لحظاتی به یاد ماندنی در رستوران رسم نو
لحظاتی به یاد ماندنی در رستوران رسم نو

لحظاتی به یاد ماندنی در رستوران رسم نو 
 
رستوران پر طرفدار رسم نو ، واقع در : کیلومتر دو جاده فشم ، جنب هتل آرینا ، از بی نظیر ترین و پر طرفدار ترین رستوران های تهران می باشد که ، در کنار رودخانه جارجرود قرار گرفته است ، و دارای دکوراسیون و ساختمانی منحصر به فرد و زیبا می باشد ( این رستوران در هر فصل ، دکوراسیون خود را تغییر نسبتا کوچکی می دهد ) . رستوران بی نظیر و معروف رسم نو ، همه روزه از ساعت ده و نیم صبح الی بیست و چهار ، پذیرای عموم مردم می باشد . البته به علت آن که این رستوران از جمله پر طرفدار ترین رستوران های تهران است ، بهتر است افراد سه روز قبل از مراجعه ( در روز های آخر هفته و ایام تعطیل ) به رستوران رسم نو ، اقدام به رزرو میز مورد نظر خود کنند .

رستوران معروف و پر طرفدار رسم نو ، محیطی دنج و زیبا ( با آب و هوایی عالی ) ، برای زوج های جوان ، قرار های دوستانه ، و ... می باشد . میز های این رستوران ، به فضای اطراف و همچنین به رودخانه ، دید مناسب و خوبی دارند و افراد می توانند یک وعده غذا و یا نوشیدنی با کیفیت و خوش طعم را ، به دور از آلودگی و هیاهو شهر ، در محیطی آرام و زیبا در کنار یک دیگر ، نوش جان کنند . ( رستوران رسم نو ، دارای پارکینگ نیز می باشد ) . لازم به ذکر است که میز هایی که در طبقه پایین رستوران قرار دارند ، نسبت به میز های دیگر طبقات از موقعیت بهتری ، برخوردار می باشند ، اما متاسفانه میز های دو نفره این رستوران ، در این قسمت قرار ندارند . 
افراد می توانند در تمام فصول سال ، به رستوران رسم نو مراجعه کنند و از محیط بی نظیر و دنج آن لذت ببرند ، چرا که رستوران رسم نو دارای سیستم گرمایش مناسب نیز ، می باشد . از دیگر‌ مواردی که باید در مورد رستوران رسم نو ، افزود این امر است که ، افراد می توانند در صورت تمایل جشن هایی همچون : جشن تولد ، جشن سالگرد ازدواج ، و ... را در این رستوران ، جشن بگیرند و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را ، در کنار یک دیگر ثبت کنند . 

در خصوص منو این رستوران محبوب و بی نظیر ، می توان به بخش هایی همچون : بخش سوپ ها ، بخش شروعی نو ، بخش سبزیانه دلگشای ما ، بخش همراه غذا ، بخش کباب ها ، بخش انواع پلو ، بخش خونگی ، بخش خورشت ها ، بخش میلک شیک ها ، بخش شکرینه ، بخش نوشیدنی های گرم ، بخش نوشیدنی های سرد کافئین دار ، بخش ماکتیل ها   بخش شربت ها ، بخش قهوه های دمی ، بخش دمنوش ها ، بخش قهوه ها ، بخش چای ، و انواع قلیان ،  اشاره کرد . لازم به ذکر است که افراد می توانند برای صرف صبحانه ، در روز های آخر هفته ، به این رستوران مراجعه کنند .
به سبب آن که ، اکثر‌ میز های رستوران پر‌ طرفدار و معروف رسم نو ، در هوای آزاد قرار دارند ، افراد می توانند در این روز های کرونایی ، با خاطر آسوده به این رستوران مراجعه کنند . ( تمام پروتکل های بهداشتی ، از قبیل ضدعفونی کردن میز ها و صندلی ها ، رعایت فاصله اجتماعی ، زدن ماسک ، و ... در این رستوران برای حفظ سلامتی میهمانان و پرسنل ، رعایت می شود ) .