کافه رستوران محبوب و زیبای جوجه تیغی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
 
کافه رستوران محبوب و زیبای جوجه تیغی
 

 
کافه رستوران پر طرفدار جوجه تیغی ( با کادری مجرب و حرفه ای ، و مدیریتی عالی ) واقع در : نیاوران ، خیابان آقایی ، پلاک یک ، از جمله محبوب ترین و زیبا ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد ، که همه روزه از ساعت دوازده الی بیست و چهار ، پذیرای عموم مشتریان عزیز است .
 
مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه رستوران ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .
 
کافه رستوران جوجه تیغی ، محیطی مناسب برای : زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری ، قرار های گروهی ، دورهمی های خانوادگی ، و ... می باشد .
 
مشتریان عزیز می توانند در صورت تمایل ، مراسمات و جشن های خود را در این کافه رستوران رزرو نمایند ، و لحظاتی خاطر انگیز را در کنار عزیزان خود ، سپری نمایند .
 
لازم به ذکر است که : در این کافه رستوران موسیقی زنده نیز برگزار می شود که عزیزان می توانند در کنار نوش جان کردن انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های خوش طعم و رنگ و با کیفیت این کافه رستوران ، از موسیقی نیز لذت ببرند .
 
از دیگر مواردی که می توان در خصوص کافه رستوران محبوب جوجه تیغی ، ذکر کرد بخش های متنوع منو این کافه رستوران می باشد که عبارت است از : 
بخش صبحانه ( شامل : کروسان اسکرامبل بیکن ، صبحانه انگلیسی ، املت فرانسوی ، و ... ) ،
بخش پیش غذا ها ( همچون : سیب زمینی تنوری ، کروستینی ، و ... ) ،
بخش سالاد ها ( شامل : سالاد اسفناج ، سالاد سزار ، سالاد کینوآ با بیف ، و ... ) ،
بخش پیتزا ها ( همچون : پیتزا مارگاریتا ، پیتزا بیستکا ، پیتزا چیکن پستو ، پیتزا جنووا ، پیتزا بیکن روکولا ، پیتزا کواترو فور ماچی ، پیتزا پپرونی ، و .. ) ،
بخش ساندویچ ها ( شامل : چاپاتای مرغ یاما ، چاپاتای بیف ، ساندویچ چیکن بوفالو ، کلاسیک برگر ، و ... ) ،
بخش پاستا ها ( همچون : آرابیتا با فیله ، آلفردو ، و ... ) ،
بخش بشقاب ها ( شامل : بشقاب مرغ گریل ، بشقاب استیک گوشت ، و ... ) ،
بخش نوشیدنی های گرم بر پایه اسپرسو ( همچون : آمریکانو ، کورتادو ، کاپوچینو ، اسپرسو ، لاته ، کارامل ماکیاتو ، موکا ، و ... ) ،
بخش نوشیدنی های گرم ( شامل : شیر ارده ، شکلات داغ ، و .. ) ،
بخش قهوه های دمی ( همچون : قهوه دمی ، v60 ، و ... ) ،
بخش آیس کافی ها ( شامل : آیس آمریکانو ، آیس موکا ، آیس کارامل ماکیاتو ، و ... ) ،
بخش اسموتی ها ( همچون : بلک بری ، استوایی ، و ... ) ، 
بخش شیک ها ( شامل : شیک موز شکلات ، شیک کلاسیک ، شیک بیسکوئیت پنیری ، شیک ارده ، و ... ) ،
بخش نوشیدنی های سرد ( همچون : موهیتو ، لیموناد ، و .... ) ،
بخش چای بار ( شامل : چای سبز ، چای  نعنا مراکشی ، لمون گرس جینجر ، و ... ) ، 
بخش کیک و دسر ها ( همچون : کیک روز  ، و ... ) ،
بخش سافت درینک ( شامل : نوشابه ، زیرو ، فانتا ، آب گاز دار ، و ... ) .
  • مرجع :
  • برچسب ها : کافه رستوران محبوب و زیبای جوجه تیغی

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (5 اردیبهشت 1403)
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .