مپ استار ، مجله خبری اطلاعات مواد غذایی

  • جو دوسر شبانه بلوبری لیمویی با پروتئین بالا
    جو دوسر شبانه بلوبری لیمویی با پروتئین بالا
    بلغور بلوبری خامه‌ای لیمویی یک شبه جو دوسر با طعم روشن و به طور طبیعی با کمی شربت افرا خالص شیرین شده است. این جو دوسر خوشمزه و آسان زغال اخته لیمویی بیش از 14 گرم پروتئین دارد و برای هفته های پرمشغله یک وعده غذایی عالی برای صبحانه آماده می کند.

    تاریخ درج :1402/12/21

  • کوکی های بلغور جو دوسر با 4 ماده تشکیل دهنده
    کوکی های بلغور جو دوسر با 4 ماده تشکیل دهنده
    این کوکی‌های جو دوسر سالم با طعم لیمو سبک و ترد هستند. شیرینی ها به راحتی درست می شوند و فقط به 4 ماده نیاز دارند. شیرینی ها نیز فقط چند دقیقه طول می کشد تا آماده شوند. کوکی ها به خوبی ذخیره می شوند و می توانند برای صبحانه، میان وعده یا دسر مصرف شوند.

    تاریخ درج :1402/12/14

  • این اسموتی قبل از خواب موکتل جدید Sleepy Girl است
    این اسموتی قبل از خواب موکتل جدید Sleepy Girl است
    به جرات می‌توان گفت که هک‌های خواب TikTok نحوه خوابیدن ما در شب را کاملاً تغییر داده‌اند. یک هک محبوب TikTok که سال گذشته در فضای مجازی منتشر شد، موکتل Sleepy Girl، نوشیدنی ساخته شده از آب گیلاس ترش، آب گازدار و (در برخی دستور العمل ها) پودر منیزیم بود که مردم قبل از خواب می نوشیدند تا خواب بهتری داشته باشند.

    تاریخ درج :1402/12/07

  • 20 کاسرول بهاری روشن و خوشمزه برای رژیم غذایی مدیترانه ای
    20 کاسرول بهاری روشن و خوشمزه برای رژیم غذایی مدیترانه ای
    آنها مملو از مواد فصلی سالم و خوشمزه مانند مارچوبه، کلم بروکلی و نخود هستند تا به شما کمک کنند از سبزیجات فصل بهار نهایت استفاده را ببرید. به‌علاوه، این سبزیجات مغذی در کنار چربی‌های سالم، غلات کامل، حبوبات و پروتئین‌های بدون چربی باعث می‌شوند این شیرینی‌های خوش‌طعم با رژیم غذایی مدیترانه‌ای که هفت سال متوالی به عنوان یکی از سالم‌ترین الگوهای غذایی تبلیغ می‌شود، هماهنگ شوند. دستور العمل هایی مانند کاسرول ماهی تابه مرغ Teriyaki ما با کلم بروکلی و مارچوبه مارچوبه، افزودنی های مغذی به یک وعده عصر

    تاریخ درج :1402/11/30

  • 80 درصد آمریکایی‌ها از نظر وجود ماده شیمیایی در Cheerios، جو کواکر که ممکن است باعث ناباروری و بلوغ تاخیری شود، مثبت شد.
    80 درصد آمریکایی‌ها از نظر وجود ماده شیمیایی در Cheerios، جو کواکر که ممکن است باعث ناباروری و بلوغ تاخیری شود، مثبت شد.
    از هر پنج آمریکایی، چهار نفر در معرض یک ماده شیمیایی کمتر شناخته شده موجود در غذاهای محبوب مبتنی بر جو - از جمله Cheerios و Quaker Oats - قرار می گیرند که با کاهش باروری، تغییر رشد جنین و تاخیر در بلوغ مرتبط است.

    تاریخ درج :1402/11/23

  • بهترین آب میوه های آملا: 5 انتخاب برتر از نوشیدنی سالم
    بهترین آب میوه های آملا: 5 انتخاب برتر از نوشیدنی سالم
    آملا یا انگور فرنگی هندی به عنوان یک اکسیر آیورودا در نظر گرفته می شود که دارای چندین فواید سلامتی است. این ابر غذای هندی سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین C، فیبر، آنتی اکسیدان و غیره است. این میوه غنی از مواد مغذی حاوی خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که به جلوگیری از آنفولانزا و عفونت های فصلی کمک می کند. آملا علاوه بر بهبود عملکرد بدن، سلامت مو و پوست شما را نیز افزایش می دهد. پس فنجان چای صبحگاهی خود را با آب آملا جایگزین کنید و از خوبی آیورودا لذت ببرید.

    تاریخ درج :1402/11/16

  • نکته نگهداری آسان می تواند موز را تا 10 روز رسیده و زرد نگه دارد
    نکته نگهداری آسان می تواند موز را تا 10 روز رسیده و زرد نگه دارد
    کارشناسان بهترین نکته ذخیره سازی خود را در مورد چگونگی زرد و رسیده ماندن موز تا 10 روز پس از خرید به اشتراک گذاشته اند.

    تاریخ درج :1402/11/09

  • دستور پخت مرغ عسلی مری بری که انجام آن بسیار آسان است - در کمتر از 40 دقیقه آماده می شود.
    دستور پخت مرغ عسلی مری بری که انجام آن بسیار آسان است - در کمتر از 40 دقیقه آماده می شود.
    مرغ عسلی مری بری "مورد علاقه قدیمی" آشپز ستاره است - و در اینجا نحوه پخت یک تکه گوشت لطیف که به راحتی از استخوان جدا می شود، آمده است.

    تاریخ درج :1402/11/02

  • دستور تهیه پای مرغ آسان که "بدون سر و صدا" است و یک شیرینی کره ای خوشمزه به شما می دهد
    دستور تهیه پای مرغ آسان که "بدون سر و صدا" است و یک شیرینی کره ای خوشمزه به شما می دهد
    به دنبال یک ایده شام دلچسب زمستانی هستید؟ دست خود را در تهیه این دستور پای مرغ "بدون سر و صدا" امتحان کنید. مطمئناً کره ای ترین شیرینی را که می خواهید دوباره و دوباره درست کنید به شما می دهد.

    تاریخ درج :1402/10/25

  • 30  شام سالم آماده در 25 دقیقه
    30 شام سالم آماده در 25 دقیقه
    با این دستور العمل های ساده در این ماه فقط در ۲۵ دقیقه شام را روی میز میل کنید. از ماهیتابه‌های غنی مانند مرغ تابه‌ای خامه‌ای با اسفناج و قارچ گرفته تا فلفل‌های طعم‌دار مانند فلفل قرمز خامه‌ای با پنیر خامه‌ای، این وعده‌های غذایی خوشمزه، مغذی و عالی هستند تا به شما کمک کنند حتی در زمانی که برنامه کاملی دارید، سوخت بمانید.

    تاریخ درج :1402/10/18

آخرین اخبار (9 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟