تاریخچه صنایع غذایی طبیعت

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین کافه ها و فست فودها در شهر شما...کلیک کنید

صنایع غذایی طبیعت 

یکی از اصلی ترین مواد غذایی برای تهیه ی غذا بنا به اظهار بسیاری از بانوان خانه دار، روغن، رب گوجه فرنگی و برنج می باشد.
کارخانه های بسیاری نیز این محصولات را تولید می کنند؛ چه آن هایی که از قدیم الایام به این کار مشغول بوده اند و چه جدیدترها.
در این میان، بازارخوب از آن شرکتی است که بتواند نظر آشپزان و به خصوص بانوان را به خود جلب نماید.
کیفیت یک محصول غذایی درست از آن روز اولی که مورد استفاده  قرار می گیرد مشخص می شود؛ در واقع کیفیت محصول در درجه ی اول رضایت مندی مشتری را فراهم می کند و سپس او را پایبند و وفادار می نماید.
یکی از شرکت های نوپا در زمینه ی تولید مواد غذایی، شرکت طبیعت سبز پارس کهن با نام معروف طبیعت است که این روزها توانسته است به خوبی جای خود را در آشپرخانه ها باز کند.
این شرکت با هدف تامین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال 1391 فعالیت خود را به پشتوانه ی چندین دهه حضور موفق مجموعه ی لبنی میهن ، آغاز کرده است.
طبیعت سبز همانطور که پیش تر نیز گفته شد به واسطه ی کیفیت بالای محصولاتش توانسته است رشد سریع و پیوسته ای را تجربه نماید به نحوی که در مدتی کوتاه تبدیل به یکی از تولید کنندگان اصلی بازار برنج و روغن گردیده است.
این کارخانه محصولات متنوعی از سبد غذایی همچون چای، رب گوجه فرنگی  و تون ماهی را نیز به بازار عرضه می کند.
شرکت طبیعت در نظر دارد تا سال 1400 در بین سه برند اول بازار در ایران قرار گیرد.


کارخانه ی طبیعت در زمینی به وسعت 9 هکتار در مامونیه ی شهریار تاسیس شده است این کارخانه ظرفیت تولید 10 هزار تن روغن جامد و مایع در ماه، 5 تن چای به صورت روزانه و 6 میلیون قوطی رب را به صورت ماهانه داراست.
در حال حاضر با 50 شعبه ی فعال در سراسر کشور توزیع مویرگی در سطح کشور داشته و به زودی به پشتوانه ی همین توزیع گسترده بخش عظیمی از بازار را تحت پوشش قرار خواهد داد.


ابوالفضل پایداری مالک و رئیس هیئت مدیره ی شرکت طبیعت
ابوالفضل پایداری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ی شرکت طبیعت سبز پارس کهن، در سال 1353 در تهران دیده به جهان گشود.
پدر او حاج ایوب پایداری یکی از کارآفرینان برتر کشور است.او مالک صنایع لبنی میهن و ده ها کارخانه ی وابسته به آن می باشد.


ابوالفضل پایداری که چندی پیش نامش در لیست متخلفان ارزی بانک مرکزی منتشر شده بود در این باره گفت:  ارز دولتی یا همان ارز 4200 تومانی توسط دولت به کالاهای اساسی داده می شود.شرکت ها و افراد مختلف از این ارز برای واردات کالاهای اساسی در جهت تداوم فرایند تولید استفاده می کنند و برای این مقدار 4 ماه فرصت دارند تا کالای مورد نظر را وارد کرده و با ایجاد ارزش افزوده آن را به قیمت مصوب بفروشند. شرکت میهن و طبیعت نیز این ارز را دریافت کرده و تا آخرین دلار آن را مواد اولیه وارد کرده است.متاسفانه این موضوع به شکلی در فضای مجازی و کانال های خبری مطرح می شود که انگار ارز 4200 تومانی دریافت کرده ایم و با قیمت 15 هزار تومان در بازار آزاد فروخته ایم.

در هر صورت آنچه که مشخص است این موضوع است که حضور افراد توانمندی نظیر حاج ایوب پایداری و فرزندش در صنعت ایران و ادامه ی فعالیت رو به جلو، همه ی حرف و حدیث های مخرب را پس زده و خود گویای تعهد مسئولانه ی این افراد می باشد.
با امید موفقیت روز افزون برای کارآفرینان و کارگران ایران زمین.




 

 

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : صنایع غذایی طبیعت

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

  • #

    امین

    حاج ایوب جای حاج حبیب رو میگیره خوش بگذرونه فعلا

    1401/12/15

  • #

    امین

    حاج ایوب جای حاج حبیب رو میگیره خوش بگذرونه فعلا

    1401/12/15

  • #

    امین

    حاج ایوب جای حاج حبیب رو میگیره خوش بگذرونه فعلا

    1401/12/15

  • #

    سارا سعیدی

    درود به خاندان پایداری و ارزوی موفقیت روزافزون برای صنایع غذایی طبیعت

    1400/07/30

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟