((عصرجدید)) بازگشت احسان علیخانی وعصرجدید
((عصرجدید)) بازگشت احسان علیخانی وعصرجدید

احسان علیخانی (زادهٔ ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران) تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و عصر جدید و … را برعهده داشته‌است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد.
او در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه مشغول شد. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.
احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.
احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.
عوامل «عصر جدید» دو قسمت آخر این مسابقه را که در ایام نوروز روی آنتن رفت، بدون حضور تماشاگران ضبط کرده بودند. حال نیز قرار است مسابقه فعلاً با همین روند و بدون حضور تماشاگران ضبط شود.