ایجاد گلخانه های کوچک دو نفره در رستوران
 ایجاد گلخانه های کوچک دو نفره در رستوران

ایده ای بی نظیر ، همچون ایجاد گلخانه های کوچک دو نفره در رستوران 
 
با شیوع ویروس کرونا ، در سراسر جهان رستوران داران ، دست به اجرای ایده هایی بی نظیر و خارق العاده زدند ، که علاوه بر رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی ، و سر گیری دوباره کسب و کار خود ، باعث کنجکاو شدن مردم و تمایل شدید آنان ، به کسب تجربه هایی خاص در محیط رستوران ها ، شده است .
برای مثال یک رستوران در آمستردام ، در حالی کسب و کار خود را از نو شروع کرد که ، تصمیم به ایجاد گلخانه های نقلی و کوچک دو نفره ، در رستوران خود گرفت . صاحب این رستوران با قرار دادن میز های کوچک دو نفره ، داخل گلخانه های شیشه ای که در دور تا دور رستوران ایجاد کرده بود ، از مشتریان خود به شکل بی نظیر و دلنشینی ، پذیرایی می کند . 
همانطور که می دانید در داخل رستوران ها ، به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، محدودیت هایی برخوردار است برای مثال ، نمی توان از بیش از سی نفر ، در رستوران پذیرایی کرد . در حالیکه این محدودیت در تراس یا محوطه بیرونی رستوران ، به این شدت برقرار نیست . 
رستوران مذکور نیز ، با ایجاد این گلخانه های کوچک ، علاوه بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، آرامش و محیطی ناب و بی نظیر را ، برای مشتریان خود فراهم می کند . چرا که این گلخانه های کوچک ، در کنار آب قرار دارند . که باعث می شود مشتریان لحظاتی خاص و به یاد ماندنی را ، در این رستوران ثبت کنند .
ایجاد گلخانه های کوچک باعث نشده که ، کارکنان این رستوران پروتکل ها را رعایت نکنند . بلکه آنان در محوطه رستوران برای آسایش خاطر مشتریان و حفظ سلامتی خود ، از Face Shield و دستکش ، استفاده می کنند . و سفارشات مشتریان را بر سر میز آنان می آورند . 
ذکر این نکته در این قسمت حائز اهمیت فراوان است ، نکته ای که باعث خاص شدن این رستوران شده ، این امر است که بر خلاف دیگر رستوران های موجود در سراسر دنیا ، کارکنان این رستوران هنگام تحویل سفارش ها به مشتریان ، نیز فاصله خود را با آنان رعایت میکنند . برای مثال هنگام آوردن غذایی که مشتری سفارش داده ، غذا را بر روی یک تکه چوب مستطیل شکل با طولی بلند ، قرار می دهند و خود سر چوب را می گیرند و از طریق در ، گلخانه شیشه ای ، آن را بر روی میز مشتری قرار می دهند . و یا حتی هنگامی که نوشیدنی برای مشتریان خود می برند ، سعی بر این دارند که داخل محوطه گلخانه شیشه ای ، نشوند . به این صورت که خود بیرون می ایستند و فقط با دراز کردن دست خود سینی حامل نوشیدنی ها را ، به داخل گلخانه شیشه ای می برند . 
لازم به ذکر است که در این گلخانه های شیشه ای ، لزوما نباید دو نفر بود ، بلکه دیگر افراد نیز می توانند به همراه خانواده و یا حتی دوستان خود ، به این رستوران مراجعه کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در کنار یک دیگر ، ثبت کنند .
 هدف اصلی و اساسی این رستوران در آمستردام ، این امر بوده که افراد یک جمع مثل یک خانواده یا یک اکیپ ، در یک محیط  به دور از دیگر افراد ، قرار گیرند . همچنین باید افزود که در این گلخانه های زیبا و جذاب شیشه ای ، به هیچ عنوان در بسته نیست و باز است که ، دائما هوای محیط عوض شود .