ثبت لحظاتی خاطر انگیز در کافه باکارا
ثبت لحظاتی خاطر انگیز در کافه باکارا

ثبت لحظاتی خاطر انگیز در کافه باکارا
 
کافه باکارا ، واقع در : بالاتر از میدان انقلاب ، خیابان کارگر شمالی ، کوچه فروزانفر ( رهنما ) ، پلاک ۱۹ ، از جمله بی نظیر ترین و دنج ترین کافه های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت ده صبح الی بیست و سه ، پذیرای عموم مردم است . ( لازم به ذکر است که ، کافه باکارا رزرو ندارد ) .

در خصوص محیط و دکوراسیون این کافه منحصر به فرد و زیبا ، باید افزود که کافه باکارا به دو بخش داخلی ( محیط سر بسته ) ، و حیاط کافه تقسیم می شود . در حیاط این کافه دلنشین و دنج ، حوضی زیبا به همراه گلدان های گل و یک تلویزیون زرد قدیمی و .... ، قرار دارد که باعث زیبایی بی حد و اندازه این کافه می شود . همچنین در کنار حوض کافه باکارا ، چند تاب چوبی وجود دارد که افراد می توانند از یک تاب بازی بی نظیر و هیجان انگیز ، در این کافه لذت ببرند . از دیگر‌ مواردی که می توان در مورد کافه پر طرفدار و محبوب باکارا ، افزود : برخورد محترمانه و عالی پرسنل این کافه می باشد که ، از بدو ورود مهمانان با رویی گشاده به استقبال آنان می روند . به طور کلی هر فرد در وهله اول با ورود به این کافه ، با دیدن توپ های پلاستیکی راه راه ، حوض پر از ماهی و میوه ، تلفن های قدیمی روی دیوار ، و ... ، به یاد خاطرات خوب و دلنشین خانه های قدیمی ( همچون خانه مادربزرگ ) ، می‌ افتد . ( افراد می توانند حتی در ایام سرد سال نیز ، در کنار حوض از نوشیدنی ها و غذا های این کافه لذت ببرند ، و در صورت سرد بودن از پرسنل پتو بخواهند ) . محیط کافه باکارا ، محیطی صمیمی و زیباست و مناسب دورهمی های دوستانه ، خانوادگی ، و ... می باشد . به عبارتی می توان گفت که این کافه ، پاتوق اکثرا جوانان و خانواده ها است ‌. 
افراد می توانند جشن هایی همچون ، جشن تولد و ... را در محیط بی نظیر و زیبای این کافه ، به همراه عزیزان خود جشن بگیرند و لحظاتی خاطر انگیز و به یاد ماندنی را ، در کنار یک دیگر ثبت کنند . 
کافه باکارا ، از جمله کافه هایی است که در ایام شیوع ویروس کرونا ، تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند و دائما مشغول ضدعفونی کردن میز ها ، در ها ، و ... می باشد . همچنین این کافه فاصله میز های حیاط را از یک دیگر بیشتر کرده ، تا افراد لحظاتی را با خاطر آسوده ، در این کافه سپری کنند .
در خصوص منو کافه باکارا ، می توان به بخش هایی همچون : بخش نوشیدنی های گرم ، بخش نوشیدنی های سرد ، بخش قهوه های دمی ، بخش کیک ها و دسر ها ، بخش صبحانه ، بخش غذا های اصلی ، و در نهایت بخش پیش غذا ها و سالاد ها ، اشاره کرد . ( باید افزود که در ساعات شلوغی کافه ، به جهت احترام گذاشتن به افرادی که در انتظار خالی شدن میز هستند ، مدت زمان استفاده کردن از هر میز ، نهایتا دو ساعت می‌ باشد ) . همچنین لازم به ذکر است که در کافه باکارا ، غذا ها و نوشیدنی ها در ظروف روحی ، سرو می شوند .

قدمت ساختمان کافه باکارا ، به دوران پهلوی باز می گردد و حتی ، سبک این ساختمان قدیمی ، درست بر اساس معیار های معماری سنتی ایرانی ، می باشد .