مپ استار ، مجله خبری اطلاعات مواد غذایی

  • 2 کوکتل ساده برای عاشقان لیمو
    2 کوکتل ساده برای عاشقان لیمو
    لیمو یک راه آسان برای متعادل کردن کوکتل ها است، همانطور که در این لیموناد سفت که هم یادآور شش بسته ی گذشته است و هم از آن دور است. اعتبار... دیوید مالوش برای نیویورک تایمز. طراح غذا: سایمون اندروز.

    تاریخ درج :1403/01/20

  • 3 ماده ماکارونی خامه ای و پنیر
    3 ماده ماکارونی خامه ای و پنیر
    به 3 ماده نیاز دارد و همه چیز در یک قابلمه پخته می شود. نیازی به آبکش کردن پاستا و یا درست کردن آن نیست. این یک غذای بسیار سریع و آسان است که در کمتر از 15 دقیقه آماده می شود.

    تاریخ درج :1403/01/13

  • نان موزی نیگلا لاوسون یک "مذذب فوق العاده" است و طعم "لطیف و سبک" دارد
    نان موزی نیگلا لاوسون یک "مذذب فوق العاده" است و طعم "لطیف و سبک" دارد
    نان موزی یک غذای انحطاط‌آمیز است که مزه‌ای لذیذ دارد و با یک تکه کره بزرگ سرو می‌شود.

    تاریخ درج :1403/01/06

  • کوکی های جو دوسر با 3 ماده تشکیل دهنده
    کوکی های جو دوسر با 3 ماده تشکیل دهنده
    این کوکی‌های جو دوسر سالم نازک و ترد هستند. شیرینی ها به راحتی درست می شوند و فقط به 3 ماده نیاز دارند. آنها به آرد، تخم مرغ، شکر تصفیه شده، کره یا روغن نیاز ندارند. کوکی ها به خوبی ذخیره می شوند و می توان آنها را برای صبحانه، میان وعده یا دسر میل کرد.

    تاریخ درج :1402/12/28

  • جو دوسر شبانه بلوبری لیمویی با پروتئین بالا
    جو دوسر شبانه بلوبری لیمویی با پروتئین بالا
    بلغور بلوبری خامه‌ای لیمویی یک شبه جو دوسر با طعم روشن و به طور طبیعی با کمی شربت افرا خالص شیرین شده است. این جو دوسر خوشمزه و آسان زغال اخته لیمویی بیش از 14 گرم پروتئین دارد و برای هفته های پرمشغله یک وعده غذایی عالی برای صبحانه آماده می کند.

    تاریخ درج :1402/12/21

  • کوکی های بلغور جو دوسر با 4 ماده تشکیل دهنده
    کوکی های بلغور جو دوسر با 4 ماده تشکیل دهنده
    این کوکی‌های جو دوسر سالم با طعم لیمو سبک و ترد هستند. شیرینی ها به راحتی درست می شوند و فقط به 4 ماده نیاز دارند. شیرینی ها نیز فقط چند دقیقه طول می کشد تا آماده شوند. کوکی ها به خوبی ذخیره می شوند و می توانند برای صبحانه، میان وعده یا دسر مصرف شوند.

    تاریخ درج :1402/12/14

  • این اسموتی قبل از خواب موکتل جدید Sleepy Girl است
    این اسموتی قبل از خواب موکتل جدید Sleepy Girl است
    به جرات می‌توان گفت که هک‌های خواب TikTok نحوه خوابیدن ما در شب را کاملاً تغییر داده‌اند. یک هک محبوب TikTok که سال گذشته در فضای مجازی منتشر شد، موکتل Sleepy Girl، نوشیدنی ساخته شده از آب گیلاس ترش، آب گازدار و (در برخی دستور العمل ها) پودر منیزیم بود که مردم قبل از خواب می نوشیدند تا خواب بهتری داشته باشند.

    تاریخ درج :1402/12/07

  • 20 کاسرول بهاری روشن و خوشمزه برای رژیم غذایی مدیترانه ای
    20 کاسرول بهاری روشن و خوشمزه برای رژیم غذایی مدیترانه ای
    آنها مملو از مواد فصلی سالم و خوشمزه مانند مارچوبه، کلم بروکلی و نخود هستند تا به شما کمک کنند از سبزیجات فصل بهار نهایت استفاده را ببرید. به‌علاوه، این سبزیجات مغذی در کنار چربی‌های سالم، غلات کامل، حبوبات و پروتئین‌های بدون چربی باعث می‌شوند این شیرینی‌های خوش‌طعم با رژیم غذایی مدیترانه‌ای که هفت سال متوالی به عنوان یکی از سالم‌ترین الگوهای غذایی تبلیغ می‌شود، هماهنگ شوند. دستور العمل هایی مانند کاسرول ماهی تابه مرغ Teriyaki ما با کلم بروکلی و مارچوبه مارچوبه، افزودنی های مغذی به یک وعده عصر

    تاریخ درج :1402/11/30

  • 80 درصد آمریکایی‌ها از نظر وجود ماده شیمیایی در Cheerios، جو کواکر که ممکن است باعث ناباروری و بلوغ تاخیری شود، مثبت شد.
    80 درصد آمریکایی‌ها از نظر وجود ماده شیمیایی در Cheerios، جو کواکر که ممکن است باعث ناباروری و بلوغ تاخیری شود، مثبت شد.
    از هر پنج آمریکایی، چهار نفر در معرض یک ماده شیمیایی کمتر شناخته شده موجود در غذاهای محبوب مبتنی بر جو - از جمله Cheerios و Quaker Oats - قرار می گیرند که با کاهش باروری، تغییر رشد جنین و تاخیر در بلوغ مرتبط است.

    تاریخ درج :1402/11/23

  • بهترین آب میوه های آملا: 5 انتخاب برتر از نوشیدنی سالم
    بهترین آب میوه های آملا: 5 انتخاب برتر از نوشیدنی سالم
    آملا یا انگور فرنگی هندی به عنوان یک اکسیر آیورودا در نظر گرفته می شود که دارای چندین فواید سلامتی است. این ابر غذای هندی سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین C، فیبر، آنتی اکسیدان و غیره است. این میوه غنی از مواد مغذی حاوی خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که به جلوگیری از آنفولانزا و عفونت های فصلی کمک می کند. آملا علاوه بر بهبود عملکرد بدن، سلامت مو و پوست شما را نیز افزایش می دهد. پس فنجان چای صبحگاهی خود را با آب آملا جایگزین کنید و از خوبی آیورودا لذت ببرید.

    تاریخ درج :1402/11/16

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.