بادام تلخ معجزه ای برای درمان سرفه

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

بادام تلخ معجزه ای برای درمان سرفه
با شنیدن نام بادام به یاد یکی از موارد آجیل های شب یلدا و عید نوروز می افتیم ، بادام هایی  خوش خوراک و مقوی که طرفداران بسیاری در بین همه مردم جهان دارد .. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بادام چگونه به وجود می آید ؟ بوته ای است یا درختی؟ اصلا در چه آب و هوایی رشد می کند ؟ در چه فصلی از سال ؟ و یا حتی اینکه چه فوایدی دارد، یا اصلا فوایدی دارد نکند مضر باشد ؟ و... از این قبلی سوال ها ..
اما بهتر است بدانید در تمام جهان ما دو نوع بادام داریم یکی بادام شیرین که ، علی الخصوص  در خاطره همه ما ایرانیان لذت خوردن آن است و یکی بادام تلخ ، که این بادام در یک درخت همیشه سبز و گسترده که ساقه های بسیاری دارد و ارتفاع آن ممکن است حتی به پانزده متر هم برسد رشد می کند.  این درخت زیبا بسیار تمایل دارد که گسترده تر شود و اگر به خوبی هرس شود تبدیل به درختی بسیار خوش منظر می شود..

و اما می رسیم به خواص باور نکردنی بادام تلخ : 
برای مثال اگر از بوی بد پا یا حتی زیر بغل در گرمای تابستان کلافه می شوید باید این خبر خوش را به شما داد که با معجزه ای به نام بادام تلخ  می توان این مشکل را رفع کرد کافیست بادام تلخ را به صورت پودر شده در بیاورید و مخلوطی از پودر بادام تلخ و کاسنی درست کنید و بمالید به موضع و بعد از مدتی خوب بشویید تا شاهد خاصیت بینظیر آن باشید..
کسانی که مایل هستند چین و چروک صورت خود را برطرف کنند و یا پیشگیری کنند از بروز چین و چروک ، خصوصا بانوان ، دیگر نیاز نیست هزینه های هنگفتی را برای تهیه کرم ها و ماسک های گران قیمت کنار بگذارند و پرداخت کنند با معجزه ای به نام بادام تلخ و مالیدن روغن آن به صورت و استفاده از صابون بادام کمک به محو کردن چین و چروک و پیشگیری از پیدایش آن بر صورت می شود..
همچنین کسانی که از سردرد رنج می برند بهتر است دیگر با قرص های مسکن خداحافظی کنند و با مخلوطی از بادام تلخ و سرکه به این سردرد ها پایان دهند ..
اما اینها تعداد بسیار کمی از موارد بی شمار خاصیت بادام تلخ است و ماجرا به اینجا ختم نمی شود ..شما می توانید با نوش جان کردن تعداد کمی بادام در روز حتی ناشتا قبل از میل کردن صبحانه تان برای بدن خود خواص و فواید بسیار زیادی را فراهم کنید..
اما در مورد تاثیر به سزای بادام تلخ برای درمان افرادی که از سرفه رنج می برند باید گفت که این عزیزان با میل کردن بادام باعث می شوند که سینه آنها نرم شده و همچنین شیر بادام باعث رفع سرفه و تنگی نفس است و حتی خلط آور هم هست ، همچنین اگر بادام تلخ با نشاسته و نعناع مخلوط شود بسیار موثر است برای درمان بیماری و درد های کلیوی..
اما بخاطر داشته باشید که به دلیل وجود ماده سمی در بادام تلخ ، حتما پیش از مصرف کردن آن با یک پزشک متخصص و یا حتی با پزشک طب سنتی مشورت کنید و به یاد داشته باشید که هر چیزی به تعداد محدود مفید است و باعث بروز خواص آن می شود و مصرف بیش از حد یک چیز باعث می شود که برعکس عمل کند و جز ضرر چیزی نداشته باشد ‌. عزیزانی که مایل به کاهش وزن هستند می توانند قبل از صبحانه یا در طول روز مقداری محدود بادام تلخ میل کنند و تاثیر به سزای آن را به زودی خواهند دید.

 

نمایش اطلاعات رستورانها کافی شاپ ها جگرکی و فست فود شهرتان کلیک کنید

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : بادام تلخ

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .