معرفی کافه رستوران بی نظیر دنیز
معرفی کافه رستوران بی نظیر دنیز

معرفی کافه رستوران بی نظیر دنیز
 
کافه رستوران محبوب دنیز ( با کادری مجرب ، حرفه ای و خوش برخورد و مدیریتی عالی ) واقع در : مهرشهر ، بلوار شهرداری خیابان ۲۱۶ ، از جمله دلنشین ترین و پر طرفدار ترین کافه رستوران های کرج ، می باشد ‌که همه روزه از ساعت هشت صبح الی بیست و چهار ، پذیرای عموم مردم است ‌. افراد می‌ توانند پیش از حضور در این کافه رستوران ، با تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را ، رزرو کنند .
این کافه رستوران منحصر به فرد و زیبا ، به عنوان اولین رستوران کف آکواریومی ( رستوران دنیز ، دارای آلاچیق هایی می باشد که بر روی آب قرار دارند ، داخل هر آلاچیق میز شیشه ای قرار دارد  و افراد می‌ توانند حین نوش جان کردن انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های خوش طعم و رنگ و با کیفیت ، از کف آکواریومی این آلاچیق ها نیز لذت ببرند )  در ایران ، شناخته شده است که افراد می توانند ، به همراه دوستان و یا خانواده خود ، برای سپری کردن لحظاتی خاطر انگیز و به یاد ماندنی ، به این کافه رستوران مراجعه کنند . باید افزود که ، کافه رستوران پر طرفدار و دلنشین دنیز علاوه بر محیط رو باز ، داری محیط سر پوشیده نیز می باشد .
کافه رستوران معروف دنیز ، محیطی مناسب و عالی برای زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، دورهمی های خانوادگی ( این کافه رستوران ، محیطی مناسب برای کودکان نیز ، هست ) ، قرار های گروهی ، قرار های کاری ، و ... می باشد ، لازم به ذکر است که افراد می توانند در صورت تمایل ، جشن ها ( جشن تولد ، و ... ) ، مهمانی ها ، سالگرد ها ، و ... خود را ، در این کافه رستوران برگزار کنند . ( البته پیش از حضور در کافه رستوران دنیز ، برای برگزاری مراسمات خود ( در اتاق Vip  ) ، باید با این مجموعه هماهنگ کنند ، همچنین در صورت تمایل می توانند ، مراسمات خود را در آلاچیق برگزار کنند ) .

از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه رستوران پر طرفدار و معروف دنیز ، ذکر کرد ؛ بخش های منو این کافه رستوران می باشد که ، عبارت است از : بخش غذا های ایرانی ، بخش پیتزا های ایتالیایی ( همچون : کلزونه شکاری ، سیسیلی ، سیر و استیک ، و .. ) بخش ساندویچ ها ، بخش غذا های دریایی ( غذا هایی با کیفیت همچون : ماهی سالمون ، ماهی مکرل ، ازون برون ، و .. ) ، بخش پیش غذا ها ، بخش سالاد ها ، بخش پاستا ها ، بخش بشقاب ها ، بخش استیک ها ، بخش قهوه ها ، بخش نوشیدنی های گرم ، بخش دسر ها و بستنی ها ، بخش نوشیدنی های سرد ( همچون : دنیز فارست ، جانگل بری ، پینک لیدی ، و .. ) ، بخش شیک ها ( همچون : کینات شیک ، لیدی شیک ، و ... ) ، بخش صبحانه ‌. لازم به ذکر است که ، افراد می توانند با تماس با این مجموعه ، سفارشات خود را ثبت و در محل مورد نظرشان ، نوش جان کنند .

در این کافه رستوران ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : زدن ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی بین میز ها ، ضدعفونی کردن میز ها ، و .... ) ، به خوبی رعایت می شود و ، افراد می توانند با خاطر آسوده به همراه عزیزان خود ، به این کافه رستوران مراجعه کنند .