نگاهی بر کافه رستوران میژو
نگاهی بر کافه رستوران میژو

نگاهی بر کافه رستوران میژو 
 
کافه رستوران میژو ( با حضور سر آشپز رنجبر ) ، واقع در : بلوار فردوس شرق ، بین رامین و مالکی ، پلاک دویست و چهل و هشت ، از جمله پر طرفدار ترین و معروف ترین کافه و رستوران های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت یازده صبح الی بیست و چهار ، پذیرای عموم مردم است . این کافه و رستوران منحصر به فرد ، دارای دو طبقه پارکینگ اختصاصی ، می باشد که مشتریان می توانند بدون نگرانی از جای پارک ، اتومبیل خود را در پارکینگ این مجموعه ، پارک کنند . همچنین افراد می توانند ، پیش از حضور در کافه و رستوران میژو ، با برقراری تماس تلفنی با این مجموعه ، اقدام به رزرو میز مورد نظر خود کنند . ( سیگار کشیدن در این مجموعه ، آزاد می باشد ) . 

این کافه رستوران معروف و زیبا ، محیطی مناسب و عالی برای زوج های جوان ، دورهمی های خانوادگی ( محیطی مناسب برای کودکان ، و خانواده ها )  ، قرار های دوستانه ، و ... می باشد . افراد می‌ توانند در صورت تمایل ، جشن های خود را همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، و ... را در این کافه و رستوران زیبا ( در بخش VIP یا دیگر بخش ها ) ، برگزار کنند و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را ، در کنار یک دیگر ثبت کنند . لازم به ذکر است که ظرفیت این کافه رستوران ، حدود سیصد نفر می باشد ، و برای قرار های گروهی ( بالای بیست نفر ) ، محیط مناسبی است . ( معلولین نیز می توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به طبقه همکف کافه رستوران میژو ، مراجعه کنند ) . 
این کافه رستوران پر طرفدار و زیبا ، دارای پروژکتور نیز می باشد که افراد می توانند ، به همراه دوستان و یا حتی به همراه خانواده خود ، به تماشای زنده فوتبال ( دربی ها ، و ... ) و دیگر‌ مسابقات ، بپردازند .
در خصوص منو کافه رستوران محبوب و پر طرفدار میژو ، می‌ توان به بخش هایی همچون : بخش پیش غذا ها ، بخش سالاد ها ، بخش کباب ها ، بخش برنج ها ، بخش کاسه کباب ها ، بخش پیتزا ها ، بخش پاستا ها ، بخش برگر ها ، بخش استیک ها ، بخش غذا ها ، بخش نوشیدنی های سرد ، بخش آبمیوه های طبیعی ، بخش عرقیجات ، بخش ماکتل ها ، بخش قهوه ها ، بخش قهوه های دمی ، بخش نوشیدنی های گرم ، بخش نوشیدنی های یخ ، بخش شیک و گلاسه ها ، بخش چای و دمنوش ها ، و در نهایت به بخش کیک ها ، اشاره کرد . ( در کافه رستوران میژو ، غذا های گیاهی و صبحانه سبک ( شامل : کیک و ... ) ، نیز سرو می شود ) .
در کافه و رستوران میژو ، به طور دائم موزیک ملایم ایرانی و خارجی ،‌ پخش می شود ، و در آخر هفته ها ( یعنی روز های پنجشنبه و جمعه ) ، افراد می توانند از شنیدن یک موسیقی زنده و بی نظیر ، در کنار سرو غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود ، لذت ببرند .

از دیگر مواردی که می توان در خصوص این کافه رستوران منحصر به فرد ذکر کرد ، این امر است که افراد علاوه بر شماره گیری با این مجموعه و ثبت سفارش خود ، می توانند از طریق اپلیکیشن اسنپ فود نیز ، غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهند ، نوش جان کنند .