ترور تیستر معروف کانادایی که در یوتیوب غوغا می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

ترور تیستر معروف کانادایی که در یوتیوب غوغا می کند

ترور جیمز معروف به فود رنجر "The Food Ranger" یکی از مشهورترین ویدئو بلاگرها و یوتیوبرها در زمینه ی مسافرت و تست غذاهای مختلف است.
  ترور زاده ی 1988 در ونکوور کاناداست اما در حال حاضر در چین زندگی می کند تا بیشتر زبان چینی بیاموزد.
او از سال 2013 میلادی کار خود را در یوتیوب آغاز کرده و هم اکنون یکی از موفق ترین افراد در این حرفه به شمار می رود.
او به طور متوسط 300 روز از سال را در حال مسافرت است و معمولا با همسرش به این سفرها می رود.
به گفته ی خودش یکی از جالب ترین سفرهایش سفر به ایران بوده است گرچه برای این سفر بسیار دچار زحمت شده ولی به گفته ی او ایران ارزشش را داشت.
ترور کانادایی به همراه مستر تیستر خودمان سفر های زیادی داشته است علاوه بر ایرانگردی سفری نیز به ترکیه داشتند و از طعم غذاهای ترکی نیز بی بهره نماند.
ترور در پایان سفر مصاحبه ای با خبرنگار ایسنا داشته که شاید برای شما جالب باشد.
او نظراتش را درباره ایران اینگونه بیان می کند:
"صورت شاد و خندان مردم ایران هیچ وقت از خاطرم نمی رود؛ برخورد گرم و صمیمی ایرانیان و همچنین مهمان نوازی فوق العاده ی شان چیزی است که در تمام ویدئوها به آن تاکید شده است.طعم ایران مثل زعفران شیرین است.طبیعت ایران من را مسحور خود کرده و متاسفم که نتوانستم تمام مناطق ایران را ببینم، اما حتما به زودی به ایران باز می گردم و سفر خود را کامل می کنم."
او در سفر خود به ایران مازندران، گرگان، مشهد، چابهار و تهران را بازدید کرده و تقریبا چهار فصل ایران و فرهنگ های متفاوت را دیده است.
تمرکز او بیشتر بر روی آشپزخانه های محلی بوده و سراغ رستوران ها شیک و لاکچری نرفته است ، گرچه علاقه داشت که غذاهای خیابانی بیشتری را تست کند اما به گفته ی خودش در ایران چیزی را که می خواسته، نیافته است.
ترور می گوید: اگر کسی در دنیا، ته چین، کباب کوبیده، آلبالو پلو و طعم زعفران را چشیده باشد متوجه می شود که ایران و مردمش چه رنگ و بویی دارند.
او حتی در ایران کله پاچه را نیز تست کرده است چیزی که شاید بسیاری از خارجی ها از آن فراری اند.
ترور درباره ی آثار منفی اخبار رسانه ها می گوید:
تبلیغات منفی درباره ی ایران بسیار زیاد است و متاسفانه مردم، بی خبر از واقعیت تحت تاثیر آن ها قرار می گیرند؛ اما من کلا به تبلیغات و اخبار رسانه های رسمی اعتقادی ندارم و به همین خاطر به ایران آمدم اما چیزی که با آن مواجه شدم بسیار بیشتر از تصوراتم بود هرگز فکر نمی کردم که جامعه ی ایران در این حد دوست داشتنی باشد.من معتقدم که شبکه های اجتماعی می توانند ذهنیت افراد را نسبت به فرهنگ جوامع تغییر بدهند و به همین خاطر از این ظرفیت استفاده می کنم تا واقعیت را نشان دهم؛ در واقع فیلم و عکس گویاتر از آنند که رسانه ها فکرش را بکنند.
او در ادامه می گوید: فکر می کنم ایران دوستانه ترین و مهمان نواز ترین مردم جهان را دارد، هر توریستی می تواند بدون دغدغه و نگرانی به ایران سفر کند و از اینجا لذت ببرد.
 ترور هم در یوتیوب و هم در اینستاگرام فعالیت دارد، پیج اینستاگرام او با آیدی thefoodranger هم اکنون بیش از 750 هزار فالوور دارد.
او در این صفحه ویدئوهای زیادی را از ایران برای مخاطبانش به اشتراک گذاشته است که نمایان گر علاقه ی او به غذاها و فرهنگ ایرانی است.
دیدن ویدئوهای جالب ترور، این مرد خندان و ماجراجو را در یوتیوب و اینستاگرام به دوستداران غذا پیشنهاد می کنیم و امیدواریم با شروع مجدد سفرها بعد از دوران قرنطینه او را دوباره در ایران ببینیم. 

برترین رستورانها و کافی شاپها در شهر شما کدامند؟ کلیک کنید

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : ترور تیستر معروف کانادایی که در یوتیوب غوغا می کند

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    الناز

    این مستر تیستر همه جا هست خیلی جالبه

    1399/04/27

  • #

    نگین

    غذا های سنتی یه چیز دیگه هست تا فست فود و ....

    1399/04/27

  • #

    زانیاد

    غذا های ایران حرف نداره واقعا

    1399/04/27

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.