کافه رستوران محبوب و پر طرفدار بوریتو

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

کافه رستوران محبوب و پر طرفدار بوریتو

کافه رستوران معروف بوریتو ، واقع در : سهروردی شمالی ، خیابان خرمشهر ، پلاک صد و هفتاد و دو ، از جمله زیبا ترین و پر طرفدار ترین کافه رستوران های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۳ ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند پیش از حضور در این کافه رستوران ، با برقراری تماس تلفنی با این مجموعه ، اقدام به رزرو میز‌مورد نظر خود ( در هر یک از بخش ها ) کنند . همچنین می توانند ، از طریق اپلیکیشن اسنپ فود ، و یا با تماس تلفنی سفارشات خود را ثبت ، و در محل موردنظرشان نوش جان کنند . ( بیرون بر کافه رستوران معروف بوریتو ( رایگان ) ، در خدمت مشتریان است . 

در خصوص این کافه رستوران پر طرفدار ، باید افزود که : کافه رستوران بوریتو دارای دو محیط سرپوشیده و رو باز ( که افراد می توانند در این روز های کرونایی ، با خاطر آسوده در محیط رو باز این کافه رستوران ، به سرو انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی ها ، بپردازند ) ، می باشد . در محیط رو باز این کافه رستوران ، دود آزاد می باشد ( و قلیان نیز سرو می شود ) . 
کافه رستوران محبوب و دلنشین بوریتو ، محیطی مناسب و عالی برای زوج های جوان ، قرار هایی کاری ، قرار های گروهی ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های دوستانه ، و ... می باشد . لازم به ذکر است که ، افراد می توانند در صورت تمایل ، جشن ها و مراسمات خود را ( همچون : سالگرد ازدواج ، تولد ، سالگرد تاسیس شرکت ، و ... ) را در این کافه رستوران برگزار کنند ، و لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را ، در کنار یک دیگر ثبت کنند ‌. همچنین افراد می توانند برای تماشای مسابقات ( فوتبال ، والیبال ، و ... ) ، به همراه دوستان و یا خانواده خود ، کافه رستوران بوریتو مراجعه کنند . ( با رزرو قبلی ) .
از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه رستوران بوریتو ، ذکر کرد ؛ بخش های منو می‌ باشد که عبارتند از : بخش اسموتی و کوکتل ها ، بخش پیتزا های ایتالیایی ، بخش پیش غذا ها ، بخش منو اصلی ، بخش کباب ها ، بخش پیتزا های آمریکایی ، بخش ساندویچ ها ، بخش فاهیتا ، بخش استیک ها ، بخش صبحانه ، بخش گریل ها ، بخش برگر ها ، بخش پاستا ها ، بخش محصولات نوتلا ، بخش سالاد ها ، بخش کیک ها ، بخش انواع دسر ها و بستنی ها ، بخش نوشیدنی های گرم ، بخش آبمیوه ها ، بخش عرقیات گیاهی ، بخش چای ها و دم نوش ها ، بخش انواع نوشیدنی ها ، بخش شیک ها و گلاسه ها .

در کافه رستوران معروف بوریتو ، برای حفظ سلامت مشتریان و کارکنان ، تمام پروتکل ها بهداشتی ( از قبیل : زدن ماسک ، ضدعفونی کردن میز ها ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود . 
از دیگر‌ مواردی که می توان افزود ، این امر است که : این کافه رستوران دارای اینترنت رایگان می باشد که مشتریان می توانند در صورت تمایل استفاده کنند ، کافه رستوران بوریتو ، محیطی مناسب برای کودکان ، و دنج و پر آرامش برای مشتریان است ‌. همچنین افرادی که تمایل به سرو غذا های گیاهی دارند ، می‌ توانند به این کافه رستوران مراجعه کنند .

  • مرجع :
  • برچسب ها : کافه رستوران بوریتو

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (9 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟