معرفی غذا خوری و قهوه سرای دست
معرفی غذا خوری و قهوه سرای دست

معرفی غذا خوری و قهوه سرای دست 
 
رستوران محبوب و پر طرفدار دست ( با کادری مجرب و ماهر و مدیریتی عالی ) ، واقع در : شهرک غرب هرمزان ، پیروزان جنوبی ، جنب مجتمع نیکوکاری رعد ، از جمله بی نظیر ترین و معروف ترین رستوران های تهران ، می باشد . این غذا خوری  و قهوه سرا ، که اولین رستوران مناسب سازی شده برای افراد دارای معلولیت است ، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳:۳۰ دقیقه ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند پیش از حضور در این رستوران ، با شماره گیری با این مجموعه ، اقدام به رزرو میز مورد نظر خود در هر یک از بخش ها ، کنند . همچنین می توانند از طریق اپلیکیشن اسنپ فود و یا از طریق تماس با غذا خوری و قهوه سرای دست ، سفارشات خود را ثبت و در محیط مورد نظرشان ، نوش جان کنند .
غذا خوری و قهوه سرای پر طرفدار و محبوب  دست ، محیطی مناسب و عالی برای زوج های جوان ، دورهمی های خانوادگی ، دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری ، قرار های گروهی ، و ... می باشد . رستوران دست ، دارای دو محیط سر پوشیده و رو باز ( دارای سقف متحرک ، که افراد می توانند در این روز های کرونایی ، با خاطر آسوده در محیطی رو باز ، به همراه دوستان یا خانواده خود ، به سرو انواع و اقسام نوشیدنی ها و غذا های خوش طعم و رنگ و با کیفیت ، بپردازند ) ، است . 
غذا خوری و قهوه سرای دست ، محیط بی نظیر و دلنشین برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، سالگرد دوستی ، و ... ) ، می باشد و افراد می توانند با برگزاری جشن های خود در این رستوران ، لحظاتی شاد و خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ، در محیطی زیبا و به یاد ماندنی ثبت کنند . 

از دیگر مواردی که می توان در مورد غذا خوری و قهوه سرای پر طرفدار و معروف دست ، اشاره کرد ؛ عطاری این مجموعه می باشد که افراد می توانند ، در صورت تمایل از انواع و اقسام ادویه های با کیفیت و مرغوب موجود در عطاری دست ، خرید کنند و مزه هایی بی نظیر و عالی را خلق کنند .
در خصوص بخش های منو رستوران دست ، می توان به بخش هایی همچون : بخش خوراک ها ، بخش خورشت ها ، بخش دست آورد های شمال ، بخش ته چین ها ، بخش از دست سر آشپز ، بخش دور دست ها ( ساندویچ های این مجموعه ، با نان های مخصوصی که در رستوران پخت می شود ، سرو می شوند . همچنین لازم به ذکر است که ، انواع ساندویچ ها در این رستوران از ساعت ۱۸ ، سرو می شوند ) ، بخش دست چین ها ، بخش دم دست ها ، بخش صبحانه دست ( صبحانه در غذا خوری و قهوه سرای دست ، از ساعت ۹ صبح سرو می شود ) ، بخش کنار دست ها ، بخش دست گرمی ها ، بخش خنک بنوشید ، بخش تر دستی ، بخش دستموتی ، بخش دست خوش ، بخش دست نوش ، بخش دست شیرین ، اشاره کرد .
در غذا خوری و قهوه سرای دست ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : ضدعفونی کردن میز ها ، رعایت فاصله اجتماعی ، زدن ماسک ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود و افراد می توانند ، با خاطر آسوده به این رستوران مراجعه کنند .