این پنج دمنوش برای رفع تب کودک فوق العاده است
این پنج دمنوش برای رفع تب کودک فوق العاده است

این پنج دمنوش برای رفع تب کودک فوق العاده است



تب یک نوع عارضه است که نشان دهنده این است که بدن دچار عفونت شده و بدن در حال مبارزه با بیماری می باشد، و بایستی حتما ان را برطرف کرد چرا که ممکن است که، به بالای ۴۰ درجه برسد و اسیب به بدن وارد کند، در این میان یک سری از دمنوش ها هستند که کمک می کنند ، تب پایین بیاید، به خصوص اینکه برای کودکان بسیار مفید واقع می شود.
یکی از این دمنوش ها که می تواند به کودک کمک کند و سموم را از بدن او خارج گرداند و سیستم ایمنی او را تقویت کند، دمنوش بومادران است، این گیاه بوی تندی داردو البته که تلخ است اما خواص زیادی دارد و به بدن کمک می کند، از این دمنوش علاوه بر رفع تب، می توان برای درمان زخم و عفونت هم استفاده کرد، و تاثیر بسیار خوبی بر روی التهابات داردو ان ها را برطرف می گرداند.
از طرفی می تواند باعث خنکی بدن بشود و بر روی عروق هم تاثیر مثبت دارد و باعث بهبود عملکرد قلب می شود، هم چنین اینکه اگر کودک به اسهال مبتلا باشد،خوردن دمنوش این گیاه ان راهم برطرف می کند.
دمنوش بعدی، دمنوش دارچین است که در تمام جهان مورد استفاده قرار می گیرد، و بسیار خواص دارویی دارد، محققان دیده اند که دارچین می تواند باعث کاهش تب و سرد شدن بدن بشود، هم چنین اینکه انتی اکسیدان هم هست، و باعث می شود که سلول ها به سمت توموری نروند و اسیب نبینند.

دمنوش بعدی، دمنوش زنجبیل است که باید گفت که زنجبیل گرم و خشک است و طعم کمی تلخ و گس دارد ولی دارویی است و می تواند مفاصل راهم ارام کند و مهم تر از همه، اینکه تب را برطرف می کند، علاوه بر ان ضد نفخ و حتی ضد استفراغ هم هست و اگر کودک به حالت تهوع و استفراغ دچار شود،  می توان از این دمنوش هم استفاده کرد.
دمنوش بعدی ،بابونه است که از گل های بابونه تهیه شده است و رنگ زردی دارد و طبع ان هم گرم است و برای سرد مزاج ها مفید است، و البته که برای کودکان هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و باعث شود که بیماری ان ها برطرف شود و تب شان فروکش کند.
این دمنوش بهتر است که با نبات میل شود چرا که در این صورت می تواند برای درد معده هم مفید واقع شود، و یبوست و اسهال را در کودک از بین میبردو عفونت را نیز با مصرف مداوم برطرف می کند.
 بخور کردن این دمنوش نیز توسط، کودکان برای از بین بردن سردرد و دفع خلط مناسب است و این حرکت کمک می کند که، سرماخوردگی انها ، زودتر برطرف شود.
بخور کردن بابونه باعث می شود که التهابات و بیماری کودک خیلی زودتر از خوردن دمنوش برطرف شود، 
دمنوش بعدی، نعنا فلفلیمی باشد که یک گیاه اروپایی است و با بذر کاشته می شود، و این گیاه نیز به هودی خود طبع گرم دارد و می تواند برای کودکان مفید واقع شود، نعنای فلفلی از بهترین نعناها می باشدو البته که، طعم و بوی تندی دارد اما می تواند خواص زیادی داشته باشد و مریضی و سرماخوردگی را برطرف کند و تب کودک را کاهش دهد، این دمنوش را نیزمی توانید به همراه، نبات میل کنیدو اگر برای کودک استفاده می کنید نیز مانعی نخواهد داشت.
 دمنوش پونه نیز بسیار برای کاهش تب مفید است، و به دلیل انکه خاصیت های فراوانی دارد، می تواند گلودرد و سرفه راهم برطرف کند. این دمنوش از گیاه پونه که یک گیاه وحشی است تهیه می شود و عطر و طعم بسیار خوبی را دارد.