نمایش زندگی مجلل , نیرنگ جدید شاخ های اینستاگرام ایرانی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش افراد مشهور در اینستاگرام مپ استار...کلیک کنید


نمایش زندگی مجلل , نیرنگ جدید شاخ های اینستاگرام ایرانی
اینفلوئنسرهای پوشالی 
به این جمله ها دقت کنید
بچه ها بدوید ببینید امروز چه جایزه ای براتون آوردم!سه تا از دوستاتون رو زیر این پست تگ کنید تا به قید قرعه جایزه ها رو تقدیمتون کنیم!
بچه ها من کارهای زیباییم رو اینجا انجام میدم شما هم اگه می خواید مث من خوشگل بشید برید به پیجی که تو کپشن براتون تگ کردم!
بچه ها ببینید چه هدیه هایی برام رسیده! وای چقدر سوپرایز شدم!
دخترا امروز از فلان بوتیک این هدیه ها برام اومده!میدونید که من  هدیه دادنو خیلی دوست دارم، پس هر کسی که بیشترین منشن رو زیر این پست داشته باشه این هدیه ها رو بهشون هدیه می کنم!
اگر جزو کسانی باشید که اینستاگرام را دنبال می کنید حتما بارها و بارها این جملات را شنیده اید و شاید هزاران بار از دیدن خوشبختی و به اصطلاح خانه و زندگی این افراد حسرت خورده باشید.شاید با خودتان بگویید که چه زندگی پر زرق و برقی چه مسافرت ها و عکس های خانوادگی زیبایی!چه جشن تولدهایی! این ها کجا زندگی می کنند؟ 
در پاسخ به سوال آخر باید بگوییم که این ها روی سر ما زندگی می کنند.این ها اینفلوئنسرهای پوشالی دنیای مجازی هستند که با نشان دادن ظاهر به اصطلاح خیر خواه و خوبشان از باقی مردم پلی می سازند برای پولدار شدن. عوام فریبی، آن هم با شعار
" می خواهم بقیه هم در شادی هایم شریک باشند".
اگر کامنت های زیر پستشان را بخوانید چه قربان صدقه ها که نمی بینید." وای عزیزم چقدر با سلیقه و همه چی تمومی!" " من چقدر به تو حسودیم میشه! اگه تو خانمی پس ما چی هستیم!" و...
می دانید کسانی که زیر این پست ها کامنت می گذارند چه نوع انسان هایی هستند؟ یا خیلی زودباور و ساده اند یا از قماش خودشان همکا و همدست در عوام فریبی ، به ندرت هم بیچاره هایی که به دنبال تصویر جذاب خانمی با عشوه های نخراشیده اند.
در واقع کامنت ها و لایک های این افراد، نردبانی انسانی را برای وقیح تر شدن آن ها فراهم می آورد.
به راستی در این اوضاع اسفناک اقتصادی چرا این ها اینقدر خوشند؟ چرا بسیاری از مردان این سرزمین با داشتن چندین شغل نمی توانند این زندگی خوش را به همسر و فرزندانشان هدیه کنند؟ چرا آمار خودکشی در این چند سال به شدت بالا رفته است؟
چرا گاه و ناگاه به گوشمان می خورد که فلان کس در سن پایین دچار سکته قلبی شده است؟ اصلا وضع نابسامان اقتصادی چرا فقط بر روی ما اثر می گذارد؟ چرا این ها خم به ابرو نمی آورند؟ فرض بگیریم که مجرد هم باشند، چطور می شود که یک خانم کم سن و سال بدون حمایت مالی کسی سوار بر آخرین مدل ماشین شاسی بلندش بشود و همزمان خانمی دیگر برای تامین مخارج زندگی مجبور به کار در شرایط سخت شود؟ تفاوت این دو در این است که یکی تمام دار و ندار خود را با حیله گری می فروشد و دیگری حاضر به این کار نیست و برای خود شرافت قائل است. 
شاید شما هم از مادربزرگ هایتان شنیده باشید که باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکن!
بله درست می گفتند، این ها همه شوآف آدم های به ظاهر متشخص و خیرخواه و در باطن پلید و نفرت انگیز است تا در مدت کوتاهی مبلغی هنگفت از تبلیغات آفتابه لگن زندگی کسب کنند.
راستی گفتم آفتابه یاد یک ضرب المثل ناب ایرانی افتادم: " آفتابه لگن هفت دست ولی شام و ناهار هیچی" .یک سری از این عزیزان اینفلوئنسر هم همینطورند.منزل عاریه، ماشین عاریه، حتی ظرف و ظروف عاریه،لباس های رنگارنگ عاریه و اصلا کلا همه چیز عاریه حتی شخصیت شان.آن وقت با یک دنیا قرض و افاده سوار بر ماشین آخرین سیستمشان می شوند و برای شما لایو می گیرند.
وجود چنین پدیده هایی در سراسر دنیا نشان از تقسیم نابرابر و ناعادلانه ی ثروت و شعور در بین افراد جامعه دارد.نشان از ساده لوحی یک عده ظاهر بین و ظاهر پرست.نشان از این دارد که زندگی سالم،عقل و تفکر جایش را به بی خردی و تجملات داده است.
و کلام آخر اینکه سعی کنیم خردمندانه و آگاهانه از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم و سود ببریم. 


 

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : اینفلوئنسرهای پوشالی

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

  • #

    رضا

    زن من اینستا داره هی میگه ببین اینا چقدر مایه دارند هر روز دارن یه ماشین یا یه خونه یه جدید میخرن ولی ما چی منم خجالت میکشم\sواقعا متاسفم برای کسانی که این پست ها رو میزارن اینجور ادم ها عقده دارن

    1399/05/16

  • #

    سارا

    چه مطالبه جالبی

    1399/05/15

آخرین اخبار (9 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟