روز جهانی لاک پشت
روز جهانی لاک پشت

روز جهانی لاک پشت ها همه ساله در 23 ماه مه ، از سال 2000 میلادی برگزار می شود. هدف اصلی جشن این روز ، گسترش آگاهی در مورد حفاظت از زیستگاه طبیعی لاک پشت ها و لاک پشت ها است. همه ساله ، این روز با موضوع متفاوت جشن می گیرد.
این رویداد بین المللی به طرق مختلف در سراسر جهان جشن می گیرد. مردم برای حمایت از روز جهانی لاک پشت لباس های سبز رنگ می کنند. چندین رویداد نیز برگزار می شود. دانش زیادی در مورد اهمیت لاک پشت ها در اکوسیستم دریایی و کل محیط زیست به اشتراک گذاشته شده است. در کنار این ، ایده های مختلفی نیز در مورد حفاظت از موجودات دریایی پوشیده از پوسته وجود دارد. برنامه های روز جهانی لاک پشت ها و پروژه های کاردستی ، آموزش در مورد لاک پشت ها در کلاس های درس را تشویق می کنند.
روز جهانی لاک پشت - منشاء
تیمی از زن و شوهر در Tortoise Rescue آمریکایی در سال 1990 متوجه شدند که برخی از گونه های موجودات زیبا با سخت پوستی نزدیک به انقراض هستند. دلایل مختلفی از این انقراض وجود داشته است ، مانند خطرات زیست محیطی ، شکار بی رحمانه این گونه ها ، برداشت تخم های آنها برای سود انسانی و موارد دیگر. این در شرایطی بود که آنها این مسئله را جدی گرفتند و تصمیم به حمایت از این گونه ها گرفتند.
زن و شوهر دوتایی این موضوع را به سکوی بین المللی بردند و برنامه ریزی کردند آگاهی در مورد حفاظت از گونه های مختلف لاک پشت ها و لاک پشت ها را در سراسر جهان گسترش دهند. در نتیجه این ابتکار ظهور روز جهانی لاک پشت اتفاق افتاد و مردم از 23 مه هر سال جشن آن را آغاز کردند. با این حال ، اعلام رسمی روز جهانی لاک پشت ها در سال 2000 اتفاق افتاد ، و این زمانی است که این شروع سفر روز جهانی لاک پشت ها بود. این سازمان تلاش زیادی را برای آموزش و ترغیب مردم در مورد حفاظت از لاک پشت ها و لاک پشت ها به همراه از بین رفتن زیستگاه آنها انجام داد.

بهترین دستور العمل های لاک پشت
دستور العمل های لاک پشت من در زیر آمده است. گوشت لاک پشت را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد ، تقریباً مشابه سنجاب یا خرگوش.
بهترین نتیجه با پارب کردن گوشت حاصل می شود تا زمانی که به راحتی از استخوان خارج شود. سعی کنید گوشت را با بیکن در یک ماهیتابه بسیار داغ سرخ کنید یا آن را به خورش یا گامپ اضافه کنید.

دستور العمل لاک پشت های سرخ شده
گفته شده است که لاک پشت ها مانند مرغ طعم می دهند ، اما به نظر می رسد این پاسخ برای هر نوع گوشت عجیب و غریب است. حتی گفته می شود نژاد چوبی مانند مرغ مزه دار است ، پس چرا فقط مرغ نخوریم؟

لاک پشت در حقیقت بیشتر شبیه گوشت گوساله است و همه کاره است ، زیرا به همان اندازه خوب کوبیده و سرخ شده یا در سوپ گوشتی ضخیم است. اگر قبلاً گوشت لاک پشت را نپخته اید ، ساده ترین راه کار برای سرخ کردن آن است. در اینجا یک دستورالعمل لاک پشت آسان است که طعم خارق العاده ای دارد.

بهترین برنامه های TURTLE FRIED TURTLE
1-1 / 2 فنجان خانگی بیسکویک
1/2 قاشق غذاخوری پودر سیر خانگی
1/2 قاشق غذاخوری پودر پیاز خانگی

گوشت لاک پشت از یک لاک پشت
گوشت لاک پشت را در آب نمک سرد 2+ ساعت خیس کنید. تخلیه کنید ، آب تازه را برای پوشاندن و اضافه کردن 1/2 قاشق چایخوری نوشابه اضافه کنید. ببخشید تا تقریباً تمام شود. لاک پشت پخت و پز را به مدت 20 دقیقه با 10 پیمانه آب نمک توصیه می کنم ، نه سودا. آب را از آب خارج کرده و در آب خنک بشویید ، آنرا دوباره ببندید ، به قطعات خرد کنید و کنار بگذارید.
با بیسکیک ، چاشنی ها و آب یک خمیر نازک درست کنید. تکه های گوشت را در خمیر و سرخ شده سرخ کنید تا قهوه ای طلایی شود. روی حوله کاغذی تخلیه کنید. دستگیره با انبر و گوشت از خمیر سست نمی شود.

گیربکس TURTLE STEC RECIPE
1/4 پیمانه بیکن خرد شده
گوشت دو لاک پشت ، به قطعات اندازه نیش خرد شده است
1/2 ج. آرد 1/2 قاشق غذاخوری نمک
1/4 قاشق غذاخوری فلفل
آبگوشت 4 فنجان گوشت گاو
2 هویج ، خرد شده
4 سیب زمینی بزرگ ، پوست کنده و مکعب
2 پیاز متوسط ​​، خرد شده
28 اونس می تواند گوجه فرنگی کند
2 قاشق آویشن آویشن
1 قاشق غذاخوری مرزنجوش
نمک و فلفل برای چشیدن
بیکن را در قابلمه خورش بپزید تا تمام شود ، بیکن را جدا کرده و کنار بگذارید. گریس را به جز 3 یا 4 قاشق غذاخوری بریزید.
قطعات لاک پشت را در آب سرد بشویید. تخلیه شده ، آرد را با نمک و فلفل چاشنی بزنید. قطعات لاک پشت قهوه ای را به آرامی در گریس بیکن بیش از حرارت متوسط ​​قرار دهید.
4 فنجان آبگوشت گوشت گاو را اضافه کرده و به جوش بیاورید. گرما را بپوشانید ، بپوشانید و بکشید تا لاک پشت ها حساس شوند و به راحتی از استخوان جدا شوند. لاک پشت را بردارید. بگذارید تا خنک شود تا گوشت دست به دست شود.
بیکن ، هویج ، سیب زمینی ، پیاز ، گوجه فرنگی و ادویه جات را داخل قابلمه خورش بریزید و به جوش بیاورید. حرارت را بپوشانید ، بپوشانید و بجوشانید تا سبزیجات تمام شوند. گوشت را از استخوان جدا کنید. برش در تکه های در سراسر دانه. درون قابلمه هم بزنید. 15 دقیقه دیگر بجوش و خروش بمانید. خورش را مزه دار کنید ، چاشنی ها را مطابق میل خود تنظیم کنید.

دستور العمل های لاک پشت لاک پشت و برنج

این یک دستور العمل لاک پشت شگفت انگیز است. خودت ببین...
TURTLE GRAVY و برنج
گوشت لاک پشت 5-6 پوند
1/2 فنجان آرد
3 پیاز زرد ، خرد شده
2 ساقه کرفس ، خرد شده
2 فلفل دلمه ای خرد شده
دسته گل دسته آشپزخانه 1/4
1 فنجان پیاز سبز ، خرد شده
4 فنجان گوجه فرنگی ، خورش خورده ، خرد شده یا کل
1 فنجان قارچ ، خرد شده
1/2 فنجان روغن پخت و پز
چاشنی کریول یا Cajun ، برای طعم دادن
4 سیر میخک
لاک پشت ها را در قطعات کوچک و فصل برش دهید. قهوه ای موجود در روغن پخت و پز. (بپزید تا تمام آب از بین نرود و لاک پشت ها قهوه ای شوند.) گوشت را کنار بگذارید.
برای روغن و چکه ها آرد را اضافه کرده و روکس کنید. برای ریشه زدن ، پیاز را نیز به رنگ زرد و سبز ، کرفس ، فلفل زنگ (تثلیث مقدس) و سیر اضافه کنید. بپزید تا پژمرده شود.
لاک پشت ، قارچ ، دسته آشپزخانه ، گوجه فرنگی را اضافه کنید و به جوش کم بیاورید. سپس به مدت 2-2 1/2 ساعت (یا تا زمانی که لاک پشت لطف داشته باشد) ببوسید. گاهی اوقات هم بزنید تا از چسبیدن جلوگیری کنید. ممکن است از بوقلمون وحشی ، زهره یا مرغ استفاده کنید. روی برنج سرو کنید.

این دستور العمل لاک پشت در جنوب سرو می شود. فصل آن را تا آنجا که می خواهید تند بخورید.
TURTLE ETOUFFEE
روغن زیتون
گوشت 5 لاک پشت لاک پشت ، تمیز شده است
4 گرم پیاز ، خوب خرد شده
1 عدد فلفل حلقه ای ، خرد شده
1 سیر میخک ، ریز خرد شده
آب 1/2 لیمو
1/2 فنجان جعفری تازه
نمک و فلفل
1 قاشق غذاخوری سس ورسکستر خانگی
گوشت لاک پشت را بشویید و تخلیه کنید. فصل را با نمک و فلفل و در روغن زیتون قهوه ای کنید. در قابلمه سنگین بریزید و سایر مواد دیگر را اضافه کنید. آب یا شراب اضافه نکنید. از 6 تا 8 ساعت روی حرارت کم