رستوران فرانسوی رسپی ، رستورانی محبوب و زیبا
رستوران فرانسوی رسپی ، رستورانی محبوب و زیبا

رستوران فرانسوی رسپی ، رستورانی محبوب و زیبا 
 
رستوران فرانسوی رسپی ، واقع در : مهرشهر ، بلوار پاکدل ، از جمله پر طرفدار ترین و منحصر به فرد ترین رستوران های فرانسوی کرج ، می باشد که علاقمندان به انواع و اقسام غذا های فرانسوی ، می توانند به همراه خانواده و یا دوستان خود به این رستوران ، مراجعه کنند .
این رستوران فرانسوی ، همه روزه از ساعت دوازده ظهر الی شش عصر ، پذیرای میهمانان خود می باشد ، لازم به ذکر است که ، این رستوران از شش عصر تا یازده شب نیز ، فقط به صورت بیرون بر ، مشغول فعالیت می باشد . افراد می‌ توانند پیش از حضور در این رستوران فرانسوی ، با برقراری تماس تلفنی با این مجموعه اقدام به رزرو میز ( در هر یک از قسمت های این رستوران ) ، کنند . 

در خصوص رستوران پر طرفدار و محبوب فرانسوی رسپی ، باید اشاره کرد که این رستوران ، دارای سه فضای مجزا می باشد ، که عبارتند از : استیک بار ، کافه ، و رستوران . افراد می توانند ، در فضای باز رستوران از نوش جان کردن غذا های با کیفیت و عالی این رستوران ، و همچنین از استیک بار این مجموعه ، لذت ببرند . فضای داخلی رستوران رسپی نیز ، محیطی لوکس و آرامش بخش می‌ باشد ، که برای یک روز خاطره ساز و عالی ، محیطی مناسب است . از دیگر بخش های رستوران فرانسوی رسپی ، کافه این رستوران می باشد که در طبقه فوقانی رستوران پر طرفدار رسپی ، قرار گرفته است ، فضایی ساده و لوکس همچون کافه های زیبای پاریس .
رستوران فرانسوی رسپی ، علاوه بر سرو انواع و اقسام غذا های فرانسوی ، غذا های ایرانی و ایتالیایی را نیز ، سرو می کند به همین سبب عموم افراد ، با هر ذائقه ای می توانند به این رستوران محبوب ، مراجعه کنند . 
در خصوص منو رنگارنگ و متنوع این رستوران ، می توان به بخش هایی همچون : بخش پیش غذا ها ، بخش سالاد ها ، بخش غذا های اصلی ، بخش پاستا ها و لازانیا ، بخش پیتزا ها ، بخش ساندویچ ها ، بخش اسپرسو بار ، بخش قهوه های دمی ، بخش شیر قهوه ها ، بخش نوشیدنی های گرم ، بخش دمنوش ها ، بخش چای ، بخش نوشیدنی های سرد ، بخش قهوه های سرد ، بخش دسر ها ، بخش نوشیدنی های سافت ، اشاره کرد . 
رستوران فرانسوی رسپی ، محیطی منحصر به فرد و عالی برای دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری و رسمی ، دورهمی های خانوادگی ، و ... می باشد . همچنین افراد می توانند جشن ها و مراسمات خود را ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، و ... ) ، در این رستوران برگزار‌ کنند ، و لحظاتی خاطر انگیز و زیبا را در کنار یک دیگر ، ثبت کنند . 

در مورد دکوراسیون و سبک رستوران فرانسوی رسپی ، باید ذکر کرد که : این رستوران پر طرفدار به عنوان یک رستوران فرانسوی دارای ، دیزاین ، معماری ، و در نهایت استایل فرانسوی ، می باشد و افراد با بدو ورود به این رستوران ، شاهد بوی مطبوع چوب ، تابلو های نقاشی روی دیوار ها ، سرویس های غذا خوری ساده و لاکچری ، نور پردازی ، و ... خواهند بود ‌. همچنین وجود فاصله در میان میز و صندلی های رستوران پر طرفدار رسپی ، علاوه بر احترام به حریم خصوصی مهمانان ( تا در هنگام سرو غذا و صحبت کردن ، احساس آرامش کنند ) ، باعث رفت و آمد آسان آنان می باشد .