مپ استار ، مجله خبری اطلاعات مواد غذایی

  • آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
    آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
    هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

    تاریخ درج :1403/02/03

  • 4 مواد تشکیل دهنده کوکی های تولد
    4 مواد تشکیل دهنده کوکی های تولد
    آیا احساس می کنید اخیراً تعداد بی پایانی تولد را جشن گرفته اید؟ در این چند هفته اخیر تقریباً هر آخر هفته شامل جشن تولد در خانواده من شده است. به افتخار همه تولدها، می خواستم این کوکی های تولد بسیار آسان و جشن را به اشتراک بگذارم. درست کردن آن‌ها بسیار آسان است و می‌توانید با رنگ‌های مختلف یا انواع مختلف اسپرینکل‌ها را سفارشی کنید.

    تاریخ درج :1403/01/27

  • 2 کوکتل ساده برای عاشقان لیمو
    2 کوکتل ساده برای عاشقان لیمو
    لیمو یک راه آسان برای متعادل کردن کوکتل ها است، همانطور که در این لیموناد سفت که هم یادآور شش بسته ی گذشته است و هم از آن دور است. اعتبار... دیوید مالوش برای نیویورک تایمز. طراح غذا: سایمون اندروز.

    تاریخ درج :1403/01/20

  • 3 ماده ماکارونی خامه ای و پنیر
    3 ماده ماکارونی خامه ای و پنیر
    به 3 ماده نیاز دارد و همه چیز در یک قابلمه پخته می شود. نیازی به آبکش کردن پاستا و یا درست کردن آن نیست. این یک غذای بسیار سریع و آسان است که در کمتر از 15 دقیقه آماده می شود.

    تاریخ درج :1403/01/13

  • نان موزی نیگلا لاوسون یک "مذذب فوق العاده" است و طعم "لطیف و سبک" دارد
    نان موزی نیگلا لاوسون یک "مذذب فوق العاده" است و طعم "لطیف و سبک" دارد
    نان موزی یک غذای انحطاط‌آمیز است که مزه‌ای لذیذ دارد و با یک تکه کره بزرگ سرو می‌شود.

    تاریخ درج :1403/01/06

  • کوکی های جو دوسر با 3 ماده تشکیل دهنده
    کوکی های جو دوسر با 3 ماده تشکیل دهنده
    این کوکی‌های جو دوسر سالم نازک و ترد هستند. شیرینی ها به راحتی درست می شوند و فقط به 3 ماده نیاز دارند. آنها به آرد، تخم مرغ، شکر تصفیه شده، کره یا روغن نیاز ندارند. کوکی ها به خوبی ذخیره می شوند و می توان آنها را برای صبحانه، میان وعده یا دسر میل کرد.

    تاریخ درج :1402/12/28

  • جو دوسر شبانه بلوبری لیمویی با پروتئین بالا
    جو دوسر شبانه بلوبری لیمویی با پروتئین بالا
    بلغور بلوبری خامه‌ای لیمویی یک شبه جو دوسر با طعم روشن و به طور طبیعی با کمی شربت افرا خالص شیرین شده است. این جو دوسر خوشمزه و آسان زغال اخته لیمویی بیش از 14 گرم پروتئین دارد و برای هفته های پرمشغله یک وعده غذایی عالی برای صبحانه آماده می کند.

    تاریخ درج :1402/12/21

  • کوکی های بلغور جو دوسر با 4 ماده تشکیل دهنده
    کوکی های بلغور جو دوسر با 4 ماده تشکیل دهنده
    این کوکی‌های جو دوسر سالم با طعم لیمو سبک و ترد هستند. شیرینی ها به راحتی درست می شوند و فقط به 4 ماده نیاز دارند. شیرینی ها نیز فقط چند دقیقه طول می کشد تا آماده شوند. کوکی ها به خوبی ذخیره می شوند و می توانند برای صبحانه، میان وعده یا دسر مصرف شوند.

    تاریخ درج :1402/12/14

  • این اسموتی قبل از خواب موکتل جدید Sleepy Girl است
    این اسموتی قبل از خواب موکتل جدید Sleepy Girl است
    به جرات می‌توان گفت که هک‌های خواب TikTok نحوه خوابیدن ما در شب را کاملاً تغییر داده‌اند. یک هک محبوب TikTok که سال گذشته در فضای مجازی منتشر شد، موکتل Sleepy Girl، نوشیدنی ساخته شده از آب گیلاس ترش، آب گازدار و (در برخی دستور العمل ها) پودر منیزیم بود که مردم قبل از خواب می نوشیدند تا خواب بهتری داشته باشند.

    تاریخ درج :1402/12/07

  • 20 کاسرول بهاری روشن و خوشمزه برای رژیم غذایی مدیترانه ای
    20 کاسرول بهاری روشن و خوشمزه برای رژیم غذایی مدیترانه ای
    آنها مملو از مواد فصلی سالم و خوشمزه مانند مارچوبه، کلم بروکلی و نخود هستند تا به شما کمک کنند از سبزیجات فصل بهار نهایت استفاده را ببرید. به‌علاوه، این سبزیجات مغذی در کنار چربی‌های سالم، غلات کامل، حبوبات و پروتئین‌های بدون چربی باعث می‌شوند این شیرینی‌های خوش‌طعم با رژیم غذایی مدیترانه‌ای که هفت سال متوالی به عنوان یکی از سالم‌ترین الگوهای غذایی تبلیغ می‌شود، هماهنگ شوند. دستور العمل هایی مانند کاسرول ماهی تابه مرغ Teriyaki ما با کلم بروکلی و مارچوبه مارچوبه، افزودنی های مغذی به یک وعده عصر

    تاریخ درج :1402/11/30

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .