• اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
کیک اورژانسی


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )


یک کیک سریع و آسان وقتی که در اسرع وقت به کیک نیاز دارید.  این کیک را می توان فقط با منگنه های آشپزی درست کرد.  تخم مرغ، شیر یا کره لازم نیست.  این یک دستور ساده یک کاسه ای است و خمیر را می توان با دست مخلوط کرد.  کیک پف دار و نرم بیرون می آید.
ارد

 پودر خمیرمایه

 نمک

 قند
وانیل

 روغن گیاهی (یا کره)

 اب
 
 آرد: این کیک با آرد همه منظوره درست می شود.  از آرد کیک یا آرد نان استفاده نکنید.  همچنین می توان آن را با آرد خود برآمده درست کرد که من جزئیات آن را در بخش یادداشت های کارت دستور پخت به اشتراک می گذارم.
بیکینگ پودر: مطمئن شوید که از بکینگ پودر استفاده کنید و از جوش شیرین استفاده نکنید

 شکر: این کیک با شکر گرانول سفید معمولی شیرین می شود.

 وانیل: من از عصاره وانیل خالص استفاده کردم.
روغن نباتی: در حالی که نیازی به استفاده از روغن گیاهی ندارید، می‌خواهید از روغنی با طعم خنثی استفاده کنید وگرنه آن را می‌چشید.  به نظر من روغن نباتی بهترین عملکرد را دارد.  اگر کره در دسترس دارید، کیک با کره ذوب شده نیز کار می کند.  من ترجیح می‌دهم کیک را با کره درست کنم، اما نسخه روغن نباتی آن هم خوب کار می‌کند اگر کره‌تان تمام شده باشد.

 آب: آب باعث می‌شود این کیک بسیار سبک و پف‌دار شود.
می توانید خمیر را هم با همزن برقی هم بزنید و هم با همزن دستی.  ابتدا تمام مواد خشک را با هم مخلوط کنید.  مواد خشک را سریع الک کنید تا مخلوط سبک و پودری شود.  سپس وانیل، روغن و نیمی از آب را اضافه کنید.  خمیر را هم بزنید تا گلوله های آرد باقی نماند.  مهم است که قبل از اضافه کردن آب باقیمانده، تمام توده های آرد را جدا کنید.  سپس آب باقیمانده را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید تا آب کاملا مخلوط شود.

این کیک شبیه کیک افسردگی یا کیک دیوانه است که نیازی به تخم مرغ، کره یا شیر ندارد.  با این حال، با بکینگ پودر درست می شود در حالی که کیک افسردگی معمولاً با جوش شیرین و سرکه درست می شود.  و تفاوت ایجاد می کند.  کیک دیوانه خرده های بسیار شلتری دارد.  این کیک سفت تری دارد، بیشتر شبیه کیک سنتی است.
1 3/4 فنجان (228 گرم) آرد همه منظوره

 2 1/2 قاشق چایخوری (12 گرم) بیکینگ پودر

 1/2 قاشق چایخوری (3 گرم) نمک

 1 فنجان (198 گرم) شکر سفید گرانول

 1/2 قاشق غذاخوری (7 میلی لیتر) عصاره وانیل

 1/4 فنجان (59 میلی لیتر) روغن گیاهی یا کره ذوب شده

 1 فنجان (237 میلی لیتر) آب
فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) گرم کنید.  یک قالب فر 8 در 8 اینچی را با کاغذ روغنی بپوشانید.

 در یک کاسه بزرگ آرد، بکینگ پودر، نمک و شکر را اضافه کنید.  آنقدر هم بزنید تا یکدست شود.  سپس مخلوط خود را سریع الک کنید و با همزن خود را به سرعت از داخل آرد به جلو و عقب بچرخانید تا زمانی که سبک و پودری به نظر برسد.  این یک مرحله مهم است زیرا مخلوط کردن خمیر را آسان تر می کند و بیش از حد روی آن کار نمی کند.

وانیل، روغن و نیمی از آب را اضافه کنید.  تمام مقدار آب را اضافه نکنید، در غیر این صورت نمی توانید گلوله های آرد را با هم مخلوط کنید.  آنقدر هم بزنید تا خمیرتان یکدست شود و هیچ گلوله ای از آرد باقی نماند.  خمیر شما بسیار غلیظ خواهد بود.  وقتی خمیر یکدست شد، آب باقیمانده را به آن اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا خمیر یکدست شود.

خمیر را در قالب آماده شده بریزید.  حدود 38 دقیقه یا تا زمانی که کیک روی آن خیلی کم قهوه ای شود و خلال دندان داخل آن تمیز بیرون بیاید بپزید.  (من متوجه شدم که بهتر است این کیک را کمی طولانی تر بپزم تا خلال دندان تمیز شود تا طعم بهتری داشته باشد. کیک برای من در 35 دقیقه با استفاده از تست خلال دندان درست می شود، اما من کمی بیشتر می پزم تا زمانی که روی آن درست شود.  شروع به قهوه ای شدن می کند.قبل از برداشتن و برش دادن کیک در قالب بگذارید تا کاملا خنک شود.اگر فراست کردید بعد از خنک شدن کیک آن را اضافه کنید.
  • مرجع :https://kirbiecravings.com/emergency-cake/
  • برچسب ها : کیک اورژانسی

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .