لبنیات و صنایع غذایی پاکبان

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

لبنیات و صنایع غذایی پاکبان

همانطور که همه ی ما می دانیم نقش شیر و لبنیات در زندگی انسان ها نقشی پر رنگ و غیر قابل انکار دارد.شیر و لبنیات در رشد و سلامت انسان آنچنان تاثیر گذار است که بسیاری از افرادی که طول عمر بالا دارند راز سلامت و طول عمر خود را در استفاده از لبنیات می دانند.
در این مقاله قصد داریم تا یکی از برند های معروف و پر طرفدار در تولید لبنیات و انواع آبمیوه را به شما معرفی کنیم.
گروه صنایع غذایی پاکبان که تولید کننده ی انواع لبنیات و آبمیوه های طبیعی بدون گاز است.

تاریخچه
صنایع غذایی پاکبان با هدف تولید لبنیات سالم و تازه فعالیت خود را از سال 1365 آغاز نمود. محل کارخانه دراستان البرز و شهر هشتگرد در منطقه ی کوهسار قرار دارد .بنیان گذار این گروه آقای محمد مهدی ربانی رانکوهی است.
از همان ابتدا شعار برند پاکبان " جامعه ی سالم در گرو تغذیه ی سالم" بوده است.




پاکبان در حال حاضر تولید کننده ی محصولاتی چون شیر، ماست، دوغ، پنیر، خامه ، کشک، آبمیوه، ماء الشعیر، نوشیدنی های بدون گاز، دسر، کیک، تخم مرغ و قارچ است.
این شرکت بر مبنای شعار خود در راستای تولید محصولات با کیفیت و مطابق با نیاز مشتری گام های اساسی برداشته و با ایجاد فضای تولید منطبق با استاندارد های جهانی به اهداف مجموعه جامه ی عمل پوشانیده است.
این شرکت در سال 1372 پروانه ی بهره برداری خود را از وزارت صنایع دریافت کرده و محصولات خود را در همین سال به بازار معرفی نمود.

سخن مدیر عامل پاکبان در خصوص فعالیت این شرکت
ایشان در مصاحبه ای عنوان نمودند یکی از اولین تولید کنندگانی هستند که از کنسانتره ی طبیعی برای تولید آبمیوه ها استفاده کرده اند و همین امر باعث شده است که محصولات این گروه با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه شود.
او درباره ی بازار لبنیات ایران می گوید:
نشان های تجاری بسیاری در بازار ایران فعالیت دارند و این را مدیون دامداران خوب در کشور هستیم، شناخت ذائقه ی مردم در مورد لبنیات بسیار حائز اهمیت است و هر شرکتی که بتواند به خوبی ذائقه ی مردم را بدست آورد در این بازار از مزیت بالایی برخوردار خواهد بود.او ادامه داد: دوغ پاکبان اولین محصول بسته بندی شده ای بود که توانست به بازارهای جهانی راه پیدا کند و ما این را مرهون متخصصان خوب فعال در پاکبان هستیم؛ این محصول توانسته است طرفداران بسیاری در کشورهای مقصد پیدا کند.
وی درباره ی محصولات صادراتی پاکبان افزود: خامه ی شرکت پاکبان در کشور عراق بسیار طرفدار دارد و به صورت روزانه به این کشور صادر می شود.او در ادامه گفت: در بسیاری از کشورها نمایندگی داریم و این آمادگی برای گروه ما وجود دارد که به متقاضیان نمایندگی اعطا کنیم.
او در خصوص نیروی فعال در این شرکت گفت: ما در حال حاضر 450 نفر نیروی کار مستقیم و تعداد زیادی نیز به صورت غیر مستقیم داریم و در زمینه ی اشتغال زایی نیز بسیار خوب عمل کرده ایم.


خرید سهام شرکت پاکبان توسط گروه صنعتی گلرنگ
جالب است بدانید که در سال های اخیر 80 درصد سهام گروه صنعتی پاکبان توسط شرکت گلرنگ خریداری شده است و هم اکنون می توان گفت که مالک این گروه شرکت گلرنگ است.
افق کوروش هم که یکی از زیر مجموعه های گلرنگ است در این سهام شریک است و حدود 22 درصد سهام پاکبان متعلق به فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش می باشد.
در پایان برای این گروه صنعتی ، کارآفرینان و کارکنان آن آرزوی موفقیت روز افزون داشته و امیدواریم شرکت های ایرانی بتوانند در بازار های جهانی سهم خوبی را از آن خود کنند تا بدین وسیله هم چرخ صنعت و هم چرخ اشتغال بگردد.


  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : لبنیات و صنایع غذایی پاکبان

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .