کافه رستوران پر طرفدار و سنتی دیبا
کافه رستوران پر طرفدار و سنتی دیبا

کافه رستوران پر طرفدار و سنتی دیبا
 
کافه رستوران سنتی دیبا ( با کادری مجرب و حرفه ای ، و مدیریتی عالی ) ، واقع در : صادقیه ، جلال آل احمد ( شرق به غرب ) ، نرسیده به اشرفی اصفهانی ، از جمله پر طرفدار ترین و زیبا ترین کافه رستوران های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت ، دوازده الی بیست و چهار ، پذیرای عموم مردم است ‌. افراد می توانند پیش از حضور در این کافه رستوران ، با برقرار تماس با این مجموعه ، اقدام به رزرو میز مورد نظر خود ( در هر یک از بخش ها ) ، کنند ‌.
در خصوص این کافه رستوران منحصر به فرد و سنتی ، باید افزود که : کافه رستوران سنتی دیبا ، دارای دو محیط سر پوشیده و رو باز می باشد ( کافه رستوران سنتی دیبا ، دارای آلاچیق هایی است که افراد در صورت تمایل ، می توانند در این آلاچیق ها به سرو ، انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های خوش طعم و رنگ و با کیفیت ، این رستوران بپردازند ) . همچنین ، این کافه رستوران معروف و پر طرفدار ، دارای یک اتاق Vip نیز می باشد ، که افراد می توانند در صورت تمایل ، جشن ها و مهمانی های خود را ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، سالگرد دوستی ، و ... ) ، در این کافه رستوران ، برگزار کنند و لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را ، در کنار یک دیگر ثبت کنند . ( با هماهنگی قبلی ) . همچنین افراد می توانند ، به همراه دوستان و یا خانواده خود ، برای تماشای مسابقات ( همچون : فوتبال ، والیبال ، و ... ) ، به این کافه رستوران معروف ، مراجعه کنند . ( با رزرو و هماهنگی قبلی ) .

کافه رستوران سنتی دیبا ، محیطی عالی و مناسب ، برای زوج های جوان ، قرار ها کاری ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های گروهی ، دورهمی های دوستانه ، و ... ، می‌ باشد .
از دیگر‌ مواردی که ، می توان در مورد کافه رستوران معروف و سنتی دیبا ، ذکر کرد ؛ بخش های منو این کافه رستوران می باشد که ، عبارت است از : بخش چلوکباب ها ، بخش خورشت ها ، بخش غذا های ایرانی ، بخش پیتزا های ایتالیایی ، بخش برگر ها ، بخش غذا های فرنگی ، بخش سالاد ها ، بخش پیش غذا ها ، بخش نوشیدنی ها ، ‌بخش شیک ها ، بخش نوشیدنی های گرم ، بخش کیک ها و دسر ها ، بخش نوشیدنی های سرد ، بخش چای و دم نوش ها ، بخش اسموتی ها ،  بخش ماکتل ها ،  و ... . ( در کافه رستوران معروف و پر طرفدار دیبا ، قلیان نیز سرو می شود ) . لازم به ذکر است که ، افراد می توانند از طریق اپلیکیشن اسنپ فود ، و یا از طریق برقراری تماس با این مجموعه ، سفارشات خود را ثبت و در محل مورد نظرشان ، نوش جان کنند . همچنین باید افزود که ، افراد می‌ توانند در این کافه رستوران در کنار سرو انواع غذا ها و نوشیدنی ها ، از موسیقی زنده نیز لذت ببرند ‌.
در کافه رستوران معروف و سنتی دیبا ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : زدن ماسک ، ضدعفونی کردن میز ها ، رعایت فاصله اجتماعی بین میز ها ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود و افراد می توانند ، با خاطر آسوده لحظاتی را در این کافه رستوران ، بگذرانند .