کافه رستوران طاقچه خانم لاله اسکندری در شیراز
کافه رستوران طاقچه خانم لاله اسکندری در شیراز

نمایش همه رستورانهای سلبریتی ها...کلیک کنید

کافه رستوران طاقچه خانم لاله اسکندری در شیراز

این روزها خبر دو شغله شدن اکثر هنرمندان به گوشمان می خورد، در این میان بیشتر هنرمندان علاقه ی خاصی به شغل رستوران داری نشان داده اند.خانم لاله اسکندری هم یکی از هنرمندانی است که با کمک همسرش رستورانی را در شیراز به راه انداخته اند.البته خانم بازیگر تنها دو شغل ندارند.همانطور که میدانید خانم اسکندری طراح گرافیک نیز هستند.
آثار ایشان را شاید بسیاری از شما بر در و دیوار تهران دیده باشید.کارهای کاشی کاری که به خصوص در شب جلوه ی زیبایی را به شهر بخشیده اند.
رستوران این هنرمند و همسرش آقای ساسان فیروزی در شیراز ، بلوار آزادی ، بین چهارراه باغتخت و میدان اطلسی و بعد از کوچه ی هشتم قرار دارد.
در افتتاحیه ی این رستوران بازیگران و افراد سرشناس بسیاری شرکت داشتند و با عکس های رنگارنگ صفحه ی اینستاگرام این رستوران را پر کردند.
این کافه رستوران هر روز از صبح تا شب آماده پذیرایی از مشتریان برای وعده ی ناهار و شام است.
صرف غذا و نوشیدنی های گوارا در محیطی با دکوراسیون ایرانی و پر از گل و گلدان های خوشبو که مشامتان را پر می کند، بسیار دلپذیر است.
در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی، کباب ها و همچنین انواع فست فود ها موجود است.در منوی کافه نیز انواع قهوه ها و نوشیدنی های خنک به همراه چند مدل کیک وجود دارد.
با توجه به مجزا بودن بخش های این کافه رستوران می توانید با خانواده روزی خوشی را در آن جا بگذرانید.
البته قیمت غذا در این کافه رستوران کمی بالا به نظر می رسد اما با توجه به محیط دلنشینی که دارد همه روزه میزبان مشتریان بسیاری است.
از نظر جای پارک نیز مشکل خاصی وجود ندارد زیرا در نزدیکی رستوران جای پارک خیابانی زیادی وجود دارد.
کمی بیشتر در مورد بیوگرافی خانم لاله اسکندری بدانید.
لاله اسکندری زاده ی 1354 در تربت حیدریه است.
او فارغ التحصیل رشته ی طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز بوده و دو خواهر به نام ستاره و سارا و یک برادر به نام سیامک دارد.
ستاره اسکندری، بازیگر و سارا اسکندری نیز چهره پرداز است.
در سال 75 به کمک خواهرش ستاره به مجموعه ی تئاتر شهر وارد شد و سپس از این طریق به صورت حرفه ای وارد عرصه ی بازیگری شد.
او فعالیت حرفه ای خود را در سینما از سال  1378 با بازی در دوفیلم آغاز کرد که یکی از آن ها یعنی فیلم متولد ماه مهر باعث درخشش او شد. در سال1380 با بازی در سریال خاک سرخ ابراهیم حاتمی کیا پا به تلویزیون گذاشت.
لاله اسکندری در سال 1386 با همسرش آقای ساسان فیروزی آشنا شد و این آشنایی در ابتدا به صورت همکاری بود. آقای فیروزی در نمایشگاه صنعت ساختمان و دکوراسیون تبریز غرفه ای داشتند که خانم بازیگر با توجه به علاقه شان به کار طراحی به این نمایشگاه رفته بودند و در آنجا باب آشنایی باز شد؛ بعد ها همکاری را با ایشان ادامه دادند و کم کم این همکاری منجر به ازدواج شد.
همانطور که پیش تر گفته شد ایشان علاقه بی زیادی به هنرهای تجسمی از جمله کاشی کاری دارند.
یکی از آثار خانم لاله اسکندری طرح کهکشان راه شیری است که در تقاطع بزرگراه حکیم و کردستان قرار دارد.
 خانم اسکندری سال های زیادی است که با شهرداری تهران در این زمینه همکاری دارد و حدود چهار هزار متر از آثار نقاشی دیواری و کاشی شکسته را برای شهر تهران به اجرا در آورده است.

او علاوه بر طراحی گرافیک و طراحی موزاییک به کار عکاسی نیز بسیار علاقمند بوده و به همراه برادرش در نمایشگاههای عکاسی  بسیاری از کشورهای جهان حضور داشته است.
 لاله اسکندری علاقه ی زیادی به خواندن کتاب های گوناگون دارد از رمان گرفته تا شعر نو و به همین خاطر یک کتابخانه بزرگ شخصی در منزل دارد.
 با آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان و همسر گرامی.