لحظاتی به یاد ماندنی در کافه رستوران کوتاه قامتان ( کافه نانیسم )
لحظاتی به یاد ماندنی در کافه رستوران کوتاه قامتان ( کافه نانیسم )

لحظاتی به یاد ماندنی در کافه رستوران کوتاه قامتان ( کافه نانیسم )
 
کافه رستوران کوتاه قامتان ( که مدیریت این کافه رستوران و پرسنل آن ، متشکل از کوتاه قامتان است ، کوتاه قامتانی مهربان و خوش رو که با روی گشاده به استقبال میهمانان خود ، می‌ آیند ) ، واقع در : خیابان بهشتی ، رو به روی پارکینگ سینما آزادی ، پلاک چهارصد و شصت ، از جمله زیبا ترین و محبوب ترین کافه رستوران های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت یازده صبح الی بیست و چهار ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند پیش از حضور در این کافه رستوران معروف و پر طرفدار ، با شماره گیری با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را در هر یک از بخش ها ، رزرو کنند . 

کافه رستوران کوتاه قامتان ، دارای دو سالن مجزای کلاسیک و سنتی ( برای رستوران ، کافی شاپ ، و مراسم ها ، ( مراسم ها در سالن Vip برگزار می شود، با نود نفر ظرفیت ) ) ، می باشد ، این کافه رستوران محیطی دنج و دلنشین ، برای زوج های جوان ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، دورهمی های دوستانه ، و .... است ( کافه رستوران کوتاه قامتان ، دارای دو طبقه مجزا می باشد ، دکوراسیون و طراحی مدرنیته و سنتی این کافه رستوران ، آن را نسبت به دیگر کافه رستوران ها خاص تر کرده است ، فضای کافه رستوران کوتاه قامتان به وسیله تخت های سنتی پر شده و حریم شخصی مشتریان به وسیله دیوار های کاه گلی نازکی ، رعایت شده است ) . همچنین باید افزود که ، افراد می توانند در صورت تمایل جشن ها و مراسمات خود را ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، و... ) ، ( با هماهنگی قبلی ) ، در این کافه رستوران برگزار کنند و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را ، در کنار یک دیگر ثبت کنند .‌

در کافه رستوران کوتاه قامتان ، هر شب موسیقی زنده پخش می شود که ، افراد می توانند علاوه بر نوش جان کردن انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های با کیفیت و خوش طعم ، از موسیقی زنده این کافه رستوران ، لذت ببرند . البته  کافه رستوران کوتاه قامتان ، در کنار موسیقی زنده ، برنامه های متنوع و شادی را نیز برگزار می کند ، تا لحظاتی شاد برای مشتریان خود ، به ارمغان آورد .
در کافه رستوران کوتاه قامتان ، دست سازه های سنتی و زیبای هنرمندان سیستان و بلوچستانی نیز ، به فروش می رسد که علاقمندان می توانند ، هر یک از این دست سازه های زیبا را ، تهیه کنند .
از دیگر مواردی که می توان در مورد  کافه رستوران معروف کوتاه قامتان ، ذکر کرد بخش های منو این کافه رستوران می باشد ، که عبارت است از : بخش پیش غذا ها ، بخش سالاد ها ، بخش بشقاب های غذا ، بخش پیتزا ها ، بخش غذا های ایرانی ( انواع و اقسام غذا های خوش طعم و رنگ سنتی و محلی ) ، بخش ساندویچ ها ، بخش غذا های سنتی ، بخش پاستا ها ، بخش نوشیدنی ها ، بخش دیس میوه و آجیل ، قلیان عربی ، انواع طعم قلیان ها ، و ... . 
لازم به ذکر است که ، در کافه رستوران کوتاه قامتان ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : رعایت فاصله اجتماعی ، زدن ماسک ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود ، و افراد می توانند با خاطر آسوده به این کافه رستوران مراجعه کنند .