رستوران معروف و پر طرفدار گرپ
رستوران معروف و پر طرفدار گرپ

رستوران معروف و پر طرفدار گرپ
 
رستوران گرپ ( Grep ) ، واقع در : خیابان ولیعصر ، بین بهشتی و مطهری ، نبش کوچه شجاعی ، از جمله برترین و پر طرفدار ترین رستوران های تهران می باشد ، رستورانی بی نظیر و آرامش بخش ، که در میان یکی از پر هیاهو ترین و شلوغ ترین خیابان های تهران است . افراد با ورود به این رستوران ، پس از گذر کردن از پله های پر پیچ و تاب ، به سالنی بزرگ و مجلل می رسند که در عین بزرگ‌ بودن ، محیط دنج و منحصر به فردی ، می باشد .


در خصوص رستوران پر طرفدار گرپ ، باید افزود که دیوار ها و کف سالن این رستوران ، القا کننده رنگ غالب سفید می باشند ، و پنجره های بزرگ این رستوران ، رو به درختان پر‌ بار و زیبای خیابان ولیعصر است ، که تمام این موارد باعث دلباز تر به نظر رسیدن رستوران گرپ ، می شود .
از دیگر بخش های این رستوران معروف ، حیاطی زیبا و دنج در گوشه ای از رستوران است ، که دارای میز و صندلی های چوبی ( چوب سفید ) می باشد ، و محیطی آرام و منحصر به فرد را ، در گوشه این رستوران خلق کرده است . ( محیطی دلنشین و خاص برای زوج های جوان ، و ... ) .

دکوری روشن و نوری مناسب ، پخش موسیقی آرامش بخش و ملایم ، و ... همگی باعث خاص شدن رستوران گرپ می شوند . 
در خصوص منو رستوران گرپ ، باید افزود که منو این رستوران معروف ، نسبت به دیگر رستوران ها بسیار متفاوت و جالب می باشد ، از جمله بخش های منو این رستوران ، می توان به مواردی همچون : بخش غذا های محلی ، بخش غذا های دریایی ، بخش کباب ها ، بخش غذا های فرنگی ، بخش سالاد ها ، بخش پیش غذا ها ، و ... اشاره کرد . باید افزود که رستوران معروف و محبوب  گرپ ، به سبب بالا بردن سیستم ایمنی مشتریان خود ، سوپ‌ خوش طعم و مقوی زنجبیل را ، به صورت رایگان در کنار غذا سرو می کند . 
رستوران گرپ ، دارای یک کافه ( که پیشخوان کافه درست وسط سالن رستوران قرار دارد ) ، نیز می باشد . که افراد می توانند برای صرف یک قهوه دلچسب ، و ... به این کافه مراجعه کنند .
رستوران گرپ ، همه روزه از ساعت یازده و نیم‌ صبح الی بیست و سه ، پذیرای عموم مردم می باشد . این رستوران محیطی دنج و زیبا ، برای قرار های کاری ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های دوستانه ، و ... است . لازم به ذکر است که افراد می توانند پیش از حضور در این رستوران ، با تماس با این رستوران ، میز‌ مورد نظر خود را رزرو کنند . 
همچنین باید ذکر کرد که ، به زودی منو صبحانه نیز ، به رستوران گرپ افزوده خواهد شد .
این‌ رستوران پر طرفدار و محبوب ، با توجه به شیوع ویروس کرونا ، تمام تلاش خود را می کند تا ضمن ارتقا دادن استاندارد های بهداشتی ( در هنگام پخت و طبخ غذا ) ، فرایند بسته بندی غذا ها را نیز ، با رعایت تمام پروتکل ها و نکات بهداشتی انجام دهد . به همین سبب ، افراد می توانند با خاطر آسوده اقدام به سفارش غذا از این رستوران کنند . ( همچنین ، افراد می توانند از طریق اسنپ فود ، غذای مورد علاقه خود را ( به صورت نیمه پخته و یا حتی پخته ) ، سفارش دهند .