معرفی کافه رستوران روکالانژ در چند دقیقه
معرفی کافه رستوران روکالانژ در چند دقیقه

معرفی کافه رستوران روکالانژ در چند دقیقه 
 
کافه رستوران روکالانژ ، واقع در : چهار راه فرمانیه ، نارنجستان هفتم ، مرکز خرید پارک سنتر ، طبقه دوم ، از جمله زیبا ترین و پر طرفدار ترین کافه رستوران های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت هشت صبح الی بیست و سه و چهل و پنج دقیقه ، پذیرای عموم مردم است ‌. افراد می توانند پیش از حضور در این کافه رستوران ، با شماره گیری با این مجموعه ، اقدام به رزرو میز مورد نظر خود ، در هر یک از بخش ها کنند .
در خصوص کافه رستوران محبوب و بی نظیر روکالانژ ، باید افزود که این کافه رستوران ، دارای دو بخش تراس ( با سقف متحرک ، که افراد می توانند در این روز های کرونایی ، با خاطر آسوده لحظاتی را در این کافه رستوران  ، سپری کنند ) ، و بخش داخلی ( سرپوشیده ) می باشد . 


کافه رستوران روکالانژ ، محیطی مناسب و عالی برای زوج های جوان ، قرار های دوستانه ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، و .... است .  افراد می توانند جشن های خود را ، همچون : جشن تولد ، و ... ( با هماهنگی قبلی ) ، در این کافه رستوران برگزار کنند و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ، تجربه کنند . همچنین  می‌ توانند برای تماشای فوتبال ( دربی ، و ... ) ، به همره دوستان و یا خانواده خود ، به این کافه رستوران مراجعه کنند .
از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه رستوران روکالانژ ، ذکر کرد منو این کافه رستوران می باشد . لازم به ذکر است که بر روی هر میز یک آیپد اختصاصی قرار دارد ، ( که کارکنان شیوه کار با آن را ابتدا آموزش می دهند ) ، که افراد به وسیله آن می توانند سفارشات خود را ثبت کنند . از جمله بخش های منو کافه رستوران پر طرفدار و محبوب روکالانژ ، عبارت است از : بخش پیش غذا ها ، بخش سوپ ها ، بخش سالاد ها ، بخش سوخاری ها ، بخش بشقاب ها ، بخش صبحانه ، بخش انواع کباب ها ، بخش پیده ، بخش برگر ها ، بخش غذا های اصلی ( علاقمندان به انواع سوشی ، می‌ توانند برای صرف یک سوشی خوش طعم و لذیذ ، به این کافه رستوران مراجعه کنند ) ، بخش پاستا ها ، بخش آیس ها ، بخش شیک ها ، بخش کیک ها ، بخش دسر ها ، بخش نوشیدنی های گرم ( یکی از سورپرایز های جذاب و خاص کافه رستوران روکالانژ ، لته پرینت می باشد که هر طرحی ( اعم از : تصویر خود مشتری یا دیگر طرح ها ) ، بر روی لته چاپ می شود ) ، بخش کوکتل ها ، بخش نوشیدنی های سرد ، بخش آبمیوه ها ، بخش عرقیجات ، بخش اسپرسو ها ، بخش هات چاکلت ها ، بخش قهوه های دمی ، بخش چای و دمنوش ها . ( کافه رستوران روکالانژ ، دارای منو وگن نیز ، می باشد ) .
 افراد می توانند در صورت تمایل ، به وسیله اپلیکیشن اسنپ فود ، سفاراشات خود را ثبت کنند .

لازم به ذکر است که ، در کافه رستوران روکالانژ ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : رعایت فاصله اجتماعی بین میز ها ، قرار دادن ضدعفونی کننده بر روی هر میز ، استفاده از ماسک ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود ، و افراد می توانند با خاطر آسوده به این کافه رستوران منحصر به فرد ، مراجعه کنند .