نگاهی بر رستوران معروف ماتادور
نگاهی بر رستوران معروف ماتادور

نگاهی بر رستوران معروف ماتادور 
 
رستوران پر طرفدار ماتادور ، واقع در : فرمانیه ، نارنجستان ۷ ، شماره ۷ ، واحد ۲۰۷ ، مجتمع تجاری پارک سنتر ، طبقه دوم ، از جمله بی نظیر ترین و معروف ترین رستوران های تهران ، می باشد . که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا دوازده شب ، پذیرای عموم مردم است . 
لازم به ذکر است که افراد می توانند ، با تماس با این مجموعه ، اقدام به رزرو میز مورد نظر خود در هر یک از بخش ها ، کنند . ( مدت زمان استفاده از میز  در این رستوران ، دو ساعت می باشد ) . 

در خصوص رستوران محبوب و دلنشین ماتادور ، باید افزود که این رستوران به دو بخش فضای باز ( ۱۰۰ نفر ظرفیت ، فضای باز این رستوران دارای سقف متحرک می‌ باشد ، تا در روز های بارانی و برفی میهمانان با خاطر آسوده ، از غذا و نوشیدنی های خود لذت ببرند ) و فضای داخلی رستوران ( ۵۰ نفر ظرفیت ) تقسیم می شود ، ( دکوراسیون رستوران محبوب و پر طرفدار ماتادور ، دکوراسیونی جذاب و زیباست که هر شخص با ورود به این رستوران ، در وهله اول مجذوب زیبایی بی حد و اندازه دکوراسیون این رستوران ، می شود ) . اکثر بخش های منو رستوران مشهور ماتادور ، مختص انواع و اقسام غذا های خوش طعم و رنگ مکزیکی ، است اما در بین انواع غذا های مکزیکی ، برخی غذا های ایتالیایی و همچنین استیک ها نیز ، وجود دارد که علاقمندان به این غذا ها ، می‌ توانند برای نوش جان کردن یک غذای عالی ، به این رستوران مراجعه کنند . ( رستوران ماتادور ، در سه وعده : صبحانه ، ناهار ، و در نهایت  شام ، پذیرای عموم مردم است ) .
از جمله بخش های منو این رستوران معروف ، می‌ توان به مواردی همچون :  بخش سالاد ها ، بخش کباب ها ، بخش اسپشیال ، بخش سوپ ها ، بخش پائلا اسپانیایی ، بخش برگر ها ، بخش گریل ، بخش بشقاب ، بخش پاستا ها ، بخش دسر ها ( در این کافه رستوران ، قلیان نیز وجود دارد ) ، بخش شیک ها ، بخش قهوه و چای سرد ، بخش ماکتل ها ، بخش قهوه های دمی ، بخش چای و دمنوش ها ، بخش قهوه های گرم ، بخش صبحانه ، بخش پیش غذا ها ، بخش انواع و اقسام سوشی ها ، بخش وگان ، بخش غذا های آسیایی ، بخش نیگری ها ، بخش نوشیدنی ها ، بخش ساشیمی ، و .... اشاره کرد .
افراد می توانند به همراه خانواده و یا دوستان خود ( دورهمی های خانوادگی ، دورهمی های دوستانه ، و ... ) ، به این رستوران پر طرفدار مراجعه کنند ‌.  همچنین باید افزود که  در رستوران ماتادور ، از روز یک شنبه تا جمعه ، از ساعت هفت عصر دیجی این رستوران ، محیطی شاد و بی نظیر را برای مهمانان ، خلق می کند ‌.
لازم به ذکر است که ، افراد می توانند جشن ها و مهمانی های خود را ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، و .. ) ، در این رستوران مکزیکی برگزار کنند . و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ، تجربه کنند . 

رستوران پر طرفدار و منحصر به فرد ماتادور ، این امکان را نیز برای مشتریان خود ایجاد کرده ، تا در صورت تمایل سفارشات خود را از طریق شماره گیری با این مجموعه ، و یا حتی از طریق اپلیکیشن اسنپ فود ، سفارش داده و از طعم و کیفیت غذا های این رستوران ، لذت ببرند .