تاریخچه محصولات دلند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

محصولات دلند

 

با صنعتی شدن تولید مواد غذایی و به خصوص آن هایی که پر مصرف تر هستند، نگرانی ها درباره ی سلامت این محصولات نیز مورد توجه قرار گرفت.
این شاعبه مدت های زیادی در اذهان شکل گرفت که  برای تولید این کنسرو ها آن هم در این حجم بسیار بالا از چه مواد اولیه ای استفاده می شود؟
مخصوصا درباره ی رب گوجه فرنگی که معمولا هر روز در پخت و پز از آن استفاده می کنیم این نگرانی ها بیشتر بود.
در ابتدا عنوان می شد که در رب گوجه فرنگی احتمالا از محصولات و صیفی جات دیگر مانند کدو استفاده می شود، کمی بعد تر هم عنوان شد که از رنگ های خوراکی و یا بعضا از تاج خروس برای رنگ دهی به کنسرو های رب گوجه فرنگی استفاده می شود، البته شایعه ی افزودن آرد نیز مطرح شد...
همه ی این ها مسائلی بودند که در میان مردم رد و بدل می شد.
کمی بعد تر شاعبه ی استفاده از صیفی جات تراریخته و اصلاح ژنتیکی شده شدت گرفت که این بار این قضیه به صورت جدی تری مطرح شد زیرا وجود آرد ، رنگ های خوراکی و کدو برا بدن انسان مشکلی ایجاد نمی کرد اما استفاده از محصولات تراریخته موجب مضرات بسیاری برای بدن انسان بوده و هست.




گسترش و آمار ابتلای بالا به انواع سرطان ها به خصوص سرطان معده و مری هم به این درگیری های ذهنی دامن زد.
اما امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین برندهای مواد غذایی که دارای نشان ارگانیک در تولید محصولات خود است ، آشنا کنیم؛ محصولات دلند که شاید نام آن به اندازه ی برند های دیگر بر سر زبان ها نباشد.

تاریخچه
شرکت صنایع غذایی گلستان عصاره در سال 1378 در زمینی به مساحت 35000 هزار متر مربع و با زیر بنای 16000 متر مربع در استان گلستان تاسیس شد.
این شرکت سالانه ظرفیت تولید 10000 تن رب گوجه فرنگی و انواع پوره ی میوه را دارد و برای تولید این حجم از محصولات از ماشین آلات تمام اتوماتیک ایتالیایی بهره می برد.
دلند در ابتدا با هدف صادرات شروع به کار نمود اما کمی بعدتر توانست بازار خوبی در داخل کشور نیز از آن خود کند.
با توجه به صادرات گسترده و افزایش تقاضای داخلی این شرکت مدتی بعد زیر بنای تولیدی خود را به 20000 متر مربع افزایش داد و در حال حاضر ظرفیت تولیدی آن چیزی حدود 25000 تن می باشد.
یکی از مزیت های این شرکت این است که از ابتدایی ترین مرحله ی کاشت گوجه بر روی کیفیت آن نظارت دارد و تولید محصول درجه ی یک را نتیجه ی این دقت و استفاده از آخرین فناوری های تولید می داند.
این شرکت از سال 1385 رسما و به صورت جدی با هدف تولید ارگانیک کار خود را ادامه داد و هم اکنون مفتخر است محصولی کاملا ارگانیک را تولید و عرضه نماید و اولین شرکتی در ایران باشد که دارنده ی نشان ارگانیک است.
در سال های اخیر به دلیل رعایت موازین سلامتی، دلند توانسته است بازار صادراتی بسیار خوبی را از آن خود نماید و به خصوص محصول رب گوجه فرنگی آن به کشورهای روسیه و عراق صادر شده و جزء پرفروش ترین محصولات غذایی در این کشورها می باشد.
شرکت دلند  سال های متوالی دارنده ی نشان حمایت از حقوق مصرف کننده در سطح کشور می باشد و در سال 1397 نیز به عنوان شرکت برتر صنایع غذایی از طرف سازمان دارو و درمان  معرفی شد.


محصولات این شرکت عبارتند از:
انواع کنسرو شامل کنسرو نخود سبز، کنسرو لوبیا چیتی با قارچ و سس گوجه فرنگی، کنسرو نخود آبگوشتی و رب گوجه فرنگی در بسته بندی های مختلف.

 
  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : تاریخچه محصولات دلند

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.