کافه رستوران ترکیه ای اوستابیگ

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

معرفی کافه رستوران ترکیه ای اوستابیگ
 
کافه رستوران ترکیه ای اوستابیگ ( پاشا اوستا ) ، واقع در اصفهان ، خیابان میر ، رو به روی بانک کارآفرین ، ( شعبه مرکزی ) ، از جمله کافه رستوران های بی نظیر و مجلل اصفهان می باشد ، که به علت استقبال بی نظیر مردم ، به تازگی شعبه جدید دیگری در خیابان مصلا ، هایپرمی ، فودکورت راشا فود هال ، تاسیس کرده است .
منو این کافه رستوران  ، همچون دیگر کافه رستوران ها دارا بخش های مختلفی می باشد ، که از جمله این بخش ها می توان به غذا های اصلی اشاره کرد ؛ که عبارتند از : دونر دوروم مرغ ( ۱۲۰ گرم مرغ گریلی ، سالاد چوبان ، سس مخصوص ، نان لواش ، دورچین مخصوص ) ، دونر دوروم گوشت ، مخصوص اوستابیگ ، تاووک ، کاشارلی ، کوشباشی ، سوجوک ، کاریشیک ، نخود پلو ( برنج ترکی ، نخود ، ادویه ترکی ) ، کوفته کباب ، تاووک شیش ، پیرزولا کباب ، استیک مخصوص اوستا بیگ ، علی نازیک ( ۲۰۰ گرم گوشت گوساله و گوسفند ، ۱۶۰ گرم فیله گوسفند ، ادویه و سبزیجات ترکی ، ماست و بادمجان کبابی ، سس مخصوص ) ،  بالک گووچ ، ساچ کاوورما ، آدانا کباب ، آجل کانات ، اسکندر کباب ، کوزو شیش ، سینی پیده ، سینی کبابی ، و .... . 

نوشیدنی ها و شیک ها و دسر ها ، از دیگر بخش های کافه رستوران ترکیه ای اوستابیگ ، می باشند .  که از جمله آنان میتوان به : شیر شکلات ، چای ترکی ، چای ماسالا ، ریسترتو ، موکا ، آمریکانو ، لانگو ، اسپرسو ، شیک مدیترانه ، شیک مخصوص پاشااوستا ، شیک مارماریس ، شیک اوزونگول ، شیک بدروم ، کنفه ، باقلوا مخصوص ، کیک باقلوا ، باقلوا گردوئی ، و .... اشاره کرد . 
لازم به ذکر است که ، علاقمندان به انواع موکتل ( بی بری ، اورمان ، کازابلانکا ، آکدنیز ، و ... ) و نوشیدنی های سرد ( آیران ، نوشابه ، آب ، و ... ) ، نیز می توانند برای سرو یک نوشیدنی خاص و خوش طعم و رنگ ، به این کافه رستوران مراجعه کنند . 

از دیگر بخش های منو کافه رستوران ترکیه ای اوستابیگ ، می توان به بخش پیش غذا ها اشاره کرد ، پیش غذا هایی خوش طعم و با کیفیت همچون : تاووک چورباسی ( پتاژ بلغور گندم ، مرغ ریش شده ، ادویه و سبزیجات ترکی ) ، مرجمک چورباسی ( پتاژ دال عدس ، ادویه و سبزیجات معطر ، سس مخصوص ) ،  بورک سیگارتا ( شش عدد بورک ، سیب زمینی پخته ، ادویه و سبزیجات ترکی ، سس مخصوص ) ، باباگانوش ( نخود ، بادمجان کبابی ، ادویه و سبزیجات ترکی ، سس مخصوص ) ،  لاهمعجون ( خمیر مخصوص ، ۱۲۰ گرم گوشت چرخ شده ، ادویه و سبزیجات ترکی ، دورچین مخصوص ) . 

کافه رستوران ترکیه ای اوستابیگ ، علاوه بر انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی ها ، و پیش غذا های ترکیه ای ، دارای سالاد های بی نظیر و متفاوتی نیز می باشد . که از جمله این سالاد ها می توان به : سالاد یاشیل ، سالاد سزار ، سالاد اوستابیگ ( کاهو فرانسوی ، کاهو سبز ، گوجه ، ذرت ، نخود ، زیتون ، کاپاریس ، بیکن ، سس فرانسوی ) ، سالاد دانا آرابجا ( کاهو ، زیتون ، کاپاریس ، دونر گوشت ، نخود فرنگی ،  گوجه چری ، سس آرابجا ) ، سالاد اورمان اتلری ، سالاد کیز آرامیش تاووک ، اشاره کرد . 
 

  • مرجع :
  • برچسب ها : کافه رستوران ترکیه ای اوستابیگ

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .