KFC از یک دکه کنار پمپ بنزین تا یک غول بین المللی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین برنهای رستوران و کافی شاپ ها روی نقشه...کلیک کنید

KFC   از یک دکه کنار پمپ بنزین تا یک غول بین المللی


نام "کی اف سی" یکی از آن نام های آشناست که اگر حتی غذای آن را نیز نخورده باشید حتما نامش را شنیده اید.
اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام به سفر می روند، حتما یکی از مشتریان ثابت "کی اف سی" نیز بوده اید.
این فست فود بین المللی با طعم مرغ همه پسندش تقریبا در همه ی کشورها شعبه دارد.با توجه به اینکه هر کشوری ذائقه ی غذایی خاص خود را دارد به نظر می رسد وجود چنین فست فودهایی کمک بزرگی به مسافران کرده است.
قیمت مناسب و طعم همه پسند این نوع فست فود باعث شده است که سالانه حجم قابل توجهی سود، عاید مدیران آن شود.
خوبی این فست فودهای بین المللی این است که کیفیت غذا در تمامی شعبات تقریبا یکسان است و از استاندارد خاصی پیروی می کند.پس اگر در هر نقطه ای از دنیا بودید و از سلامت غذای آن جا اطمینان خاطر نداشتید، می توانید با خیال راحت به شعبه ی "کی اف سی" مراجعه کرده و خودتان را با یک فست فود سالم و خوشمزه سیر کنید.
با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد "کی اف سی" بدانید.
نام این فست فود برگرفته از حروف اول "Kentucky Fried Chicken" است، یعنی مرغ سوخاری به سبک کنتاکی.
این رستوران و به عبارت بهتر فست فود، در سال 1952 توسط فردی به نام کلونل هارلند ساندرز در ایالت کنتاکی آمریکا رسما شروع به فعالیت کرد.البته کلونل ساندرز اولین فعالیت خود را در این حوزه از سال 1930 با یک دکه ی کوچک که در نزدیکی یک پمپ بنزین قرار داشت، شروع کرد.این فرد تا پیش از این کارهای زیادی از جمله فروشندگی، کارمندی بیمه، کار در مزرعه و پمپ بنزین را تجربه کرده اما نهایتا به آشپزی روی می آورد و همین امر سکوی پرتاب او به سمت موفقیت می شود.
کلونل ساندرز خیلی زود به معروفیت دست یافت؛ درست شش سال پس از افتتاح اولین رستوران بین راهیش؛ تا جایی که در سال 1936 فرماندار ایالت لقب کلونل را به وی اهدا کرد.او در سال 1937 یک متل خیلی شیک در کنار رستورانش ساخت و در سال 1940 اولین دستور مرغ کنتاکی را خلق نمود.
امروزه نام "کی اف سی" پس از نام مک دونالد می آید.تا پیش از خلق دستور مرغ سوخاری اکثر افراد در آمریکا طرفدار پر و پا قرص همبرگر بودند اما پس از "کی اف سی" ، مرغ کنتاکی نیز در رده ی دوم علاقمندی قرار گرفت.
کلونل ساندرز در سال 1980 میلادی  بر اثر سرطان جان خود را از دست داد در آن زمان کی اف سی حدود 6000 شعبه در سراسر جهان داشت.به مناسبت فوت او پرچم ایالت کنتاکی به مدت 4 روز به صورت نیمه افراشته بود.
آیا "کی اف سی" در ایران نیز شعبه دارد؟
اولین فست فودی که در تهران با نام "کی اف سی" شروع به فعالیت کرد، پس از مدت کوتاهی پلمپ شد.این موضوع به خاطر استفاده ی غیر قانونی از برند "کی اف سی" نبود بلکه بخاطر استفاده از یک نام آمریکایی و دکور آمریکایی بود.اما پس از مدتی با ثبت نام تجاری "کی اف سی ایرانیان" دوباره شروع به فعالیت کرد.
پس از این که این خبر به گوش مدیران کی اف سی در آمریکا رسید، آن ها این موضوع را اکیدا تکذیب کرده و از گشایش رستوران کی اف سی در تهران شوکه شدند.
مسئول روابط عمومی شرکت نیز اعلام کرد که علیه هر شرکت یا فردی که مدعی داشتن شعبه ای به نام "کی اف سی" در ایران باشد اقدام قانونی خواهد کرد.
در هر صورت  با تعهد و تغییر لوگو ماجرا ختم به خیر شد و این واحد صنفی مجددا به کار خود ادامه داد.



 
  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : KFC از یک دکه کنار پمپ بنزین تا یک غول بین المللی

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .