تحلیل مپ استار از قسمت جنجالی بفرمایید شام

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

بفرمایید شام با آزاده ی 1

به تازگی برنامه ای از یکی از شبکه های فارسی زبان پخش شده که واکنش های بسیاری را به همراه داشته است.

بطور کلی اگر بخواهیم برنامه های این شبکه را زیر ذره بین بگیریم به نظر می رسد که موفق تراز سیاست های ایران برای جلوگیری از مهاجرت عمل کرده است.

بله درست حدس زدید می خواهیم از برنامه ی بفرمایید شام صحبت کنیم.

از 4 نفر شرکت کننده که سر جایزه ی مسابقه بگیر و ببندهایی دارند.

یکی کنار می آید و یکی دیگر مشکل پسند تشریف دارد.یکی ترش می کند از باختن و دیگری می خندد. اما در قسمت پرحاشیه ی این برنامه شرکت کننده از دیگران پلی می سازد برای برنده شدن و با وقاحت تمام تکنیک خود برای برنده شدن را می ستاید.

آزاده چنگیزیان یا بهتر بگوییم اسیر چنگ اندازیان.

اما آزاده ، میترا ، بابک ، مجید یا هر کس دیگر، فرقی نمی کند، موضوع بر سر این است که آیا فرهنگ در جامعه ی ما رنگ باخته است یا خیر؟ آیا مهاجرت از بند مشکلات، ما را در دریای آزادی و رفاه می افکند یاخیر؟ آیا اساسا رفاه و آزادی بر نگرش افراد نسبت به زندگی تاثیر دارد یا خیر؟ و ده ها سوال دیگر...

پاسخ این سوالات را به قضاوت شما می سپاریم .

اما در این بخش، اتفاق هایی که در این برنامه ی به ظاهر سرگرم کننده می افتد را مرور می کنیم.

در این قسمت از بفرمایید شام نیز طبق معمول چهار شرکت کننده حضور داشتند.

دو نفر به نام آزاده که طبق رسم ما ایرانی ها شماره گذاری شدند و دو نفر دیگر آقا، به نام های علی و تایماز.

آزاده ی یک از تهران میزبان شب اول این برنامه بود و توانست از هر شرکت کننده 8 امتیاز دریافت کند و به این ترتیب 24 امتیاز از 30 امتیاز را کسب کرد.

در شب دوم، مهمانِ منزل علی از شیراز بودند، علی که یک شیرازی خونگرم و خوش مشرب بود از آزاده ی دو ، 9 امتیاز ،از تایماز 8 امتیاز، و از آزاده ی یک، تنها 5 امتیاز دریافت کرد که به قول ایشان 4 امتیازش به خاطر مهمان نوازی او بوده و تنها 1 امتیاز بابت پذیرایی و سرو غذا به علی آقا محبت کردند.علی در مجموع 22 امتیار کسب کرد.

در اینجا بود که کم کم مخاطب کم و کاستی هایی را در شخصیت آزاده یک متوجه شد.

در شب سوم میهمانِ خانه ی آزاده دو بودند.با وجود پذیرایی گرم او، این بار نیز آزاده ی یک به او 4 امتیاز داد .

او در مجموع 20 امتیاز از شرکت کنندگان دریافت کرد.

در شب سوم بحثی بالاگرفت که در آن علی اعتقاد داشت، وضعیت کنونی جامعه ی ایران به خاطر رفتار اشتباه مردم است.اما آزاده یک به شدت با اومخالف بود.و همین موضوع باعث دلخوری بین این دو شد.

شب چهارم و سرنوشت ساز گروه در منزل تایماز برگزار شد.تایماز از دوران نوجوانی در خارج از کشور بزرگ شده و شخصیتی دوست داشتنی داشت به همین خاطر آزاده دو و علی هر کدام 9 امتیاز به او دادند اما آزاده یک دوباره 5 امتیاز!!

در این شب نیز بحث بین آزاده یک و علی بالا گرفت .

طبق معمول تمام برنامه های بفرمایید شام پس از اعلام برنده که مشخص است آزاده خانم یک بودند، امتیاز ها برای روشنگری خوانده شد.

همگی به جز سرکار خانم آزاده یک از امتیازها متعجب بودند.

 بعد از خواندن امتیازها پرده ها کنار زده و همه چیز روشن شد.

بله سرکار خانم آزاده یک با دادن امتیاز 4 و 5 به باقی شرکت کنندگان برنده ی 1000 دلار شدند و از این موضوع بسیاربسیار خوشحال و مسرور.به همین خاطر تصمیم گرفتند به 3 نفر دیگر از جیب همایونی بذل و بخشش کنند.

بله دوستان  این خانم با علم به اینکه سر دیگران را کلاه گذاشته اند از برد خود حسابی خوشحال بودند اما براستی 1000 دلار مدت زیادی طول می کشد تا تمام شود؟ اصلا فرض را بر این بگذاریم که جایزه، کل مبلغ مایحتاج زندگی یک شخص باشد آیا اگر شما هم بودید این کار را انجام می دادید؟

 نمایش همه رستورانهای شهر شما...کلیک کنید

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : بفرمایید شام با آزاده ی 1

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    سحر مرادی

    تا حالا توی بفرمایید شام کسی منقدر نمره های کمی نداده بود اخر هم دعوا شده حتما نشون ندادن اخه ادم چه قدر میتونه همه رو مسخره ی خودش کرده\sباشه\s

    1399/04/28

  • #

    شاهین

    چقدر یه ادم میتونه دوز کلک بزنه فقظ دوست داشت الان ادم مهمی شه چون همه\sاین روز ها دارن دربارهی اون حرف میزنن اخه مشهور شدن به چه قیمتی

    1399/04/28

  • #

    مونا

    آخه کاری نکرد که ، با تکنیک نمره ندادن اول شد..منم بودم همینکارو‌میکردم

    1399/04/10

  • #

    سحر

    ابروی همه ماها که در خارج کشور زندگی میکنیم رو دارن میبرن...به خدا من تا حالا اینطوری ندیدم...البته ایرانیهایی که تازه از کشور خارج میشن نیاز به زمان دارن که با فرهنگ اون کشور اشنا بشن

    1399/04/10

  • #

    سولماز

    مشکل فرهنگی ما ایرانیها ربطی به داخل یا خارج کشور نداره

    1399/04/10

  • #

    مروارید

    من ۱۱ ساله در کانادا زندگی میکنم..متاسفانه امثال ازاده۲ هم کم نیستند

    1399/04/10

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.