معرفی رستوران مجلل و زیبای رویال گلکسی
معرفی رستوران مجلل و زیبای رویال گلکسی

معرفی رستوران مجلل و زیبای رویال گلکسی 

 
رستوران محبوب و بی نظیر رویال گلکسی ، واقع در : سهروردی شمالی ، پایین تر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی ، پلاک ۴۲ ، ( رستوران هتل پرشین پلازا ) ، از جمله پر طرفدار ترین و مجلل ترین رستوران های تهران ، می باشد . که همه روزه از ساعت هفت صبح الی دو بامداد ، پذیرای عموم مردم است . لازم به ذکر است که ، افراد می توانند پیش از حضور در این رستوران ، ( با برقراری تماس با این مجموعه ) میز مورد نظر خود را در هر یک از قسمت ها ، رزرو کنند ( در روز های آخر هفته ( پنجشنبه و جمعه ) ، بهتر است پیش از حضور در رستوران بین المللی رویال گلکسی ، اقدام به رزرو میز کنید ) . همچنین افراد می توانند در کنار یک دیگر از تماشای فوتبال ( دربی ، و ... ) ، لذت ببرند . ( این رستوران بین المللی منحصر به فرد و زیبا ، بر بام هتل پنج ستاره پرشین پلازا ، قرار دارد که دارای یک چشم انداز بی نظیر و ۳۶۰ درجه ( برج میلاد ، رشته کوه های البرز ، و .. می باشد ) . 

در خصوص رستوران رویال گلکسی ، باید افزود که محیط این رستوران ، محیطی منحصر به فرد و خاص برای زوج های جوان ، قرار های دوستانه ، قرار های کاری ، و همچنین‌ دورهمی های خانوادگی ، و .... است . همچنین افراد می توانند در صورت تمایل ، جشن ها و مهمانی های خود را ، همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، و ... را در این رستوران منحصر به فرد ، جشن بگیرند و لحظاتی خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ثبت کنند . ( لازم به ذکر است که ، ظرفیت این رستوران دویست و سی نفر ، می باشد و بخش VIP آن نیز ، به تازگی افتتاح شده که در صورت تمایل افراد می توانند مراسمات خود را ، در این قسمت برگزار کنند  ، ظرفیت رزرو برای برگزاری مراسم ها از دو نفر تا چهل نفر است . ( کل قسمت روف گاردن در اختیار مهمانان قرار می گیرد ) ) . رستوران بین المللی رویال گلکسی ، با کادری مجرب و حرفه ای ، و سر آشپز لبنانی ، جزء برترین و بی نظیر ترین کافه رستوران ها است .
از دیگر مواردی که می توان در مورد رستوران بین المللی رویال گلکسی ، ذکر کرد ؛ بخش های منو این رستوران معروف و پر طرفدار می باشد که عبارت است از : بخش نوشیدنی های گرم ، بخش قهوه های دمی ، بخش دمنوش ها ، بخش نوشیدنی های سرد ( بر پایه قهوه ) ، بخش عرقیات ، بخش موکتل ها ، بخش اسموتی ها ، بخش شیک ها ، بخش آبمیوه های طبیعی ، بخش کیک ها و دسر ها ، بخش پیش غذا ها ، بخش سوپ ها ، بخش غذا های ایرانی ، بخش غذا های فرنگی ، بخش منوی عربی ، بخش پاستا ها ، بخش پیتزا ها ، بخش برگر ها . 

رستوران رویال گلکسی ، دارای دو بخش داخلی و بالکن می باشد ، که بالکن این مجموعه دارای سقف متحرک است که ، در این روز های کرونایی افراد می توانند با خاطر آسوده ، به این رستوران مراجعه کنند و از غذا ها و نوشیدنی های با کیفیت آن ، لذت ببرند .  ) همچنین باید اشاره کرد که ، قسمت بالکن رستوران رویال گلکسی ، دود آزاد می باشد و از حدود ساعت هفت و چهل دقیقه عصر ، سقف آن باز می شود ) .