بررسی روش اصلی برای تهیه کوکتل میوه

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین رستورانها و فست فود ها و ..در شهر شما...کلیک کنید

رستوران خود را در بانک اطلاعات مپ استار ثبت کنید...کلیک کنید

بررسی روش اصلی برای تهیه کوکتل میوه

کوکتل از نوشیدنی های فصل گرم سال می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد و همه از ان در گرما برای رفع تشنگی و بدست اوردن انرژی ، استفاده می کنند. مردم از گذشته تا به اکنون، انواع میوه ها را باهم ادقام و مخلوط می کردند و حتی از ان ها به عنوان اکسیر نیز استفاده می کردند که از ان زمان نام کوکتل ایجاد شد که معنای ان همان مخلوط چند میوه است‌.
اولین کوکتلی که ساخته شد کوکتلی به نام براندو بود که در واقع ترکیبی از پرتقال و لیمو بود که بسیار گوارا و پرخاصیت و خوشمزه بود، بعد ها در کنار ان دیگر میوه ها نیز قرار گرفتند و حتی برای خنک شدن ان از یخ نیز استفاده کردند.
این نوشیدنی های خوشمزه در بسیاری از مراسمات و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند، بنا داریم طرز تهیه ی ان را به شما اموزش دهیم تا لحظات شیرین و شادی را در کنار هم داشته باشید.
در واقع مرحله ی اول انتخاب میوه است که باید به شما این نکته را ذکر کرد که اصلا در انتخاب میوه محدودیتی وجود ندارد، و بایستی که تعادل را در بین ان ها برقرار کنیم. که در اینجا منظور از تعادل این است که میوه هایی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند و بتوانند در کنار هم قرار گیرند، مانند توت فرنگی و موز.
انتخاب میوه ها نیز باید متناسب با فصل باشد، برای مثال می توان گفت ک۶ در فصل زمستان از میوه هایی مانند کیوی و پرتقال استفاده کنید و در فصل گرما هم می توانید از میوه های ابداری مثل هلو و زردالو استفاده کنید.
در مرحله ی بعدی بایستی سس زینگی استفاده کنید و از درست کردن ان نهراسید و با جسارت میوه ها را باهم مخلوط کنید. این سس می تواند کوکتل شما را خاص کند، بخاطر داشته باشید که در ان از وانیل هم استفاده کنید ولی از مصرف قند بپرهیزید.
اگر می خواهید که شیرین شود نیز می توانید از شربت این میوه ها نیز استفاده کنید، در مرحله ی بعد میوه ها را بایستی یکسان خورد کنید.
و در مرحله ی بعدی به صورت یک شبانه روز کوکتل را به حال خود رها کنید، و در واقع میوه ها را به همراه سس شان که اماده کرده اید را به درون ان ریخته و در یخچال بگذارید که اینکار باعث می شود که کوکتل شما کاملا یکدست شود.
به هنگام مصرف نیز سعی کنید این کوکتل را حدود ۱۵ دقیقه در خارج از یخچال قرار دهید که طعم یخ زدگی ندهد و کاملا روان و مایع باشد. در مرحله ی بعد می توانید به کوکتل خود خامه اضافه کنید، البته اگر که دوست دارید کوکتل شما حالت ژله ای داشته باشد می توانید اینکار را بکنید. هم چنین می توانید به صورت کلاسیک قطعات میوه را در کنار لیوان قرار دهید. 
در واقع این مطلب را نیز می توان گفت که اسموتی با کوکتل تفاوت دارد و کوکتل در واقع به مخلوط چند میوه گفته می شود و اسموتی در واقع علاوه بر میوه از شکلات و کره بادام زمینی هم استفاده کرد.
برای تهیه اسموتی دست کاملا باز است و شما می توانید از انواع سبزیجات و مغز ها و دانه ها و ادویه ها و هر چیزی که دوست دارید در ان استفاده کنید.
در حالی که طرز تهیه کوکتل با ان کاملا فرق می کند و حتی برخی افراد مخلوط و محتویات میوه ها را در ظرفی ریخته و خوب ان را می جوشانند و بعد می گذارند که سرد شود، و بعد مورد استفاده برای کوکتل قرار می دهند.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/restaurant/
  • برچسب ها : بررسی روش اصلی برای تهیه کوکتل میوه

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .