گوزن نام کافه رستوران بهاره رهنما
گوزن نام کافه رستوران بهاره رهنما

کافه رستوران بهاره رهنما

کافه رستوران گوزن سرگرمی این روزهای خانم بازیگر
کافه ای با نمایی چوبی، جذاب و خاص در یکی از کوچه های سعادت آباد که نگاهتان را می رباید.
بله کافه گوزن که خانم بهاره رهنما به همراه دوستانشان آن جا را افتتاح کرده و بعضی روزها را در آن جا سپری می کنند.
این کافه رستوران جاییست که این روزها خانم بهاره رهنما در آن به خواندن نمایشنامه می پردازد و از مشتریان خود استقبال می کند.
دکور زیبا  و جذاب این رستوران شما را پایبند خود کرده و دلتان می خواهد هر از چندگاهی به آن جا سر بزنید.
اگر بخت با شما یار باشد شاید به محض ورود به کافه چهره ی خندان بهاره خانم را هم ببینید.
بشنوید از دلایل تاسیس کافه گوزن
خانم رهنما از خیلی وقت پیش ها دوست داشت کاری به جز سینما و تئاتر برای خودش راه بیندازد و از آن جایی که بخشی از زندگی روزمره خانم بازیگر مختص نویسندگی بود چه جایی بهتر از کافه .
محیطی آرام که ذهن و روان را صیقل می دهد.
البته خانم رهنما به تنهایی آن جا را اداره نمی کند و حتی هزینه لازم برای تاسیس آن جا را نداشت ، اما با کمک دوستان و اقوام شروع به کار نمود و این طور که به نظر می رسد در این کار نیز موفق بوده اند.
در رابطه با فضای داخلی کافه رستوران گوزن باید گفت که تنها نکته ی منفی آن فضای کوچک آنجاست، اما نمیتوان به قطع گفت که این نکته عیب محسوب می شود.جاهای کوچک معمولا صمیمیت بیشتری را برای افراد به دنبال دارد و شاید این موضوع باعث بازگشت دوباره مشتریان شود.
در کافه گوزن امور خیریه ای نیز به نفع کودکان بیمار انجام می شود.
مثلا در بخشی از این کافه تابلوهایی نصب شده است که کار هنرمندان جوان بوده و به حراج گذاشته می شود؛ عواید این حراج به نفع کودکان هموفیلی هزینه می شود.
یکی از نکات مثبت این کافه این است که در آن صداقت که جزو اصول اساسی رستوران داری و کافه داری است رعایت می شود.مثلا به مشتری توضیح می دهند که پرس های یک نفره دو نفر را هم سیر می کند و ..
در کافه رستوران گوزن سعی می شود از محصولات و مواد اولیه ی تازه استفاده شود این امر گاهی اوقات باعث می شود که حتی در اواسط روز مواد اولیه به اتمام برسد و دوباره خرید انجام گیرد.
خانم بهاره رهنما از ارتباط خود با مشتریان می گوید:
من دوست دارم در این مکان بیشتر به عنوان کافه دار فعالیت کنم تا به عنوان بازیگر.در واقع برای ارتباط با مشتریان مانند آدم معروف های دیگر مرزی قائل نیستم و سعی می کنم بین خودم و مردم فاصله ای ایجاد نکنم .مثلا با آنها گپ و گفت دارم و اگر تمایل داشته باشند که عکس بگیرند، با آن ها عکس می گیرم و به سوالاتشان پاسخ می دهم.
در رابطه با نام گوزن باید بگویم که اسم تک و خوش آهنگی به نظر ما آمد و دستمان برای طراحی لوگو خیلی باز بود، علاوه بر این ها گوزن نماد سلامتی و طبیعت است و می توانیم در این مورد به خوبی تبلیغات انجام دهیم.
بطور کلی این کافه رستوران سعی می کند به صورت دوره ای جلسات همفکری را برگزار کند که در آن از نظرات هیئت مدیره و حتی سایر بازیگران مهمان در جهت بهبود خدمت رسانی استفاده کند.
کافه گوزن در صدد افزایش شعبات خود در تهران و سایر شهرستان ها نیز می باشد اما این امر نیازمند هزینه ی بسیاری است .
 با توجه به سبک این رستوران به نظر می رسد که بخش قابل توجهی از مشتریان صرفا به خاطر حضور خانم بازیگر به آن جا می روند و گسترش رستوران شاید با استقبال چندانی روبرو نشود.اما در هر صورت برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت و بهروزی در عرصه های مختلف از جمله هنر و تجارت را داریم.

 

نمایش کافه رستوران بهاره رهنما روی نقشه...کلیک کنید