طرز تهیه پیتزا مخلوط خانگی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

طرز تهیه پیتزا مخلوط خانگی


پیتزا مخلوط یک نوع غذای فست فودی بسیار خوشمزه است که طرفداران زیادی را دارد، این نوع از پیتزا در همه ی کشور ها تهیه می شود هر چند که خاستگاه ان ایتالیا می باشد. پیتزا مخلوط را می توان در خانه نیز تهیه کرد به این صورت که لوازم مورد نیاز ان را، تهیه کرده و طبق دستور اشپزی که در رستوران ها موجود است، ان را طبخ کرد. مواد مورد نیاز برای تهیه پیتزا مخلوط: قارچ ۲۰۰گرم، کالباس ۲۰۰ گرم، پیاز یک عدد، فلفل دلمه ای یک عدد، گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم، رب گوجه یک قاشق غذا خوری، ذرت یک قاشق غذاخوری، پنیر پیتزا به مقدار لازم، اویشن به مقدار لازم، و زیتون به میزان دلخواه.
در این دستور کالباس به همراه گوشت چرخ کرده، استفاده شده است که شما می توانید در صورت دلخواه گوشت را حذف کرده و یا اینکه از گوشت مرغ استفاده کنید. این دستور ، برای چهار نفر تدارک دیده شده است که اگر برای نفرات بیشتر و یا کمتر می خواهید، می توانید این مواد را اضافه و یا کم کنید.
 در ابتدا پیاز را شسته و روی یک تخته به خوبی نگینی خرد می کنیم، و سپس ماهی تابه ای را بر روی اجاق گذاشته و بعد پیاز را به ان ریخته و خوب تفت می دهیم، و گوشت چرخ کرده را به ان اضافه می کنیم، و خوب هم می زنیم تا رنگ گوشت تغییر کند و هم چنین اینکه ، نمک و فلفل به ان اضافه می کنیم، تا خوب گوشت پخته شود و مزه دار شود و سپس ، بعد از پخته شدن گوشت ، ماهی تابه را کنار بگذارید و روی یک تخته ، کالباس را خرد کنید، سپس قارچ ها را به خوبی با اب شسته و خشک کرده و هم چنین اینکه اب کشی می کنیم. 

قارچ ها را نیز به خوبی خرد می کنیم، فلفل  دلمه ای ها را ، خوب شسته و ان ها را هم خرد می کنیم.  حالا زیتون ها را به خوبی با یک چاقوی تیز، خرد می کنیم و به صورت حلقوی در می اوریم، بعد از ان فر را روشن کرده و ان را بر روی ۱۸۰ درجه قرار می دهیم، تا گرم شود. سپس خمیر پیتزا را در ظرفی گذاشته و بعد در ظرفی دیگر رب گوجه را با روغن تفت می دهیم، و سپس پشت و روی خمیر پیتزا را با رب گوجه ای که اماده کردیم، خوب پوشش می دهیم، و سپس کالباس و فلفل دلمه ای و قارچ ها را بر روی ان می ریزیم، و سپس به خوبی گوشت و پنیر پیتزا را ، بر روی ان پخش می کنیم، و در اخر برای تزیین روی پیتزا، از زیتون و قارچ و پنیر استفاده می کنیم و ان را برای بیست دقیقه در فر ، قرار می دهیم، تا پنیر ذوب شود و رنگ ان طلایی شود، سپس بعد از پخته شدن پیتزا ان را از فر خارج کرده و با سس کچاپ میل کنید.
بایستی این نکته را گفت که می توانید خودتان در خانه خمیر پیتزا درست کنید و یا اینکه، کارتان زودتر تمام شود ، می توانید خمیر اماده تهیه کنید، از اویشن نیز می توانید بر روی پیتزای اماده شده ریخته و نوش جان کنید چرا که طعم بی نظیری را به پیتزا می بخشد.

برای تهیه خمیر پیتزای نازک، می توانید از ارد سفید و برای خمیر پیتزا ی ضخیم ، می توانید از ارد سنگک استفاده کنید. پنیری که استفاده می کنید، می تواند پنیر موزارلا باشد که بسیار برای تهیه پیتزا از ان استفاده می شود.هم چنین اگر سس شما غلیظ بود می توانید از مخلوط کن برای رقیق شدن ان استفاده کنید تا به خوبی خمیر را پوشش دهد.

  • مرجع :
  • برچسب ها : تهیه پیتزا خانگی

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .