همیشه سلامت با شکلی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین رستوران ها و کافه ها در شهر شما...کلیک کنید

نمایش برترین مقاله های سلبریتی رستوران ها...کلیک کنید
تاریخچه شرکت صنایع لبنی شکلی


یکی از دغدغه های دائمی خانواده ها به خصوص خانم ها ی خانه دار استفاده از مواد غذایی سالم برای پخت و پز می باشد.
از مواردی که این روزها البته با اطلاع رسانی های گسترده بسیار مورد توجه قرار گرفته است وضعیت سلامتی روغن های خوراکی است.
سوال اساسی اینجاست که واقعا این حجم بسیار بالای روغن های گیاهی و خوراکی چگونه تامین می شود؟
در گذشته اکثر افراد از روغن های حیوانی و کره برای پخت و پز استفاده می کردند و اگر پرس و جو کنید راز سلامتی خود را نیز استفاده از این روغن های طبیعی می دانستند.اما امروزه با افزایش جمعیت و البته تغییر قابل توجه در ذائقه ی افراد که مسبب آن هم پیدایش روغن های نباتی بوده است استفاده از روغن های طبیعی به طور چشم گیری کاهش پیدا کرده است.
مسئله ی دیگری که مطرح می شود تراریخته بودن و تغییرات ژنتیکی است که روی منشاء روغن های نباتی صورت می گیرد.
میزان بالای بیماران قلبی و عروقی و همچنین سرطان گویای این مطلب است که تغذیه ی افراد دچار اشکالاتی می باشد.
هدف ما در این مقاله ذکر این مطلب نیست که استفاده از روغن های گیاهی و یا به اصطلاح نباتی چقدر می تواند  موجب این امراض شود، بلکه هدف ترویج استفاده از مواد طبیعی  در سفره ی خانواراست.
روغن های گیاهی می تواند بسیار مفید و موثر در سلامتی انسان باشد اما با رعایت پیش شرط هایی.
مثلا استفاده از روغن های زیتون و کنجد به کررات از طرف پزشکان توصیه شده است اما باید این مطلب را هم به خاطر داشته باشید که برای حفظ خواص این روغن ها به هیچ وجه نباید حرارت بالا ببینند.
حال سوال اساسی این است که پس چطور غذاهای لذیذی مثل سرخ کردنی ها باید طبخ شوند؟
جواب این سوال بسیار ساده است؛ می توان مثل نسل های قبلی از چربی های حیوانی و یا کره ها استفاده نمود.
در چند سال اخیر با افزایش اطلاع رسانی ها در مورد مضررات روغن های نباتی هیدروژنه و تراریخته، شرکت هایی پدید آمدند که روغن حیوانی را به صورت آماده و کاملا بهداشتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
یکی از شرکت های قدیمی در حوزه ی تولید کره و روغن های حیوانی ، شرکت شکلی می باشد.
همزمان با پیشرفت تکنولوژی این شرکت توانسته است کره های حیوانی را به صورت روغن فراوری کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
شرکت صنایع لبنی شکلی با پشتوانه ی 150 سال تجربه، محصولاتی چون ماست، کره ، عسل و خامه را تولید می نماید.
البته بیشتر ما نام شکلی را با کره هایش می شناسیم و به یاد می آوریم.
این شرکت در محله ی شتربان سابق و شکلی کنونی در تبریز بنا نهاده شد.
آقایان قاسم و محسن شکروی از پایه گذاران این برند به شکل امروزی آن می باشند.اما همانطور که حدس زده اید سابقه ی تولید و فروش این محصولات در خانواده ی شکروی قدمتی 150 ساله دارد.
این شرکت در سال 1328 در تهران محصولات خود را ابتدا به صورت فله وارد بازار کرد.در سال 1346کره به صورت مکانیزه توسط شرکت شکلی بسته بندی و توزیع شد.
در سال 1354 کارخانه ی مدرن و مجهز شکلی در جاده ی مخصوص کرج احداث شده و در سال 1371 شرکت صفا پخش از شرکت های تابعه ی شکلی تاسیس شد.
شکلی در تمام این سال ها با حفظ کیفیت محصولات خود توانسته است مصرف کنندگان وفادار بسیاری داشته باشد.

تفاوت کره محلی و کره ی پاستوریزه
یکی از تفاوت های اساسی کره محلی با کره ی پاستوریزه، رنگ این محصول می باشد.
دلیل این امر در میزان دوغ گیری کره هاست و نه چیز دیگر.در کره ی محلی این امکان وجود ندارد که بتوان دوغ را به طور کامل از کره جدا کرد اما به لطف وجود دستگاههای مکانیزه ی تولید کره، این مورد برای کره های پاستوریزه فراهم شده است.به همین دلیل است که رنگ کره های محلی روشن تر از کره های پاستوریزه می باشد.




  • مرجع :https://www.mapstar.net/restaurant/
  • برچسب ها : تاریخچه شرکت صنایع لبنی شکلی

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (5 اردیبهشت 1403)
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .