لحظاتی خاطر انگیز در کافه لامور
لحظاتی خاطر انگیز در کافه لامور

لحظاتی خاطر انگیز در کافه لامور 


 
 
کافه محبوب و بی نظیر لامور ( با کادری مجرب و حرفه ای ، و مدیریتی عالی ) ، واقع در : شهرک غرب   رو به روی اریکه ایرانیان ، خیابان حافظی ، پلاک پنجاه ، از جمله محبوب ترین و پر طرفدار ترین کافه های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت ده و سی دقیقه صبح الی بیست و چهار ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند در صورت تمایل ، پیش از حضور در کافه معروف و دنج لامور ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو کنند . همچنین می توانند خودرو خود را در پارکینگ رایگان اریکه ( با پنجاه قدم فاصله با کافه ) ، پارک کنند و با خاطر آسوده لحظاتی را به همراه عزیزان خود ، در این کافه سپری کنند .
کافه معروف لامور ( با دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد ، با یک فضای سر پوشیده ) ، محیطی دنج و مناسب برای : زوج های جوان ، قرار های کاری ، دورهمی های دوستانه ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های گروهی ( قرار های بالای بیست نفر ) ، و ... می باشد . افراد می توانند در صورت تمایل ، جشن های خود را ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، سالگرد دوستی ، و ... ) ، در این کافه ( با هماهنگی‌ قبلی ) برگزار کنند و لحظاتی شاد و خاطر انگیز‌ را ، در کنار یک دیگر ثبت کنند ‌. ( کافه لامور ، دارای بخش VIP ، نیز می باشد که می توان مراسمات و جشن ها را در این قسمت ، برگزار کرد ) .

باید افزود که در کافه محبوب و منحصر به فرد لامور ،  از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰ ، موسیقی زنده پخش می شود که افراد می توانند حین نوش جان کردن انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های خوش طعم و رنگ و با کیفیت این کافه ، از موسیقی زنده ( سه شنبه و پنجشنبه شب ها ) نیز لذت ببرند . همچنین در روز های سه شنبه ( روز بانوان ) ، به میز هایی که تمام افراد آن ، خانم باشند تخفیفی تعلق خواهد گرفت . ( تخفیفی بیست یا سی درصدی بر روی سفارشات ) .

افراد می توانند برای تماشای مسابقات ( همچون : فوتبال ، و ... ) به همراه دوستان یا خانواده خود به کافه معروف لامور مراجعه کنند و در کنار یک دیگر از تماشای فوتبال و دیگر مسابقات ، لذت ببرند . ( با رزرو و هماهنگی قبلی ) .
از دیگر مواردی که می توان در خصوص کافه لامور ، ذکر کرد بخش های منو این کافه می باشد که ، عبارت است از : بخش پیش غذا ها ، بخش سالاد ها ، بخش پاستا ها ، بخش برگر ها ، بخش استیک ها ، بخش پیتزا ها ، بخش   کباب ها ، بخش بار گرم ، بخش بار سرد ، بخش چای و دمنوش ها ، بخش ماکتیل ها ، بخش کیک ها و دسر ها ، و ... . افراد می توانند در صورت تمایل با برقراری تماس با این مجموعه ، سفارشات خود را ثبت و در محل مورد نظرشان نوش جان کنند . 
در کافه معروف و محبوب لامور ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : استفاده کردن از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی بین میز ها ، ضدعفونی کردن میز ها ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود و افراد می توانند با خاطر آسوده ، لحظاتی را به دور از هیاهوی شهر ، در محیطی دنج و آرام سپری کنند .