورهمی های خانوادگی ، و .... می باشد . همچنین ، افراد می توانند در صورت تمایل جشن های خود را ( همچون : جشن تولد ، سالگرد دوستی ، و ... ) ، در این کافه زیبا و منحصر به فرد برگزار کنند و لحظاتی به یاد ماندنی و خاص را در کنار یک دیگر‌ ، ثبت کنند . ( با رزرو و هماهنگی قبلی ).
افراد می توانند برای تماشای فیلم ، ایونت های کتاب خوانی ، و ... به کافه محبوب و زیبای پلاک ، مراجعه کنند.

از دیگر مواردی که می توان در خصوص کافه معروف و دنج پلاک ، ذکر‌ کرد بخش های منو این کافه می باشد که عبارت است از: بخش قهوه ها (همچون: میل کافی، دبل اسپرسو، هانی ماکیاتو، لاته فندق، آیریش آمریکانو،و...)، بخش قهوه های دمی(همچون: یونانی، ترک، فرانسه،و...)، بخش آیس کافی ها(همچون: آیس موکا، آیس لاته، آیس کارامل،و...)، بخش نوشیدنی های گرم( همچون: شیر عسل دارچین، نوتلا وایت، چای ماسالا،و...)، بخش چای و دمنوش ها(همچون: گل گاو زبان، بهار نارنج دارچین، بابونه و به لیمو، چای کوهی،و...)، بخش کیک ها(همچون: چیز کیک ، شکلاتی ، و ... ) ، بخش شیک ها(همچون: شیک موز شکلات، شیک‌ کیت کت، شیک بادام زمینی،و...)،بخش سردنوش ها(همچون: مانگوبری، اسموتی ترش، پشن اسموتی، هاوایی،و...)، بخش عرقیجات سنتی(همچون: لیمو خاکشیر، زعفران گلاب، بهارنارنج بیدمشک،و...)، بخش پاستا ها(همچون:هات اسموکی، آلفردو، مرغ و اسفناج،و...)، بخش پنینی ها(مارینارا، بیکن باربکیو، و...)، بخش بشقاب و سالاد ها(همچون: سالاد سزار گریل، تست ژامبون، بشقاب گریل، و...)، بخش پیش غذا ها(همچون: سیب زمینی پلاک، سیب زمینی با پنیر،و...). 

لازم به ذکر است که ، در کافه معروف پلاک تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده کردن از ماسک ، ضدعفونی کردن میز ها‌ ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود و افراد می توانند ، با خاطر آسوده در محیطی دنج و آرام ، به دور از هیاهوی شهری لحظاتی خاطر انگیز را سپری کنند .