رستوران جدید سام درخشانی بنام : خونه
رستوران جدید سام درخشانی بنام : خونه

رستوران " خونه" سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر پر کار این روزهای سینمای ایران هم به جرگه رستوران داران پیوست.
این روزها که بازار رستورانداری و شغل جانبی بین اهالی سینما داغ شده است او را نیز به این سمت و سو کشانیده است.
اما تفاوت اساسی رستوران تحت اداره ی این بازیگر با سایر رستوران ها سبک جالب آن است.
رستورانی بسیار زیبا با حال و هوای خانه های قدیمی ایرانی و البته با غذاهای خوشمزه خانگی.
غذاهایی سالم و دستپخت کدبانوی ایرانی که شاید در کمتر جایی نظیر آن را دیده باشید .
این رستوران در ابتدای اتوبان حقانی در نزدیکی بوستان آب و آتش واقع شده است.
تقریبا می توان گفت در مرکز تهران و در جایی پرتردد.
بوستان آب و آتش هم از یک سو به پل طبیعت که نماد تهران مدرن محسوب می شود متصل است و گردشگران خارجی بسیاری را به خود جلب می کند.
دکوراسیون این رستوران به قدری جالب است که شما را وسوسه می کند تا گوشی به دست شده و خاطرات خود را ثبت کنید.
از نکات جالب این رستوران این است که منویی در آن وجود ندارد و گارسون غذاها را یکی یکی برای شما نام می برد و شما می توانید سفارش خود را به این صورت انتخاب کنید.
البته نکته منفی اینکه قیمت غذا در این رستوران نسبتا بالاست پس در آخر کار از صورتحساب خود متعجب نشوید.
با توجه به استقبال بالای هنرمندان و ورزشکاران از آنجا می توان گفت که به نوعی پاتوق اهل هنر و ورزش نیز می باشد.
قابل ذکر است رستوران "خونه" در تعطیلات آخر هفته مشتریان زیادی دارد، پس اگر می خواهید آخر هفته خود را آنجا بگذرانید باید از قبل میز خود را رزرو کنید.
رستوران "خونه" کاملا فضای یک خانه را برای شما تداعی می کند و منوی آن چرخشی است و اغلب مشتریان قبل از رفتن با آن جا تماس میگیرند و می گویند، غذا چی داریم؟ میبینید این رستوران از آن چیزی که فکر می کنید خودمانی تر است.
سام درخشانی از تجربه های قبلی خود در کسب و کار می گوید:
او معتقد است که شغل دوم باید متناسب با روحیات یک بازیگر باشد.او در ابتدا یک فروشگاه عطر و ادوکلن را تاسیس کرد اما با توجه به نوسانات قیمت ارز در اداره آن دچار مشکل شد و بنابراین موفقیتی در این کار عاید او نشد.تقریبا از ادامه ی شغل دوم نا امید شده بود که با کمک دوستان و ایده های جذاب آن ها مجددا وسوسه شده و کار دیگری را شروع کرد.
به اعتقاد او هنرمند باید شغل دیگری داشته باشد زیرا همانطور که می دانید هنر و مخصوصا سینما به کسی وفا نمی کند.و اغلب هنرمندان پس از بازنشستگی با اوضاع بد مالی مواجه می شوند و این موضوع بسیار ناراحت کننده است.
به گفته ی او یکی از دلایلی که باعث شد دست به تاسیس چنین رستورانی بزند این بود که بسیاری از مردم از جمله افراد مجرد از لذت خوردن غذا های خانگی محروم اند. و فست فود ها آنقدر زیاد شده اند که آدم دلش لک می زند برای غذای خانگی مامان پز.
البته بر خلاف نظرات منفی که اطرافیان به او می دادند، توانست در این حرفه سربلند بیرون بیاید.
فضای داخلی رستوران " خونه" طوری طراحی شده است که مشتریان می توانند آشپزی هنرمندانه سر آشپز را ببینند. حتی فضای رستوران برای مهمانی های خانوادگی نیز در اختیار افراد قرار می گیرد و حتی خودشان می توانند آن جا آشپزی کنند.
 کلام آخر اینکه امیدواریم به رستوران "خونه" سر بزنید و از طعم غذاهای بی نظیر خانگی لذت ببرید؛ همچنین امیدواریم رستوران هایی از این دست در سراسر ایران گسترش پیدا کند و همه ی ما بیشتر از غذاهای خانگی هرچند در رستوران ها استفاده کنیم.

نمایش همه رستورانها روی نقشه ..کلیک کنید