رباتی کاربردی و تخصصی ، برای سرخ کردن چندین ماده غذایی
رباتی کاربردی و تخصصی ، برای سرخ کردن چندین ماده غذایی

رباتی کاربردی و تخصصی ، برای سرخ کردن چندین ماده غذایی
 
با شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از افراد از مراجعه کردن به انواع رستوران ها ،  کافی شاپ ها ، فست فود ها ، طباخی ها ، و ... پرهیز کردند و همین امر ، منجر به کساد شدن کسب و کار این گروه از صاحبان مشاغل ، شد چرا که در طول این مدت اکثر رستوران ها و کافی شاپ ها و ... به علت شیوع این ویروس تعطیل بودند و یا حتی در مواقعی که باز شدند نیز ، فقط به صورت بیرون بر مشغول به فعالیت بودند ، که با این اوصاف درآمد آنان از نصف هم کمتر بود . همانطور که خود نیز می دانید ، در شرایط سخت کرونایی برای رهایی از برخی مشکلات ، می توان با عملی کردن برخی ایده ها ، موجب رونق این گونه کسب و کارها شد . به عنوان مثال برخی از رستوران داران ، با استفاده از ربات خودکار که چیزی حدود نوزده ماده غذایی را ، سرخ می کند موفق شدند تا وضع کسب و کار خود را ، به دوران قبل از شیوع ویروس کرونا برگردانند .
شرکت آمریکایی و معتبر میسو رباتیکس ، که در سال های گذشته اقدام‌ به تولید رباتی کاربردی ، به جهت سرخ همبرگر کرده بود ، اینک موفق به عرضه رباتی شده که نوزده ماده غذایی را ، کاملا بدون دخالت انسان ، سرخ می کند . به طوری که رستوران داران می توانند با تهیه این ربات ، هم کسب و کار خود را رونق ببخشند ، و هم باعث آسودگی خاطر مشتریان شوند . 
در خصوص کارکرد این ربات کاربردی ، باید افزود که ربات شرکت آمریکایی میسو رباتیکس ، فرایند سرخ کردن این نوزده ماده غذایی را ، به صورت خودکار و بر اساس خواست اپراتور ، انجام می دهد . که در صورت نیاز می تواند این فرایند را با دقت و سرعت بسیار زیاد تری ، انجام دهد . 
با ترکیب کردن قابلیت های بی نظیر این ربات کاربردی ، با انواع اپلیکیشن های سفارش غذا ، رستوران داران می توانند تمام فرایند طبخ غذا تا سرو کردن و تحویل به مشتری را ، به وسیله این ربات و به صورت خودکار ، انجام دهند . همان طور که در فوق نیز ذکر شد ، این ربات هر گونه مداخله انسان را کاملا از بین می برد ، که به همین سبب در شرایط کنونی ، می تواند باعث جلوگیری از منتشر شدن ویروس کرونا ، شود . با وجود این ربات ، افراد می توانند همچون گذشته به رستوران ها ، مراجعه کنند و لحظات خاطر انگیز و دلنشینی را ، در این محیط تجربه کنند . 
شایان ذکر است که ،برای بیشتر شدن دقت ربات تخصصی شرکت آمریکایی میسو رباتیکس ، از نرم افزاری کاربردی به نام ChefUl ، استفاده شده است که ، این نرم افزار باعث تسهیل و همچنین نظارت بر مدت زمان دقیق سرخ کردن ماده های غذایی ، تنظیم کردن دمای محل پخت این ماده ها ، و ... می شود . 
این ربات کاربردی و پیشرفته ، می تواند انواع و اقسام سبزیجات ، حبوبات ، و حتی مواد گوشتی و ... را با توجه کردن به مدت زمان پخت آنان ( و حتی با توجه کردن به تفاوت های سرخ این مواد غذایی ) ، سرخ و آماده سرو کند . 
لازم به ذکر است که ربات کاربردی و تخصصی این شرکت معتبر آمریکایی ، پس از گذراندن آزمایش های مختلف ، قیمت گذاری و در نهایت عرضه می شود . و با عرضه آن کسب و کار رستوران داران ، رونق چشمگیری می یابد .