نگاهی بر کافه رستوران محبوب و پر طرفدار نسن ( نسن گریل )
نگاهی بر کافه رستوران محبوب و پر طرفدار نسن ( نسن گریل )

نگاهی بر کافه رستوران محبوب و پر طرفدار نسن ( نسن گریل )
 
کافه رستوران پر طرفدار نسن ( نسن گریل ) با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ، واقع در : اشرفی اصفهانی ، پیامبر شرقی ، بعد از حاجی زاده ، پلاک بیست و سه ، از جمله معروف ترین و دلنشین ترین کافه رستوران های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت یازده الی بیست و سه و سی دقیقه ، پذیرای عموم مردم است ‌. 
کافه رستوران پر طرفدار نسن ، محیطی مناسب و عالی برای زوج های جوان ، قرار های دوستانه ، دورهمی های گروهی ، قرار های کاری ، دورهمی های خانوادگی ، و ... می باشد ( کافه رستوران نسن ، محیطی مناسب برای معلولین نیز ، می باشد  ) . افراد می توانند برای سرو انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های خوش طعم و رنگ و با کیفیت ، به این کافه رستوران منحصر به فرد ( با محیطی دنج و دکوراسیونی بی نظیر ) ، مراجعه کنند و لحظاتی خاطر انگیز‌ را در کنار عزیزان خود ، سپری کنند ‌.

در خصوص بخش های منو کافه رستوران دلنشین و دنج نسن ، می‌ توان به مواردی همچون : بخش پیش غذا ها   بخش سالاد ها ، بخش پاستا ها ، بخش پیتزا ها ، بخش برگر ها و ساندویچ ها ( لازم به ذکر است که در این کافه رستوران ، به همراه برگر و ساندویچ ها ، سیب زمینی نیز سرو می شود. برگر های این مجموعه با گوشت تازه گوساله و با وزن صد و هشتاد گرم ، سرو می شود . ) ، بخش غذا های اصلی ، بخش نوشیدنی های سرد ( نوشیدنی های ترکیبی این کافه رستوران ، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است ) ، بخش قهوه ها و نوشیدنی های گرم ، بخش قهوه های سرد ، بخش کیک ها و دسر ها ، اشاره کرد .افراد می توانند از طریق سفارش اینترنتی نیز ، سفارشات خود را ثبت و در محل مورد نظرشان ، نوش جان کنند ، همچنین می توانند از طریق اپلیکیشن اسنپ فود ، و یا از طریق تماس تلفنی با این مجموعه ، اقدام‌ به ثبت سفارشات خود ، کنند ‌‌. ( در کافه رستوران پر طرفدار و محبوب نسن ، دود آزاد نمی باشد . ( قلیان نیز سرو نمی شود ) ) . این کافه رستوران دنج و زیبا ، دارای استیک هایی خوش طعم و لذیذ می باشد که ، علاقمندان به استیک می توانند برای نوش جان کردن استیکی خوش طعم و عالی ، به  کافه رستوران معروف نسن مراجعه کنند ‌.

از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه  رستوران پر طرفدار و محبوب نسن ، ذکر کرد این امر است که ، در این کافه رستوران تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : استفاده کردن از شیلد و ماسک ، ضدعفونی کردن میز ها ، و ... همچنین بر سر هر میز در این کافه رستوران یک شیشه الکل قرار دارد ، که مشتریان در صورت تمایل می توانند استفاده کنند ) ، به خوبی رعایت می‌‌شود و افراد می توانند با خاطر آسوده ، در این روز های کرونایی برای سرو انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های با کیفیت ، به همراه خانواده و دوستان خود ، به این کافه رستوران مراجعه کنند .
همچنین باید افزود که ، افراد می توانند در صورت تمایل ، مهمانی ها و جشن های خود را ، در  کافه رستوران پر طرفدار نسن برگزار کنند و ، لحظاتی شاد و خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ، سپری کنند .