ثبت لحظاتی خاطر انگیز در کافه و رستوران فرین
ثبت لحظاتی خاطر انگیز در کافه و رستوران فرین

ثبت لحظاتی خاطر انگیز در کافه و رستوران فرین
 
کافه و رستوران پر طرفدار و دلنشین فرین ، واقع در : سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدای خیابان نهم شرقی ( شعبانی ) ، از جمله بی نظیر ترین و معروف ترین کافه و رستوران های تهران ، می باشد . در خصوص این کافه و رستوران ، باید افزود که : کافه و رستوران معروف و منحصر به فرد  فرین ، همه روزه از ساعت هفت صبح الی بیست و چهار ، پذیرای عموم مردم می باشد . ( این کافه و رستوران دارای پارکینگ اختصاصی نیز هست . و ظرفیت آن حدود صد نفر می باشد ) . افراد می توانند پیش از حضور در کافه رستوران فرین ، با برقراری تماس تلفنی ، اقدام به رزرو کردن میز‌ مورد نظر خود کنند . 
از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه و رستوران فرین ، ذکر کرد ؛ این امر است که کافه رستوران فرین محیطی دنج و زیبا  برای زوج های جوان ،  دورهمی ها و قرار های دوستانه ، دورهمی های خانوادگی ( خانواده ها می توانند با خاطر آسوده به همراه فرزندان و کودکان خردسال خود ، به این کافه رستوران مراجعه کنند ) ، و ... می باشد . همچنین افراد می توانند جشن ها ، مراسمات ، مهمانی ها ، و ... خود را ، در این کافه رستوران برگزار کنند ، و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ثبت کنند . 

در خصوص منو کافه رستوران فرین ، می‌ توان به بخش هایی همچون : بخش صبحانه ( افراد می توانند برای صرف یک صبحانه عالی و با کیفیت ، به همراه خانواده و یا دوستان خود به این کافه رستوران مراجعه کنند ، و روز خود را به بهترین شکل برگزار کنند ) ، بخش سالاد ها ( شامل انواع سالاد های رژیمی و ... ) ، بخش خوراک ها ، بخش سوپ ها ، بخش پیش خوراک ها ، بخش پیتزا ها ( طرفداران انواع و اقسام پیتزا ها ، می توانند برای صرف یک پیتزای متفاوت  و بی نظیر به کافه رستوران فرین ، مراجعه کنند )  ، بخش خوراک های اصلی ، بخش برگر ها ، بخش پاستا ها ، بخش شیک ها ، بخش دسر‌ ها ، بخش آبمیوه ها ( دارای انواع و اقسام آبمیوه های فصل ، ترکیبی ، و ... )  ، بخش قهوه ها ، بخش ماکیتل ها ، بخش دمنوش ها ، بخش قهوه های دمی ، اشاره کرد . همچنین افراد می توانند در این کافه و رستوران منحصر به فرد و دلنشین ، از انواع و اقسام شیرینی های ترکی ، باقلوا ها ، و ... لذت ببرند . 
کافه و رستوران فرین ، دارای محیطی آرامش بخش و زیبا است ، این کافه رستوران دارای دو طبقه مجزا می باشد ، و از جمله کافه و رستوران هایی است که ، مناسب قرار های کاری و رسمی است . ( افراد می توانند در این کافه رستوران ، از اینترنت رایگان و پر سرعت استفاده کنند ) . همچنین لازم به ذکر است که ، افراد می توانند غذا ها و نوشیدنی های مورد علاقه خود را ، سفارش دهند . ( تحویل رایگان در منزل ، از دیگر مزایای این کافه رستوران می باشد ) . 

در کافه و رستوران فرین ، برنامه موسیقی زنده برگزار می شود ، و افراد می توانند در حین نوش جان کردن انواع غذا ها و نوشیدنی ها ، از شنیدن یک موسیقی دل انگیز و بی نظیر ، لذت ببرند . ( این کافه رستوران دارای یک پیانیست حرفه ای می باشد ) .