ثبت لحظاتی خاطر انگیز در کافه حیاط شماره ۶۵
ثبت لحظاتی خاطر انگیز در کافه حیاط شماره ۶۵

ثبت لحظاتی خاطر انگیز در کافه حیاط شماره ۶۵
 
کافه حیاط معروف و پر طرفدار شماره ۶۵ ( خانه ای دنج و قدیمی ، که پس از بازسازی تبدیل به کافه ای پر طرفدار شده است ) ، واقع در : خیابان انقلاب ( شرق به غرب ) ، نرسیده به میدان فردوسی ، خیابان موسوی ، رو به روی کوچه محمد آقا ، پلاک سی و دو ، از جمله بی نظیر ترین و زیبا ترین کافه های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۲:۳۰ دقیقه ، پذیرای عموم مردم است ‌. افراد می توانند پیش از حضور در این کافه حیاط ، با شماره گیری با این مجموعه ، اقدام به رزرو کردن میز‌ مورد نظر خود ،  (در هر یک از بخش های این کافه ) کنند . ( در صورتی که بیش از دو نفر هستید ، حتما پیش از حضور میز رزرو کنید ، چرا که این کافه خصوصا در روز های آخر هفته ، بسیار شلوغ می باشد ) .

کافه حیاط پر طرفدار و زیبای شماره ۶۵ ، با دارا بودن دو بخش مختلف ( حیاط ( در حیاط این مجموعه ، سیگار کشیدن آزاد است ) و بخش داخلی کافه ( بخش سر پوشیده ، که این بخش با قفسه های کتاب ( که افراد می توانند در صورت تمایل ، برای گذران اوقات خود از کتاب های این مجموعه ، استفاده کنند ) ، مبل های رنگی ، گل های خوش رنگ و بو ، میز و صندلی های چوبی ، و ... تزیین شده است ) ) ، محیطی مناسب و عالی برای زوج های جوان ، قرار های دوستانه ، قرار های گروهی ،  و ... می باشد . 
همچنین افراد می توانند در صورت تمایل ، جشن های خود را ( همچون : جشن تولد ، سالگرد دوستی ، سالگرد ازدواج ، و ... ) ، در این کافه برگزار کنند و لحظاتی شاد ، و خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ، ثبت کنند .
از دیگر‌ مواردی که می توان در مورد کافه حیاط معروف و زیبای شماره ۶۵ ، ذکر کرد بخش منو این کافه می باشد ، که عبارت است از : بخش سالاد ها   بخش غذا های روز ،  بخش پاستا ها ، بخش وافل ها ، بخش صبحانه ، بخش ساندویچ ها ، بخش میلک شیک ها ، بخش اسموتی ها و فراپه ها ، بخش دسر ها ، بخش نوشیدنی های خنک ، بخش قهوه ها ، بخش نوشیدنی های گرم ، بخش چای و دمنوش ها ، بخش آیس کافی ها ، و ... . ( لازم به ذکر است که در منو این کافه ، به هیچ عنوان گوشت قرمز وجود ندارد ، و از مرغ به عنوان جایگزین گوشت قرمز ، استفاده می شود ) .
افراد می توانند در صورت تمایل ، از طریق اپلیکیشن اسنپ فود ، یا با شماره گیری با این مجموعه ، سفارشات خود را ثبت کنند ، و در محیط مورد نظر خود ، نوش جان کنند . 

در کافه حیاط پر طرفدار و محبوب شماره ۶۵ ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : ضدعفونی کردن میز ها ، رعایت فاصله اجتماعی ، زدن ماسک ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود ، و افراد می توانند با خاطر آسوده ، لحظاتی خاطر انگیز و آرامش بخش  را در این کافه بگذرانند . ( در کافه حیاط شماره ۶۵ ، همه ظرف ها  تمام مدت و حتی پیش از سرو ضد عفونی می‌ شوند ، و ظروف یک بار مصرف نیز همیشه در این کافه ، موجود می باشد ) .