ظهور پدیده ای جنجالی مثل تتلو

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین مقاله ها در بانک اطلاعات مپ استار...کلیک کنید

ظهور پدیده ای جنجالی مثل تتلو

امیر حسین مقصود لو با نام مستعار و هنری امیر تتلو از نخستین خوانندگان و ترانه سرایان ایرانی است که در سبک آر اند بی، رپ فارسی و پاپ مشغول فعالیت است.
این خواننده ی جنجالی در سی ام شهریور ماه سال 1366 در تهران چشم به جهان گشود.
امیر فعالیت خود را از سال 1382 شروع کرده است و در طی این سال ها 13 آلبوم از کارهای خود را منتشر کرده است.
اولین آلبوم او«زیر همکف» نام دارد؛ همانطور که از نامش پیداست بدون مجوز و به صورت زیر زمینی تهیه و پخش شده است.
آلبوم تتلیتی هم بسیار پر سر و صدا بوده به طوری که طرفدارن او، این نام را برای خودشان انتخاب کرده اند.
طرفدارن تتلو به قدری زیاد و فرمانبردار او هستند که عملا او را پیامبر خود می دانند و هر کاری را که او بگوید انجام می دهند.
طرفداران تتلو بیشتر از  طیف نوجوان هستند و به عبارتی دهه هفتاد، هشتادی .
تتلو در تمام این سال ها گرایشات سیاسی بسیاری را از خود بروز داده است که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته .
 از میر حسین موسوی گرفته تا همکاریش با سپاه و حمایتش از آقایان قالیباف و رئیسی.
اما در آخرین اظهاراتش گفته است که اگر محمود احمدی نژاد کاندید ریاست جمهوری  شود او را مورد حمایت قرار می دهد.
به آن دسته از افرادی که  این موضوع برایشان خنده دار به نظر می رسد و شاید اصلا تتلو را جزو خوانندگان به حساب نیاورند، باید گفت که طرفداران او به حدی زیاد است که حتی آقای رئیسی از او درخواست کرده بود تا به کمپین تبلیغاتیش برای ریاست جمهوری بپیوندد.
اما آن چه که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم نه بیوگرافی و فراز نشیب زندگی اوست و نه جهت گیری های سیاسی اش.
بیشتر بحث ما بر سر فرهنگ تتلویی  یا همان تتلیتی است.
فرهنگی که  احتمالا نسل های آینده ی این سرزمین را می سازد.
از ویژگی های بسیار منفی این خواننده استفاده از  کلمات نا بهنجار و خیلی زشت در آهنگ هایش است به طوری که اگر یک فرد عادی با سطح تربیت متوسط هم آن ها را بشنوند، خجالت می کشد.
کلماتی زشت که طرفدارانش بی محابا و با صدای بلند آن ها را تکرار می کنند.
از دیگر نکات منفی هنجار شکنی هایش در شبکه های اجتماعی است.چندی پیش او از مخاطبان  دختر زیر هفده سال خود درخواست کرده بود که به او ملحق شوند تا با هم رابطه داشته باشند.
فراخوانی قبیح که حتی اینستاگرام را وادار کرد تا پیجش را مسدود کند.
هنجار شکنی های او بقدری زیاد است که پیج اینستاگرام او با تعداد فالوور 4 میلیون نفر، دو بار مسدود شد و اینستاگرام در آخرین ابلاغیه اش اعلام کرد که دیگر به او اجازه ی حضور در این شبکه را نخواهد داد.
جالب است بدانید که این خواننده وگان ( گیاه خوار) است و حامی حقوق حیوانات.
او هر ماه از طرفداران خود می خواهد تا یک دوره پاکی 14 روزه داشته باشند.
این دوره شامل نداشتن رابطه ی جنسی، عدم آسیب به هر گونه جانور، حیوان و انسان، گیاه خواری و در کل صلح با جهان است.
طرفدارن پر و پا قرص او نیز این خواسته ی او را تماما اجابت می کنند.
جدای از ویژگی ها ی منفی او و تاثیراتش بر فرهنگ نسل جوان آینده ، این یک مورد بسیار پسندیده است.

اما  ظهور این چنین پدیده های جنجالی از کجا آب می خورد؟
به نظر می رسد تنگنا ها و صداهای خفته باعث بروز و ظهور این دسته افراد و ترقی شان در جامعه ی در خفقان می گردد.
جامعه ای که اینگونه افراد را صدای خود می پندارند.
هر چقدر هم فعالیتشان زیر زمینی تر باشد، طرفدارانشان بیشتر.
سانسور های گسترده و عجیب و غریب در تمام رسانه های چاپی ، شنیداری و تصویری، وضعیت بسیار اسفناک اقتصادی، عدم وجود تفریحات سالم و آزاد برای جوانان و نوجوانان، اعمال محدودیت های کذایی برای حضور جوانان در جامعه ، آموزش و پرورش ناکارآمد، فرهنگ بند خورده و ناپایدار و هزارن دلیل دیگر که از حوصله ی این مقاله خارج است، همگی دست به دست هم داده و این دست افراد را همچون قدیس در دامان جامعه می پروراند. 
فکر کردن به این مسئله که جوان و نوجوان امروزی می تواند خود را با این شرایط وفق دهد خیالی باطل است و بالاخره از یک جایی به بعد اثرات منفی خود را نمایان می سازد.
خواه با پیوستن به ارتش تتلیتی ها و یا اعتیاد به مواد مخدری که عملا بر روی ذهن اثر می گذارد و خواه با بی عاری و ولنگاری و...
با شرایط بسیار بد اقتصادی که اکنون کشور ما درگیر آن ست بعید به نظر می رسد که کاری هر چند کوچک برای ارتقای فرهنگ صورت بگیرد،همان فرهنگی که در صورت مساعد بودن همه ی شرایط از جمله  شرایط اقتصادی می تواند تیشه به ریشه ی یک جامعه بزند...


  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : ظهور پدیده ای جنجالی مثل تتلو

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.