کاخ رستوران مجلل و بی نظیر لیدوما
کاخ رستوران مجلل و بی نظیر لیدوما

کاخ رستوران مجلل و بی نظیر لیدوما 
 
از جمله رستوران های مجلل و معروف استان تهران ، می توان به کاخ رستوران لیدوما ، واقع در میدان صنعت ، ابتدای بلوار فرحزادی ، اشاره کرد ‌. رستورانی منحصر به فرد و معروف که همه روزه میزبان تمام اقشار جامعه ، خصوصا هنرمندان می باشد . 
کاخ رستوران لیدوما ، همچون اکثر رستوران ها دارای منویی متنوع ( از انواع سالاد ها ، غذا های ایرانی ، پیش غذا ها ، تا انواع غذا های فرنگی ، دریایی ، پاستا ها ، و ساندویچ ها ) ، است . 
در خصوص غذا های خوش طعم و رنگ این رستوران می توان به :  شیشلیک مخصوص کاخ ، شاه پسند کاخ ، ماهیچه مخصوص کاخ ، جوجه کباب با استخوان ، شیرین پلو با گوشت بره ، سینی همایونی ، سر دست بره همایونی ، گردن گوسفندی ، و ... اشاره کرد .
 
از دیگر بخش های منو کاخ رستوران لیدوما ، بخش غذا های فرنگی همچون : استیک مخصوص کاخ ، فیله استیک مخصوص ، لم چاپس ، فاهیتا گوشت ، فاهیتا چیکن ، چیکن استیک ، چیکن پی کا تا ، بشقاب سبزیجات ، و .... می باشد .
علاقمندان به انواع غذا های دریایی نیز ، می توانند برای صرف یک غذای دریایی خوش طعم و رنگ ، به کاخ رستوران لیدوما مراجعه کنند . از جمله غذا های دریایی این کاخ رستوران عبارت است از : ماهی قزل آلا ، بشقاب دریایی کاخ ، ماهی سالمون ، میگو گریل ، و ... . 
کاخ رستوران لیدوما دارای پیش غذا های رنگارنگ و دلنشینی نیز می باشد که از جمله این پیش غذا ها ، می‌ توان به کالاماری ( کریسپی ) ، سوپ مخصوص کاخ ، گارلیک برد ( نان سیر ) ، قارچ سرخ شده ، سیب زمینی سرخ کرده ، و ... اشاره کرد . 

همچنین باید افزود که کاخ رستوران لیدوما دارای سالاد های خوش طعم و رنگی همچون : سالاد انتروکت ، سالاد سزار ، سالاد گاردن ، سالاد ویژه کاخ ، و ... می باشد . 
بخش پاستا ها و ساندویچ ها ، از دیگر بخش های منو کاخ رستوران لیدوما می باشد که ، از جمله پاستا های این کاخ رستوران عبارت است از : پنه گوشت ، پنه میگو ، پنه آلفردو . در خصوص ساندویچ  های کاخ رستوران لیدوما نیز می‌ توان به : چیز برگر و چیکن برگر اشاره کرد . 
کاخ رستوران لیدوما ، دو روز در هفته ( روز های پنجشنبه و جمعه ) ، با منو صبحانه ( سلف سرویس ) از مشتریان خود پذیرایی می کند . منو سلف سرویس صبحانه این رستوران ، شامل انواع و اقسام نان ها ، حلیم ، عدسی ، فینگر فود ، بشقاب های گرم و سرد ، انواع و اقسام آبمیوه ها و دمنوش ها و چای ها ، نیمرو ، تخم مرغ آب پز ، سیب ،‌ پرتقال ، گردو ،  ... می باشد . 
این کاخ رستوران معروف ، دارای روف گاردن نیز هست که مشتریان می توانند در صورت تمایل غذای خود را در روف گاردن میل کنند ( روف گاردن کاخ رستوران لیدوما دارای سقف متحرک نیز می باشد )  . همچنین این امکان برای مشتریان این رستوران وجود دارد تا در صورت تمایل جشن های خود را در روف گاردن و یا دیگر بخش های این کاخ رستوران مجلل ، برگزار کنند ، جشن هایی از قبیل تولد ، عقد ، و ... . 

شایان ذکر است که کاخ رستوران لیدوما ، دارای منو کافه نیز‌ می باشد ، و مشتریان و علاقمندان به این رستوران می توانند ، انواع نوشیدنی های گرم و سرد و ... را در این کاخ رستوران نوش جان کنند ‌.