نگاهی بر تاریخچه صنایع غذایی معتبر و معروف پامچال
نگاهی بر تاریخچه صنایع غذایی معتبر و معروف پامچال

نگاهی بر تاریخچه صنایع غذایی معتبر و معروف پامچال 

 

صنایع غذایی با ‌کیفیت و معتبر پامچال ، در سال 1393 در شهر توس که در بیست و پنج کیلومتری مشهد قرار دارد ، تاسیس شد . این شرکت موفق و معتبر در بدو تاسیس ، شروع به تولید خیار شور های با کیفیت و خوش طعم ،  تخمیری نمود . در خصوص خیار شور های تخمیری صنایع غذایی معتبر و با کیفیت پامچال ، باید افزود که این محصول با طعم و عطری سنتی و بی نظیر ، تولید می شود . لازم به ذکر است که خیار شور های تخمیری این شرکت بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده ، در بازار عرضه می شوند . همچنین باید افزود که این خیار شور ها از درصد بسیار کمی نمک برخوردار هستند . خیار شور های تخمیری صنایع غذایی پامچال ، در ظرف های پلی اتیلن ، در سایز های مختلفی تولید می شوند . 
پس از گذشت یک سال از تاسیس ، صنایع غذایی پامچال به مکانی دیگر انتقال یافت . این بار این صنایع غذایی به روستایی که از توابع شهر مقدس مشهد است ، به نام خوش هوا ( در سی و پنج کیلومتری جاده کارده ) ،  با زیر بنایی به اندازه پنج هزار متر مربع و  زمینی به مساحت بیست و پنج هزار متر مربع ، نقل مکان نمود . همین انتقال صنایع غذایی پامچال ، باعث شد تا این شرکت به تولید محصولات دیگری نیز ، بپردازد . صنایع غذایی پامچال از سال 1394 ، علاوه بر تولید خیار شور های ، با کیفیت و خوش طعم تخمیری ، شروع به تولید انواع و اقسام فراوانی از شوریجات ، کنسرو ها ، و همچنین ، ترشیجات نمود . 
نکته ای که در خصوص صنایع غذایی پامچال ، می توان ذکر کرد این امر است که این صنایع غذایی با ، شعار ) مشتری ما ، شایسته بهترین ها است ) ، سعی داشته تا با شناسایی ذائقه خانواده های ایرانی ، محصولی خوش طعم و با کیفیت را تولید ، و در بازار عرضه کند . همین کیفیت و خوش طعمی محصولات صنایع غذایی پامچال ، باعث شد تا این شرکت در سال 1396 ، به عنوان واحد نمونه انسانی ، انتخاب شود . 
همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، خیار شور جزء اولین محصولات صنایع غذایی پامچال ، بوده است . اینک این محصول با بهترین سبزیجات و ادویه ها ، بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده ، در ظرف های شیشه ای در بازار عرضه می شود . از دیگر محصولات صنایع غذایی پامچال ، می توان به کنسرو ذرت این شرکت ، اشاره کرد . که از تازه ترین ذرت ها و با کیفیت ترین ادویه ها ، تولید شده است . لازم به ذکر است که کنسرو ذرت صنایع غذایی پامچال  ، با کمترین درصد نمک و بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده ،  در بازار عرضه می شود . ترشی ، از دیگر‌ محصولات صنایع غذایی معتبر و با کیفیت پامچال است ، در خصوص ترشی های این شرکت باید ذکر کرد که ،  ترشی های ریز و درشت مخلوط صنایع غذایی پامچال ، در ظروف حلب ، شیشه ای ، و در نهایت پلی اتیلن ، در بازار عرضه می شوند .  ترشی بامیه ، کنسرو با کیفیت و خوش طعم  نخود سبز ، خیار شور سرکه ای ، شور خوش طعم مخلوط تخمیری آب گوجه ( که به صورت سنتی تولید می شود ، و به سبب همین طعم سنتی که این شور دارد ، از طرفداران بی شماری برخوردار است ) ، ترشی کلم قرمز ، و ... از دیگر محصولات صنایع غذایی پامچال ، می باشند .