رستوران پرطرفدار و معروف کرنج
رستوران پرطرفدار و معروف کرنج

رستوران پرطرفدار و معروف کرنج
 
رستوران پر طرفدار و مجلل کُرنج ، با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ، واقع در : پاسداران ، میدان هروی ، خیابان ساقدوش ، پایین تر از کوچه یاس ، پلاک 117/1 ، از جمله محبوب ترین و زیبا ترین رستوران های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت یازده صبح تا بیست و سه و پانزده دقیقه ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند با برقراری تماس تلفنی با این مجموعه ، اقدام به رزرو میز مورد نظر خود ، در هر یک از بخش ها کنند و همچنین می توانند با یک تماس تلفنی ، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند ( از طریق سایت نیز امکان ثبت سفارش وجود دارد ، و افراد می توانند با وارد کردن کد تخفیف ، از تخفیف های شگفت انگیزی برخوردار شوند ) ، و در منزل یا محیط کار ، غذای خود را نوش جان کنند . ( بیرون بر رستوران پر طرفدار و محبوب کرنج ، از ساعت دوازده ظهر الی دوازده شب ، فعال می باشد ) .

در خصوص این کافه رستوران ایرانی فرنگی ، باید ذکر کرد که رستوران مجلل کرنج ، محیطی مناسب و عالی برای دورهمی های خانوادگی ( خانواده ها ، خصوصا خانواده هایی که دارای فرزندان خردسال می باشند ، می توانند با خاطر آسوده به رستوران کرنج مراجعه کنند ، چرا که این رستوران دارای صندلی کودک نیز می باشد ) ، دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری ، و ... می‌ باشد . همچنین افراد می توانند جشن ها و مراسمات خود را ( همچون : جشن تولد ، جشن سالگرد ازدواج ، جشن عقد ، و ... ) ، در این رستوران ( در قسمت VIP ) برگزار کنند ، و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ثبت کنند . 
از دیگر‌ مواردی‌ که می توان در مورد رستوران پر طرفدار کرنج افزود ، این امر است که : رستوران کرنج ، رستورانی بزرگ و شیک می باشد که ، دارای دو طبقه است . طبقه بالای این رستوران ، به کافه اختصاص یافته است که محیط مناسبی برای عموم افراد ، خصوصا زوج های جوان است ، و طبقه پایین نیز  رستوران این مجموعه می باشد . ( افراد می توانند با خاطر آسوده ، به این رستوران مراجعه کنند چرا که ، رستوران کرنج دارای تهویه هوا می باشد که ، در این روز های کرونایی ، بودن تهویه هوایی مناسب در هر رستورانی لازم است ، همچنین در این کافه رستوران ، پک کامل و بهداشتی قاشق، چنگال ، و چاقو ، بر سر هر میز قرار داده شده است و سفارشات ، تا زمان سرو کردن بسته بندی می شوند ، لازم به ذکر است که دمای بدن مهمانان در بدو ورود به رستوران ، به وسیله دما سنج ، سنجیده می شود و تمام پروتکل های بهداشتی در این رستوران ، به بهترین شکل رعایت می شود ) . 
رستوران زیبا و پر طرفدار کرنج ، دارای یک ویدئو پروژکتور نیز می باشد ، که افراد می توانند به همراه دوستان ، و یا خانواده خود ، از تماشای فوتبال در این رستوران لذت ببرند .

در خصوص بخش های منو کافه رستوران ایرانی فرنگی کرنج ، می‌ توان به مواردی همچون : بخش غذا های ایرانی ، بخش پیتزا ها و پاستا ها ، بخش استیک ها ، بخش کباب ها ، بخش خوراک ها ، بخش غذا های فرنگی ، بخش غذا های دریایی ، بخش پیش غذا ها ، بخش پلو ها ، بخش نوشیدنی ها ، و ... اشاره کرد .