رستوران پر طرفدار و زیبای چِنین
رستوران پر طرفدار و زیبای چِنین

رستوران پر طرفدار و زیبای چِنین
 

رستوران چنین ( چنین رستوران ) ، واقع در : کرج ، جهانشهر ، خیابان استانداری ، رو به روی کوچه زهره ، از جمله بی نظیر ترین و محبوب ترین ، رستوران های کرج می باشد که همه روزه از ساعت دوازده و نیم الی بیست و سه ، پذیرای عموم افراد است ‌. 

در خصوص این رستوران منحصر به فرد ، باید افزود که : چنین رستوران دارای دو طبقه در منطقه ای با صفا و عالی در کرج می باشد که دارای ورودی جذاب و زیبایی است ، طبقه پایین این رستوران محبوب ، دارای مبلمان راحتی و همچنین آشپزخانه ای مخصوص به خود می باشد و طبقه بالا ( که نسبت به طبقه پایین کمی کوچک تر است ) محیطی دنج و آرام ( با آشپزخانه مخصوص به خود ) ، مناسب برگزاری جشن هایی همچون : جشن تولد ، و ... می باشد ، که افراد می توانند در صورت تمایل جشن های خود را ، در این بخش برگزار کنند و لحظات خاطر انگیزی را ، در کنار یک دیگر ثبت کنند . در وهله اول افراد با ورود به این رستوران محبوب ، مجذوب دکوراسیون بی نظیر و برخورد عالی پرسنل می شوند . رستوران چنین ، محیطی مناسب برای زوج های جوان ، دورهمی های خانوادگی ، دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری ، و ..‌ می باشد . از دیگر مواردی که باید در مورد رستوران چنین ، ذکر کرد بخش های منو این رستوران است که عبارتند از : بخش استیک ها ، بخش غذا های ایرانی ، بخش غذا های فرنگی ، بخش غذا های دریایی ، بخش چنین خوراک ، بخش بشقاب مزه ، بخش سالاد ها ، بخش سوپ ها ، بخش چنین مَز مَزه ، بخش عرقیجات ، بخش چای و دمنوش ها ، بخش موکتل ها و آبمیوه های طبیعی ، بخش قهوه ها ، بخش نوشیدنی ها ، بخش شیک ها ، بخش شیرینی و دسر ها . ( در چنین رستوران ، به منظور خوش آمد گویی به میهمانان همراه منو ، پنیر گوجه و خیار ( کوچکی ) ، به عنوان پیش غذا می آورند ) .
لازم به ذکر است که : افراد در روز های شنبه ، یکشنبه و سه شنبه ، از ساعت شانزده تا هجده ، پانزده درصد سفارشات خود را ، مهمان چنین رستوران هستند .
همچنین باید اشاره کرد که افراد می توانند در صورت تمایل ، با شماره گیری با این مجموعه ، و یا از طریق اپلیکیشن اسنپ فود ، سفارشات خود را ثبت کنند . مشتریان این رستوران ده درصد از سفارشات خود را ( بیرون بر ) ، مهمان چنین رستوران هستند .

از دیگر مواردی که می توان در خصوص رستوران چنین اشاره کرد ، این امر است که : در روز های شنبه و یکشنبه ، افراد می توانند حین نوش جان کردن انواع و اقسام غذا های با کیفیت ایرانی و فرنگی و دریایی ، و ... از موسیقی زنده این رستوران نیز ، لذت ببرند . همچنین لازم به ذکر است که در روز های پنجشنبه و جمعه تا ساعت دوازده ظهر ، می توان برای صرف یک صبحانه بی نظیر و عالی ( سلف سرویس ) ، به این رستوران مراجعه کرد . در خصوص صبحانه سلف سرویس این رستوران ، می توان به : انواع و اقسام نان ها ، صبحانه سرد ( ترکیبی از گوجه ، پنیر ، و فلفل که به روغن زیتون آغشته شدند ، و .... ) ، صبحانه گرم ( شامل : سوسیس ، حلیم ، کالباس پنیری ، و .... ) ، انواع آبمیوه ها ، و ... اشاره کرد .