غذایی با کیفیت در رستوران ایتالیایی سنسو
غذایی با کیفیت در رستوران ایتالیایی سنسو

غذایی با کیفیت در رستوران ایتالیایی سنسو 
 
رستوران ایتالیایی و بی نظیر سنسو ، با دو شعبه مختلف ( شعبه اول : واقع در  فردوس ، رامین جنوبی  ، که اصلی ترین شعبه رستوران سنسو می باشد ، و شعبه دوم : واقع در نیاوران ، سه راه یاسر ، نبش‌ کوچه راز ) ، از جمله معروف ترین و بی نظیر ترین رستوران های تهران می باشد . که به علت سرو غذا های با کیفیت و خوش طعم و رنگ ، طرفداران و علاقمندان بسیاری را از سنین مختلف ، به خود اختصاص داده است . 

در خصوص منو این رستوران باید افزود که ، در رستوران ایتالیایی سنسو ، با کیفیت ترین و خوش طعم ترین غذا ها ، پیتزا ها ، پاستا ها ، نوشیدنی ها ، و ... سرو می شود . از جمله غذا های اصلی این رستوران ، می توان به : چیلی مرغ مخصوص سنسو ، چیلی استیک مخصوص سنسو ، فیله استیک ، استیک مرغ ، ماهی سالمون نروژی ، فیله مرغ پارمزان ، میگو پفکی ، شاه میگو کبابی ، بشقاب دریایی ، بشقاب سبزیجات ، بشقاب فیله سوخاری ، و ... اشاره کرد . 
از دیگر بخش های منو رستوران ایتالیایی سنسو ، بخش پاستا های خوش طعم و رنگ این رستوران ، همچون : ایسیسی ، شف ، پنه با مرغ ، پنه با گوشت ، فتوچینی آلفردو ، پاستا دریایی ، فتوچینی با سس پِستو ، و ... می باشد . 

علاقمندان به انواع و اقسام پیتزا ها نیز ، می توانند برای صرف یک پیتزا دلنشین و خوش طعم ، به رستوران ایتالیایی سنسو مراجعه کنند ، از جمله پیتزا های با کیفیت این رستوران عبارتند از : سوجوک ، مخلوط ، پپرونی ، فیلادلفیا سرآشپز ، رست بیف ، چیکن باربیکیو ، تاکینو ، مارگاریتا ، مخصوص سنسو ، سبزیجات ، و ... . 
رستوران ایتالیایی سنسو ، دارای ساندویچ های بی نظیری نیز می باشد ، که از جمله ساندویچ های خوش طعم و رنگ این رستوران ، می توان به : همبرگر مخصوص سنسو-ایتالیایی ، چیز برگر ایتالیایی ، استیک ، رست بیف مخصوص سنسو ، بیکن برگر ، ساندویچ مخصوص سنسو ، و .... اشاره کرد . 

از دیگر بخش های منو رستوران ایتالیایی سنسو ، بخش پیش غذا های این رستوران ، همچون : نان سیر دار با بیکن ، سالاد سزار با فیله سوخاری ، سالاد سزار گریل ، کلم بروکلی مخصوص سنسو ، سالاد سبز ، سالاد چیکن ، نان سیر دار ، سوپ سبزیجات ، و ... می باشد . نکته ای که ذکر آن در این قسمت ، حائز اهمیت فراوان می باشد این امر است که ، رستوران ایتالیایی سنسو ، ابداع کننده سالاد سزار با مرغ سوخاری می باشد و جالب تر اینکه ، اکثر افرادی که به این رستوران مراجعه می‌ کنند ، از علاقمندان و طرفداران این سالاد خوش طعم می باشند . باید افزود که سالاد سزار با مرغ سوخاری در رستوران ایتالیایی سنسو ، نسبت به دیگر رستوران ها با کیفیت تر و مقرون به صرفه تر‌ می‌ باشد ‌.

بر سر هر میز ، در رستوران ایتالیایی سنسو انواع سس های خوش طعم ، روغن زیتون ، سرکه ، فلفل ، آبلیمو ، نمک ، و ... قرار دارد که مشتری می تواند در صورت تمایل ، از آنان استفاده کند . 
در خصوص نوشیدنی های رستوران ایتالیایی سنسو ، می‌‌توان به : اسپرایت ، فانتا ، افس طعم دار ، کوکاکولا ، نوشیدنی طبیعی مخصوص سنسو ( شامل : لیمو تازه ، عسل ، نعنا تازه ) ، لیموناد طبیعی ، کوکاکولا زیرو ، و ... اشاره کرد .